Madeleine had geen tijd voor haar ~10min geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha al wakker? Of nog migraine?
Het is ook een volslagen idiote situatie waarin ze zich allemaal gestort hebben .. maar goedquote:
Wie wel. Wat een toestand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
Het is me alleen nog niet duidelijk hoeveel er nageleverd gaat worden.
erger wordt het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook een volslagen idiote situatie waarin ze zich allemaal gestort hebben .. maar goed
Over 3 weken een ander
15 x 5 + 4 x 7.60 + de rest kom je dus redelijk in de buurt..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, die 100 euro was dus volledig uit de lucht gegrepen.
Zonder Wanda had Maddy het helemaal niet gered gok ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Madeleine had geen tijd voor haar ~10min geleden
Volgens mij moeten ze alles opnieuw bestellen, maar geloof niet dat daar genoeg geld voor isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
Het is me alleen nog niet duidelijk hoeveel er nageleverd gaat worden.
die had toch samen met iemand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Uit pakje van Imadin dat is wel geleverd.
Sasha had geen zin om te helpen met de boodschappenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha al wakker? Of nog migraine?
Nah, een deel was niet leverbaar, dat komt nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze alles opnieuw bestellen, maar geloof niet dat daar genoeg geld voor is
zet Kenzi er neer en het komt ook goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zonder Wanda had Maddy het helemaal niet gered gok ik
understatementquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is zelf gewoon niet handig
Ze neemt het niet persoonlijk zei ze gisteren , dit is een leerproces.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef BeriBeri het volgende:
Wat zal die Maddy spijt hebben dat ze manager wilde worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |