SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh well,
Briefje op mijn rug?
Of ik jou ook zo bemin
Hup, vlug weg ermee[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup, vlug weg ermee
terug naar de stomerij
Of; jas erover![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
SPOILER: Dr. HookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfmutilatiequote:Op zondag 30 oktober 2022 15:11 schreef matthijst het volgende:
Zelfmutulatie
Wordt doorgaans geschreven als
Zelfmutilatie
te veel*quote:Op zondag 11 december 2022 12:36 schreef maily het volgende:
Bewegingsvrijheid
Liever niet schommelen als
Ik teveel op heb
Je haiku moet beginnen met de laatste regel van de vorige,quote:Op woensdag 14 december 2022 23:09 schreef Rock-Y het volgende:
schouders knieën teen
aanraken met je vinger
ook het puntje van
De linker ons vrouwquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:08 schreef Rock-Y het volgende:
Ledenmaten moe
Met de rechterhand mijzelf
De linker ons vrouw
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:36 schreef Farenji het volgende:
De slak zonder huis
Slijmde bij zijn soortgenoot:
Mag ik dan bij jou?
Als voordeurdelersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan bij jou?
Sinds die tijd staan ze te boek
Als voordeurdelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |