Dus kun je hem prima op de bank zetten. Liever iemand met potentie dan een kwibus van een jaar of 33.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het ging wel echt veel beter he nu Tadic niet mee deed.
Wat me zorgen baart:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij heel snel afgeschreven wordt.Veel nieuwe spelers, nieuwe trainer. Ik denk dat dat wel even tijd nodig heeft. Al vind ik de nieuwe spelers nog zeker niet van het niveau wat je misschien wel zou mogen verwachten.
Bassey vind ik tot op heden gewoon prima naar behoren presteren, zowel centraal als linksbackquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook als Ten hag op de bank zit kan bassie er nog steeds geen kut van.
Dan moeten die het maar eens laten zienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus kun je hem prima op de bank zetten. Liever iemand met potentie dan een kwibus van een jaar of 33.
Precies, je verliest ook gewoon je geloofwaardigheid als je met name Blind maar de hand boven het hoofd blijft houden en anderen geen kans geeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Doorselecteren nu, blind en Tadic kunnen nog van waarde zijn maar niet meer als onbetwiste basisspeler.
Jij stelt 12 spelers op sheriff. Ik zou het op deze manier doen. Heb je Kudus op 10 en een blok van Taylor en Oostenrijker. Verdediging staat ook als een huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef Wotte het volgende:
Ik had de recordtransfer van Antony voorspelt derhalve meen ik wel enig voetbaltechnisch gewicht in de schaal te leggen. Als zelfbenoemd voetbaloog en intelectueel in het dagelijks leven, heb ik het volgende advies geformuleerd.
- Stel Brobbey op halve zool;
- verplaats tadic naar de bank;
- Berghuis naar rechts hoewel ik ook gecharmeerd bent van dat portugese konijn;
- doe kudus op 10;
- Blok van Taylor/Klaassen en die oostenrijker;
- Alvarez naar centraal samen met vriend Timber;
- Rensch/Wijndal/bassie op de backs.
- koop een keeper.
Europa league voor het oprapen.
Snap echt niet hoe onze beste man van de afgelopen jaren als boeman wordt gezien voor de malaise. Eigenhandig door Ajax in vormcrisis gedrukt door een bizarre aankoop te doen van 30+ miljoen die ook niet levert. " Ja maar Tadic was eind vorig jaar ook al slecht." Maar wel vrijwel elke wedstrijd betrokken bij een doelpunt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het ging wel echt veel beter he nu Tadic niet mee deed.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef Wotte het volgende:
Ik had de recordtransfer van Antony voorspelt derhalve meen ik wel enig voetbaltechnisch gewicht in de schaal te leggen. Als zelfbenoemd voetbaloog en intelectueel in het dagelijks leven, heb ik het volgende advies geformuleerd.
Met veel eens maar waar wil je Blind dan neerzetten? Ik vind hem ook geen CV.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe onze beste man van de afgelopen jaren als boeman wordt gezien voor de malaise. Eigenhandig door Ajax in vormcrisis gedrukt door een bizarre aankoop te doen van 30+ miljoen die ook niet levert. " Ja maar Tadic was eind vorig jaar ook al slecht." Maar wel vrijwel elke wedstrijd betrokken bij een doelpunt.
Als Schreuder nou eerst eens zou beginnen met de poppetjes op hun beste plek te zetten schieten we al lekker op. Dat houdt in dus geen Kudus in de punt, geen Tadic op rechts, Blind niet meer op linksback. Laat spelers op hun beste positie concurreren met andere spelers.
Bankquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met veel eens maar waar wil je Blind dan neerzetten? Ik vind hem ook geen CV.
Ja kan ook alleen ga je hem dan wel missen in de opbouw, het is niet voor niets dat Van Gaal een plekje voor hem inbouwt ondanks z'n verdedigende zwakte.quote:
De man laat verdedigend meer steken vallen dan hij opbouwend goed kan maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja kan ook alleen ga je hem dan wel missen in de opbouw, het is niet voor niets dat Van Gaal een plekje voor hem inbouwt ondanks z'n verdedigende zwakte.
Scholletje juniorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja kan ook alleen ga je hem dan wel missen in de opbouw, het is niet voor niets dat Van Gaal een plekje voor hem inbouwt ondanks z'n verdedigende zwakte.
Daar geloof ik niet zo in, zeker niet bij Van Gaal maar zulke fouten als woensdag kunnen niet, bij die eerste 2 goals had hij ook wat meer kunnen doen denk ik al waren dat geen directe fouten.quote:
Laat maar concurreren voor LCV met Kaplan (mits fit) en Aertssen/Pierie. De beste blijft staan. Bassey concurrent voor Wijndal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met veel eens maar waar wil je Blind dan neerzetten? Ik vind hem ook geen CV.
Pierie? Ik zou Bassey gewoon weer op lcv zetten en dan linksback Blind of Wijndal, denk dat Wijndal beter met Bergwijn kan maar liever Tadic op links.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laat maar concurreren voor LCV met Kaplan (mits fit) en Aertssen/Pierie. De beste blijft staan. Bassey concurrent voor Wijndal.
intelectueel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef Wotte het volgende:
- Stel Brobbey op halve zool;
- verplaats tadic naar de bank;
- Berghuis naar rechts hoewel ik ook gecharmeerd bent van dat portugese konijn;
- doe kudus op 10;
- Blok van Taylor/Klaassen en die oostenrijker;
- Alvarez naar centraal samen met vriend Timber;
- Rensch/Wijndal/bassie op de backs.
- koop een keeper.
Europa league voor het oprapen.
Ja, niet als basisspeler uiteraard. Maar meer een concurrent erbij. Veel anders hebben we helaas niet voor de LCV positie, ik had het ook graag anders gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pierie? Ik zou Bassey gewoon weer op lcv zetten en dan linksback Blind of Wijndal, denk dat Wijndal beter met Bergwijn kan maar liever Tadic op links.
1/8 finales EL doet niet veel onder aan CL. Tenminste, qua affiche.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef Elan het volgende:
Ach jullie bevinden je in goed gezelschap:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |