Ah dus hij neemt haar mee naar buiten en zegt.. Lieve Kenzy ik heb dit speciaal voor je besteld omdat ik jouw dropjes had gejatquote:
Kan ook nog..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Kenzy ziet de dropjes en pakt ze gelijk al
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dus hij neemt haar mee naar buiten en zegt.. Lieve Kenzy ik heb dit speciaal voor je besteld omdat ik jouw dropjes had gejat
Zoiets?
Kunnen ze dat toch beter eerst doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet wel, er moet ook een zooi de koelkast in
ik denk dat hij er 10 geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.
Op zijn knietjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.
Hier heb je ze terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij er 10 geeft
en zegt zo
je dropjes
Dat is best knapquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
ik kan horen aan wat Maddy opnoemt voor wie het mandje is![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |