nur als kim en lolly lutschen willquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dann gaat ook kleine marciano branden
de balken waren te kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben nog zat golfplaten over zo te zien, dus er kan nog wel een overkappingkje bij.
En ondertussen liggen Bern en Sas gewoon samen en .. marciano en KimK ook.. die lagen ook op verschillende kamers.. Of Ima en Rupert ook op aparte kamers lagen weet ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef claire3500 het volgende:
Djedi heeft met achter gesproken dat ze voor nu nog niet naar kamer 3 mag maar misschien wel in een later stadium.
Domme plek om te zitten, zeker omdat Maddy of andere er steeds langs moetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
FEBO
Kaartende mensen
of
3 kleuters op een trap
Zijn allemaal maar aparte regels daar weet wel dat Bern niet de hele nacht bij Sasha ligt maar later weer naar eigen bed gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En ondertussen liggen Bern en Sas gewoon samen en .. marciano en KimK ook.. die lagen ook op verschillende kamers.. Of Ima en Rupert ook op aparte kamers lagen weet ik niet
Febo levert de kaarten, of laat ze toe.. het einde van de creativiteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
FEBO
Kaartende mensen
of
3 kleuters op een trap
Mag hopen dat dat verstoppertje spelen voor zaterdag een grap was...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo levert de kaarten, of laat ze toe.. het einde van de creativiteit
Eens!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En ondertussen liggen Bern en Sas gewoon samen en .. marciano en KimK ook.. die lagen ook op verschillende kamers.. Of Ima en Rupert ook op aparte kamers lagen weet ik niet
Dat dus.Spelletje Risk bijv.laten ze echt niet toe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerste keer zaten ze in het gewonnen spelletjes pakket.. Nu heeft Maddy extra speelkaarten besteld bij de Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen simpele spellen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Spelletje Risk bijv.laten ze echt niet toe.
Bij Wanda is dat zeer prettig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:30 schreef chufi het volgende:
FEBO !!! Waarom zit de microfoon van de Meangirls telkens verstopt in hun bh onder hun kleding?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:34 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Esther een oogje op JW?
Volgens zij ze hij is 63
Ik heb hier vorige week politie aan de deur gehad die dachten dat er een ruzie gaande was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat snappen we wel, maar de rest gaat het ook doen .. en dan horen we niets meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |