Thanks GoldRushFrog! Iliass en ik hadden de nodige onrust geschopt vanaf de samensmelting omdat we wisten dat mensen toch niet zo snel op ons zouden stemmen ivm dat ze ons niet bepaald als concurrentie zouden zien in het geval dat we wonder boven wonder de halve finale zouden halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Jammer, Dev! Was leuk geweest als Illias en jij het nog verder hadden geschopt. Had ik eigenlijk ook wel echt gehoopt. Gaf toch een beetje extra leven in de brouwerij.
Hoe lang van tevoren wist je dat je hier aan mee ging doen, voordat het avontuur begon? Ik hoorde je ergens zeggen dat je een stuk fitter aan de start zou verschijnen als je dit hier nog eens voor gevraagd zou worden. Ook zodat je dan de energie zou hebben om de hele expeditie actief te kunnen zijn. Had je voor dit soort voorbereidingen te weinig tijd, gewoon geen zin, of onderschat?
Was het maar zo'n feest. Voor Wie is de Mol? zou ik alles afzeggen. Vond het eigenlijk wel grappig, omdat toen al de geruchten gingen dat ik meedeed aan Expeditie. Nou ja geruchten; de 'spionnen' van Yvonne Coldeweijer hadden mij gespot op het vliegveld van Kuala Lumpur. Hoe ze bijvoorbeeld Harry niet hebben herkend blijft voor mij bijna een half jaar later nog altijd een raadsel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En dan Wie is de mol? Na oud en nieuw.
Edit: In juni dachten ze nog dat Devrim wellicht meedeed aan WIDM.![]()
https://www.instagram.com/p/CfWfErrocV1/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Leuk dat je antwoord geeft op mijn vraagquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:16 schreef Daslan het volgende:
[..]
Thanks GoldRushFrog! Iliass en ik hadden de nodige onrust geschopt vanaf de samensmelting omdat we wisten dat mensen toch niet zo snel op ons zouden stemmen ivm dat ze ons niet bepaald als concurrentie zouden zien in het geval dat we wonder boven wonder de halve finale zouden halen.
Ik wist het 3 maanden van tevoren. Genoeg tijd om fit te worden, maar niet fit genoeg om een kans te maken bij fysieke proeven tegen Ferry/April/Thijs/Vincent/Niek/Mike/Dzifa/Chatilla eigenlijk iedereen die er nu nog in zit hahaha. Dus ik dacht ik pak het vooral mentaal aan. En mentaal ging het ook uitstekend, tot ik besloot om alles weg te geven. Mocht ik ooit nog meedoen en pakweg 6 maanden de tijd hebben, pak ik het wel anders aan.
Er is inderdaad een korte survival cursus. Weet niet of ik mag zeggen wat het precies is, maar als je 'Expeditie Robinson cursus' gaat googlen is het de eerste optie hahaha. Dus hierbij: https://www.backtravel.nl/expeditie-robinson-cursus/.
Het was een cursus van een dagje één op één, waarbij je leert vuur maken (ook met een vuurboog), vis fileren, de belangrijkste knopen, hoe je een mesje kan maken van een dikke tak. Dat soort zaken, behoorlijk leerzaam want ik ben absoluut geen natuurmens. Volgens mij hadden dit jaar iedereen behalve Mike en Dennis de cursus gevolgd.
Wat kan je nu precies allemaal plunderen met een plunder? Alles wat ingezet wordt? Dus ook extra stemmen? Dan is dat plunder alarm toch achterlijk? Wie zet er dan nog in?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:24 schreef Daslan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Voor Wie is de Mol? zou ik alles afzeggen. Vond het eigenlijk wel grappig, omdat toen al de geruchten gingen dat ik meedeed aan Expeditie. Nou ja geruchten; de 'spionnen' van Yvonne Coldeweijer hadden mij gespot op het vliegveld van Kuala Lumpur. Hoe ze bijvoorbeeld Harry niet hebben herkend blijft voor mij bijna een half jaar later nog altijd een raadsel.
Overigens was Dzifa's stem bij de eilandraad van Gisteren niet doorslaggevend. Het was nu 7-4-1 (Niek, Thijs, Ferry, April, London, Niels & Dzifa op Chatilla. Harry, Dennis, Vincent & Chatilla op Niek en een zwarte stem voor Harry).
Dus stel dat Dzifa mee was gegaan hadden ze nog steeds een extra stem nodig óf een plunder van Vincent. Waarvan ik overigens niet snap dat hij 'm niet heeft ingezet, om het spannender te maken.
Oh, ik dacht dat het 6-5 stond en dat April ook op Niek had gestemd. Heb ik verkeerd gezien dan haha.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:24 schreef Daslan het volgende:
[..]
Overigens was Dzifa's stem bij de eilandraad van Gisteren niet doorslaggevend. Het was nu 7-4-1 (Niek, Thijs, Ferry, April, London, Niels & Dzifa op Chatilla. Harry, Dennis, Vincent & Chatilla op Niek en een zwarte stem voor Harry).
Volgens mij plunder je vóór het stemmen wat iemand heeft zodat diegene het al niet meer zelf in kan zetten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat kan je nu precies allemaal plunderen met een plunder? Alles wat ingezet wordt? Dus ook extra stemmen? Dan is dat plunder alarm toch achterlijk? Wie zet er dan nog in?
Ben jij stiekem mijn man? Elke aflevering weer als die vraag wordt gesteld klaagt hij over hoe belachelijk die plunder is want niemand gaat toch nog extra stemmen of een vrijstelling inzetten daarna, en wellicht ook de stem nog anders inzetten dan hij normaal van plan was geweest?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat kan je nu precies allemaal plunderen met een plunder? Alles wat ingezet wordt? Dus ook extra stemmen? Dan is dat plunder alarm toch achterlijk? Wie zet er dan nog in?
Je moet toch 1 keer stemmen sowieso?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ben jij stiekem mijn man? Elke aflevering weer als die vraag wordt gesteld klaagt hij over hoe belachelijk die plunder is want niemand gaat toch nog extra stemmen of een vrijstelling inzetten daarna, en wellicht ook de stem nog anders inzetten dan hij normaal van plan was geweest?
Dat is ook wel een deel van het programma dat erg slecht uitgelegd is aan kijkers. Maar ze hebben sowieso wat rare keuzes gemaakt dit jaar, zoals het erg succesvolle 'redden van een afvaller' en Nicolette nog een seizoen laten presenteren met haar rare 'stoere' poses
ja, maar je kan die stem wel nog even switchen voor je hem daadwerkelijk uitbrengt, als je bijvoorbeeld oorspronkelijk van plan was om op degene die de plunder speelt in te zetten en nu op een ander persoon in zet. Maar goed, ik begrijp ook niet helemaal hoe dat ding werktquote:
Maar weet je wel wie de plunder speelt dan? Dat ding is volgens mij anoniem. Tenzij je zeker weet dat maar 1 iemand een plunder heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:59 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
ja, maar je kan die stem wel nog even switchen voor je hem daadwerkelijk uitbrengt, als je bijvoorbeeld oorspronkelijk van plan was om op degene die de plunder speelt in te zetten en nu op een ander persoon in zet. Maar goed, ik begrijp ook niet helemaal hoe dat ding werkt
Ze vragen toch publiekelijk of iemand zijn plunder in wil zetten voordat ze gaan stemmen? Ik neem aan dat je dat dus op dat moment moet aangeven, waar iedereen bij is?quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar weet je wel wie de plunder speelt dan? Dat ding is volgens mij anoniem. Tenzij je zeker weet dat maar 1 iemand een plunder heeft.
Maar waar is die paal dan voor? Alleen die daar op heeft gedrukt mag hem inzetten als meerdere dat willen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:17 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ze vragen toch publiekelijk of iemand zijn plunder in wil zetten voordat ze gaan stemmen? Ik neem aan dat je dat dus op dat moment moet aangeven, waar iedereen bij is?
Ik heb geen flauw idee. Zoals eerder gezegd begrijp ik ook niet hoe die plunder nou werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waar is die paal dan voor? Alleen die daar op heeft gedrukt mag hem inzetten als meerdere dat willen?
Je kan ook een immuniteitsmunt afpakken.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Volgens mij is al meerdere keren uitgelegd dat je met de plunder de stem van iemand anders kunt afpakken. Diegene kan zelf zijn stem niet meer inzetten, en jij mag er 2 inzetten.
Die paal is zodat maar 1 persoon per eilandraad dit kan doen, en diegene zal dit moeten aangeven voor het stemmen.
Tenminste, zo heb ik het begrepen
Maar dat is juist mijn punt, je wil met dat ding iets van iemand anders afpakken. Alleen moet je dat van te voren bekend maken en zal dan dus niemand iets inzetten. Dag voordeeltje.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Volgens mij is al meerdere keren uitgelegd dat je met de plunder de stem van iemand anders kunt afpakken. Diegene kan zelf zijn stem niet meer inzetten, en jij mag er 2 inzetten.
Die paal is zodat maar 1 persoon per eilandraad dit kan doen, en diegene zal dit moeten aangeven voor het stemmen.
Tenminste, zo heb ik het begrepen
Is dat zo? Het is mij nog steeds compleet onduidelijk namelijk hoe het zou moeten werken. Het zou krankzinnig zijn als je alleen kan afpakken wat er ingezet wordt, dankzij het "alarm" (en eerder de vraag op de Eilandraad vóór de inzet en stemming) zal er nooit iets ingezet worden na bekendmaking dat er een plunder ingezet is. En is een plunder per definitie altijd waardeloos.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Maar dat is juist mijn punt, je wil met dat ding iets van iemand anders afpakken. Alleen moet je dat van te voren bekend maken en zal dan dus niemand iets inzetten. Dag voordeeltje.
Haha, ja.quote:
Je pakt iets af wat ze in hun inventaris hebben, vóórdat z e het kunnen inzetten. Wat al is ingezet kan je niet meer afpakken.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Maar dat is juist mijn punt, je wil met dat ding iets van iemand anders afpakken. Alleen moet je dat van te voren bekend maken en zal dan dus niemand iets inzetten. Dag voordeeltje.
Ha wat tof, volgens mij de eerste deelnemer op dit forum (dat we weten) ?quote:
Je pakt toch hun stem af? Iedereen zet een stem in elke eilandraad, en met de plunder kun je ervoor zorgen dat je het stembriefje van een ander voor jezelf mag gebruiken.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Good riddance inderdaad, vervelend persoon. Hopelijk ook snel van afvallers eiland weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |