waarop???quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet een dokter komen voor KimK .. ze denkt dat ze een allergische reactie heeft.
Misschien lip gewoon verbrand?quote:
rote gezicht ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien lip gewoon verbrand?
ik vind het allemaal maar rare regels daar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was in andere RLS volgens mij geen enkel probleem, ze zijn hier wel wat strenger qua regels
Nee haar lip begon eens te branden enzquote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar rare regels daar.
snap ik niet, hoezo bestellen ze niet 150 rollenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruiken voor om de boodschappenlijst op te schrijven
Vind die regels voor een reality show ook niet echt passend. Wat maakt het nou uit welke kamer iemand slaapt.quote:
oke dann gaat ook klein marciano brandenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee haar lip begon eens te branden enz
Ze bestellen best veel wc rollen.. maar die lege wc rollen schrijven ze de boodschappen op..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet, hoezo bestellen ze niet 150 rollen
en rust is
En terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef engine het volgende:
En super Jeff weer klagen dat andere niks kunnen.
Snapt dat ook niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind die regels voor een reality show ook niet echt passend. Wat maakt het nou uit welke kamer iemand slaapt.
hebben ze dann geen schrijvblock ? niks? man manquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze bestellen best veel wc rollen.. maar die lege wc rollen schrijven ze de boodschappen op..
Hebben ze nu wel, maar hadden ze eerst nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze dann geen schrijvblock ? niks? man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |