SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
als ze om de 10 min een doelpunt maken welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het record van vorige week verbreken?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Dat hoeft van mij dan weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dan moeten de personen die hem aangesteld hebben ook weg.![]()
Na de rust vinden ze het best denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan we het record van vorige week verbreken?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dan moeten de personen die hem aangesteld hebben ook weg.![]()
Het is toch ook te gestoord voor woorden. Klaassen klaagt in de media, basisplek. Kudus en Alvarez weigeren te trainen, basisplek.
Nu kan je eindelijk Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen met Kudus op 10 verzin je deze klote opstelling.![]()
Uitvinder Schreuder die Bassey op de middenlijn posteert als uitgangspunt in balbezit.
Ook weer lekker van die kansloze korte doeltrappen die leiden tot een bal terug op Pasveer die vervolgens een kansloze lange bal moet spelen.![]()
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.![]()
Ik zie Ajax dit niet winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellendeLove is in the air!![]()
Dus je vind...? Ik vind helemaal niets. Leg me niets in de mond joh dwaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?![]()
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je vindt dat men er met al de transfers op vooruit is gegaan?![]()
Je meent hetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat verlang ik terug naar Erik Ten Hag en Overmars. Gouden duo. Sinds hun vertrek begon de ellende![]()
Tactische onbenul Kudus op 10 gaat hier niets aan oplossen hoor, zeker als het team speelt alsof ze zonder fatsoenlijk tactische aanwijzingen het veld ingestuurd zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch ook te gestoord voor woorden. Klaassen klaagt in de media, basisplek. Kudus en Alvarez weigeren te trainen, basisplek.
Nu kan je eindelijk Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen met Kudus op 10 verzin je deze klote opstelling.![]()
We zijn echt weer terug in de tijd dat Barca, Real en Dortmund Ajax compleet kansloos lieten in de CL..![]()
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Je stelt iemand aan.. Mislukt prima en dan doorschakelen.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me![]()
![]()
Basis bedoel je dan? Aangezien Brobbey meestal ook wel minuten maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er maar twee aankopen structureel spelen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze hebben letterlijk met Schreuder samengewerkt hè dus ik neem aan dat ze wel een beetje een beeld hadden gevormdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand aanstellen die nergens goed voetbal heeft laten zien, nergens op gebaseerd. Dan het verwachte resultaat daarvan krijgen. Kost de club tientallen miljoenen en al het aanzien wat we jarenlang hebben opgebouwd.
Ook aankomen met 20 miljoen voor Ocampos, voldoende reden voor ontslag lijkt me
Ocampos is vooral achteraf makkelijk praten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: