Ik heb het zelf niet nodig gelukkig maar vind die regeltjes de laatste tijd maar een beetje raar worden in dit zogenaamde vrije land.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt wel gewoon bij de drankgigant of zo bestellen ...
neequote:
Ik bedoelde dan ook figuurlijk, daar zit een luchtje aanquote:
Mijn goede grap had niets met jouw smiley te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
deis doet gewoon flauw![]()
![]()
![]()
omdat ik deze emoji er bij had![]()
Denk het, mocht het misgaan kan die ingrijpenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Waarom staat Isaac te gluren? Deed ie de vorige keer ook. Is hij een controleur ofzo
dan was de grap nog slechter dan ik dachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn goede grap had niets met jouw smiley te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Bang dat hij z'n spullen niet krijgtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Waarom staat Isaac te gluren? Deed ie de vorige keer ook. Is hij een controleur ofzo
Om te kijken waar wat te snaaien valtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Volgens mij heeft hij niets besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bang dat hij z'n spullen niet krijgt
sigaretten zitten in die speciale zakquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Maddy zijn er een heleboel dingen niet.
Sigaretten niet, iets met cappuchino niet
Het maakt me niet uit. Ik was al een tijd bezig en heb ook een nieuw ww aangevraagd en gekregen, maar voor de naam Aggie. Was allang blij dat ik weer kon cossenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey Aggie waarom mail je niet naar FOK! voor je ww van je ITSME account ?
Ja dat mag dan nog wel ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sigaretten zitten in die speciale zak![]()
![]()
Ze heeft wel wat sigaretten, maar te weinigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sigaretten zitten in die speciale zak![]()
![]()
Maar daar had je abo , of maakt dat je niet uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Ik was al een tijd bezig en heb ook een nieuw ww aangevraagd en gekregen, maar voor de naam Aggie. Was allang blij dat ik weer kon cossen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan was de grap nog slechter dan ik dacht
Jullie snappen mijn grappen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Je vergeet de bufferzone bij Febo Achter.. je denkt toch niet dat al dat Jumbo gedoe echt via Jumbo loopt en niet de meest gangbare houdbare zaken allang in hun eigen schuur staan.. goedkeuring voor credit is al een issuequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het over wodka, en die flessen die ze eerder harden lijkt ook echt.
Splitsing online supermarkt en online slijterij
Daarnaast zegt de wijzigingswet dat je bij het op afstand verkopen van sterke drank in de rechtmatige uitoefening van het slijtersbedrijf geen andere bedrijfsactiviteiten mag uitoefenen die niet bij een slijtersbedrijf horen. Daarmee komt er een gelijk speelveld voor fysieke en online slijtersbedrijven: online slijters zullen geen andere producten meer mogen aanbieden dan die in fysieke slijterijen mogen worden aangeboden.
Deze wijziging zal voornamelijk gevolgen hebben voor de supermarkten op wier websites momenteel met één bestelling zowel levensmiddelen, als sterk alcoholhoudende drank gekocht kunnen worden. De wetgever vindt het van belang dat de aankoop van sterke drank bewust plaatsvindt. Daarom heeft zij geregeld dat het aanbieden en verstrekken van sterke drank slechts gepaard kan gaan met aan het slijtersbedrijf gerelateerde bedrijfsactiviteiten.
heeft maddy dat wel goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Ebinas het volgende:
Pall Mall blauw was 2 x nodig, maar 1x geleverd.
Dit zijn de goede berichtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Maddy zijn er een heleboel dingen niet.
Sigaretten niet, iets met cappuchino niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |