abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2022 @ 09:26:38 #276
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_206306658
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Volg je haar op Twitter? :D
Nee, maar kijk regelmatig op de twitter van Chantal Bleekers, en dan hop ik adh die tweets/reacties naar die. Dus zodoende.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator donderdag 13 oktober 2022 @ 09:27:07 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_206306663
Nou, als er een moment is dat ik de 'rona een keer ga krijgen zou het nu moeten zijn.

In drie dagen tijd even heen en weer gevlogen naar Spanje. In bomvol vliegtuig gezeten 2X. In Spanje meerdere mensen ontmoet via huizenbezichtiging en uit eten geweest in druk en slecht geventileerd restaurant. Ondertussen mega slecht geslapen dus slaaptekort van jewelste opgelopen. Voel me aardig zombie. :Z

MAAR, we hebben (zeer)waarschijnlijk ons droomhuis in España aangekocht. *O* Dus hoe dan ook, het was het waard!
(vandaag word ik gebeld door de makelaar met het verlossende woord, dus exciting day)
  donderdag 13 oktober 2022 @ 09:29:35 #278
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_206306678
quote:
Gefeliciteerd indien het lukt!

Hoe is de Spaanse huizenmarkt atm?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_206306713
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja dat is 1 op de 75000 dan. Als je dan al in de maatregelen regen vervalt..
Nog steeds tellen met de gehele bevolking van Nederland :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206306717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:17 schreef galantis het volgende:

[..]
Nee dat was overdreven preventief. Nog steeds bizar hoe we daar zonder al teveel weerstand in zijn gerommeld.
Klopt, en nog raarder vind ik hoe niemand in de politiek terug kijkt en iets gaat bedenken om dat te voorkomen. Ook niemand die denkt "hmm dat was eigenlijk overbodig, misschien het volk excuses aanbieden" etc. Er word gewoon niet meer op terug gekeken, niet meer over hebben en klaar is kees.
  Moderator donderdag 13 oktober 2022 @ 09:34:48 #281
Dick Laurent Is Dead
pi_206306720
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gefeliciteerd indien het lukt!

Hoe is de Spaanse huizenmarkt atm?
Thanks. Ik heb natuurlijk maar een vrij smalle blik, omdat wij vooral in 1 gebied gezocht hebben en met een vrij specifiek budget. Maar er is veel te krijgen over het algemeen hoor, aan het aanbod ligt het niet.
Het ligt meer aan wat je wensen zijn. Wij wilden bijv niet in een apartement/flat zitten maar echt een huis met tuin. Dan wordt je aanbod al kleiner, want aan de costa's zijn het vooral veel flats en apartementen.

Maar goe, ik ga teveel offtopic dusss ik houd mn mond weer :P
pi_206306751
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ginny mooi ging gisteren los op twitter omdat mensen met een zwakkere gezondheid geadviseerd wordt om een mondkapje te dragen.
Ik lees nu haar Twitter en ook reacties van mensen op haar tweetal. Die zijn niet eens meer voorzichtig, maar doodsbang. Bizar dat die angst zo extreem is.
pi_206306752
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Thanks. Ik heb natuurlijk maar een vrij smalle blik, omdat wij vooral in 1 gebied gezocht hebben en met een vrij specifiek budget. Maar er is veel te krijgen over het algemeen hoor, aan het aanbod ligt het niet.
Het ligt meer aan wat je wensen zijn. Wij wilden bijv niet in een apartement/flat zitten maar echt een huis met tuin. Dan wordt je aanbod al kleiner, want aan de costa's zijn het vooral veel flats en apartementen.

Maar goe, ik ga teveel offtopic dusss ik houd mn mond weer :P
Als ik ooit de staatsloterij win, of een rijke partner aan de haak sla, dan weet ik ook wel waar ik wil wonen in de koude wintermaanden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_206306759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:39 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Ik lees nu haar Twitter en ook reacties van mensen op haar tweetal. Die zijn niet eens meer voorzichtig, maar doodsbang. Bizar dat die angst zo extreem is.
Ja, en de media wakkert die angst weer lekker aan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_206306765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja, en de media wakkert die angst weer lekker aan.
Vind het wel meevallen eigenlijk.
pi_206306823
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die troep kijk ik nooit, dus ik heb geen idee. Maar hij zei gisteren duidelijk dat hij geen covid-expert is.
Waarom denken zulke "experts" dat "schoenmaker blijf bij je leest" niet voor hen geldt?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206306835
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Waarom denken zulke "experts" dat "schoenmaker blijf bij je leest" niet voor hen geldt?
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken met alle 'experts' hier :D
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_206306875
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken met alle 'experts' hier :D
Wij verkondigen het niet voor honderdduizenden kijkers.
pi_206306886
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ginny mooi ging gisteren los op twitter omdat mensen met een zwakkere gezondheid geadviseerd wordt om een mondkapje te dragen.
Ginny denkt "kwetsbaren" wel eens even voor haar karretje te spannen om de samenleving te kunnen verplichten zichzelf op te hokken en ffp2 snavels te dragen. Gedwongen "solidariteit", zodat mevrouw en haar mede zerocovidwappies lekker egoistisch in hun angstpsychose kunnen blijven zwelgen. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206306947
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, als er een moment is dat ik de 'rona een keer ga krijgen zou het nu moeten zijn.

In drie dagen tijd even heen en weer gevlogen naar Spanje. In bomvol vliegtuig gezeten 2X. In Spanje meerdere mensen ontmoet via huizenbezichtiging en uit eten geweest in druk en slecht geventileerd restaurant. Ondertussen mega slecht geslapen dus slaaptekort van jewelste opgelopen. Voel me aardig zombie. :Z

MAAR, we hebben (zeer)waarschijnlijk ons droomhuis in España aangekocht. *O* Dus hoe dan ook, het was het waard!
(vandaag word ik gebeld door de makelaar met het verlossende woord, dus exciting day)
COR meet in España por favor. Waar?
pi_206306969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Wij verkondigen het niet voor honderdduizenden kijkers.
Af en toe best wel veel views hier hoor. In deze topic-reeks.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_206307010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:39 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Deze is prachtig:

Er valt niks te kiezen voor kwetsbaren.

Het is leven (isoleren dus) of de deur uit en weten dat je je uitvaart goed moet voorbereiden, want je dood hangt overal in de lucht te wachten.

Het is de maatschappij die de openbare ruumte voor ons onveilig maakt. Niet wij.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:10:00 #293
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206307033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:07 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Deze is prachtig:

Het is leven (isoleren dus) of de deur uit en weten dat je je uitvaart goed moet voorbereiden, want je dood hangt overal in de lucht te wachten.

Het is de maatschappij die de openbare ruumte voor ons onveilig maakt. Niet wij.

Dit kan niet.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:10:03 #294
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_206307035
pi_206307084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit kan niet.
Natuurlijk kan dat wel. Dit is hoe zij het ervaart. Dat mag, is erg vervelend voor deze mensen. Beter zoeken ze hulp bij het leren omgaan met deze gevoelens en de veranderde wereld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206307107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:01 schreef alpeko het volgende:

[..]
COR meet in España por favor. Waar?
Goede plek voor de COR borrel @Molo
pi_206307155
quote:

[..]
Deze is prachtig:

Oh jee. Die had ik nog niet eens gelezen :{
Die mensen komen nog eerder te overlijden aan de gevolgen van extreme stress. Met miss sly eens, hopelijk zoeken/krijgen ze hulp hierbij, want dit is geen leven meer toch?
pi_206307158
quote:

[..]
Deze is prachtig:

Die openbare ruumte die blijft onveilig, door welke hoepels je mensen ook laat springen.

Heb onlangs voor het eerst de 'rona gehad. Toch wel aardig ziek van geweest en dan besef je je dat als je het koste wat kost nooit wil oplopen er maar één ding op zit: Geen sociale contacten hebben.
I'll give you something to do
  Moderator donderdag 13 oktober 2022 @ 10:22:37 #299
Dick Laurent Is Dead
pi_206307166
quote:
Ik vraag me af hoe deze vrouw in het dagelijks leven is. Hoe zou ze zijn op een feestje? Hoe zou ze reageren als je in haar bijzijn een mop verteld?

donderdag 13 oktober 2022 @ 10:24:51 #300
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_206307182
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe deze vrouw in het dagelijks leven is. Hoe zou ze zijn op een feestje? Hoe zou ze reageren als je in haar bijzijn een mop verteld?

[ afbeelding ]
Denk niet goed of slecht, grappig of niet grappig, maar totaal karakterloos.
Rookt niet, drinkt niet, matig vlees, actieve vakantie, ordentelijk taalgebruik.

Gewoon neutraal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')