ZOO dat was ik helemaal vergeten joh!! Ja dat zou ik nog toffe spellen vinden dan dat saaie, brave gedoequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal nog hun nummer, zou wel stressen zijn als iedereen zijn eigen blikkie moet raken
zou ik niet weten, dat heb ik ook nooit gezien. En dat andere, million dollar island of zo, heb ik ook nooit gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had gekund als ze dat al vanaf het begin hadden ingevoerd. Ik zie dat in deze setting ook niet meer gebeuren, waardoor er weinig veranderd, en wat het saaier maakt.
Ik heb nooit dat programma 'get the fuck out of my house' of hoe heette dat programma gezien . Is dit vergelijkbaar met elkaar?
Ze hebben nu genoeg spulletjes recent gekregen, dus denk niet dat het een boodschappenspel zal zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
zal wel weer blikgooien zijn
er zijn er nog genoeg die op het randje zitten
die hoeven maar een klein duwtje te hebben
Mss is ze thuis wel heel anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zet hem op schatje, blijf maar lekker lang weg!
De pooltafel en dartbord moet er nog komen , verplicht nummerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu genoeg spulletjes recent gekregen, dus denk niet dat het een boodschappenspel zal zijn.
BLIJFquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
Verd@mme heb om 1300 m’n volgende overleg. Ga ik alle ‘fun’ weer missen
En ziet nu haar ware aard?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss is ze thuis wel heel anders.
ik denk dat hij even ademruimte heeft. Thuis moet hij dat gewauwel aanhorenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zet hem op schatje, blijf maar lekker lang weg!
Mag dit alsjeblieft na een eliminatiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Blikgooien en geen prijzen, maar kiezen wat je wilt inleveren: hottub, trainingsapparatuur of de oven
Zoiets is ook wel een keer leuk
Van mij mogen ze net als in BB de bewoners laten zien wat de social media over hun schrijft.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Blikgooien en geen prijzen, maar kiezen wat je wilt inleveren: hottub, trainingsapparatuur of de oven
Zoiets is ook wel een leer leuk
O fijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
BLIJF!!! Ik ga stream verslag maken voor gene die het missen :-)
Oh deden ze dat?? Ik heb echt veel gemist mbt BBquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze net als in BB de bewoners laten zien wat de social media over hun schrijft.
Tot later en werkse nog even :-)!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
O fijn. Tot later en veel plezier (hopelijk)
Ik wilde iets positief posten.Wij als fruitteam kunnen dat.quote:
ja dat is ook leukquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze net als in BB de bewoners laten zien wat de social media over hun schrijft.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
is het nou immaddidin die zo leuk lacht zoals ernie (van bert)?
500 euro.quote:
nee mag maximaal 20 minuten durenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:02 schreef StephanL het volgende:
Dit gaat weer een uur duren natuurlijk
Vrijdag kan nog net.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lijkt me sterk omdat er in het weekend nooit iemand weg gaat.
zoe :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zei dat? gelukkig kan ik super goed rekenen
Zoë volgens mijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zei dat? gelukkig kan ik super goed rekenen
Omg ja en als er dus 1 iemand heeft opgelet en het onthouden heeft maakt die kans nu, we zullen zien wie wint.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi dat er gisteren een weegmoment was.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
Voor 500 euro kan je best leuke dingen doen, erg benieuwd wie er gaat winnen en wat diegene gaat doen met dat geld.
Best wel vals van de regie, diegene kan best veel haat over zich heen krijgen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dus 33 schattingen en één zit er het dichts bij.. raar spelletje.. 1 bewoner "rijk" maken
Handeltje opzettenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
Voor 500 euro kan je best leuke dingen doen, erg benieuwd wie er gaat winnen en wat diegene gaat doen met dat geld.
Alleen degenen die meedoen aan het bokstoernooiquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi dat er gisteren een weegmoment was.
Lijkt op Erik zoquote:
Dat bedoel ik. Dit is gewoon sturing om te zien wat er dan gebeurd in de groep.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel vals van de regie, diegene kan best veel haat over zich heen krijgen dan.
Ja zie je het voor je dat 1 iemand helemaal uit zijn plaat gaat met die 500 euro, ik welquote:
wel een win spel dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu genoeg spulletjes recent gekregen, dus denk niet dat het een boodschappenspel zal zijn.
Oh dat is wel een goed idee ja.quote:
Dat zal de bedoeling ook wel zijn 1 God in Frankrijk tussen 32 met zakgeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel vals van de regie, diegene kan best veel haat over zich heen krijgen dan.
Mooi toch, geniet ervan, ga ik wel doen iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dit is gewoon sturing om te zien wat er dan gebeurd in de groep.
Jappie en Jeffquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zie je het voor je dat 1 iemand helemaal uit zijn plaat gaat met die 500 euro, ik wel
Zou het wel weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |