Ik wilde gewoon kijken hoe het zou lopen met mijn angsten en wilde vooral het spelletje spelen. Maar dat is op tv niet te zien, omdat het spelletje dat ik wil spelen vooral in het hoofd van de mensen gebeurd. Heb er genoeg over verteld in de biecht, maar dat heeft de afleveringen niet gehaald. Ik heb maandag nog met Niels gepraat en die zei dat hij na mijn exit eindelijk een keer rustig kon slapen. Niet per se omdat zijn plan was gelukt, maar vooral omdat er nu niet iemand op het eiland zat die 24/7 met het spel bezig was. De rest niet het spel 's nachts voor wat het was, maar juist in de nacht kon ik lekker gaan nadenken over het spel, omdat dat de enige momenten waren dat je niet alert hoefde te zijn op wat de rest deed.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb wel een vraagje. Waarom deed je mee als je watervrees hebt enzo? Ik heb het zelf ook, en angst voor slangen en spinnen en parasieten en insecten en pijn en hoogtes. Ik kan niet tegen kou en nat als ik slaap. Fysieke doorzettings- en uithoudingsvermogen heb ik ook al niet haha. Allemaal reden voor mij om dus nooit mee te doen. Ja sorry, ik ben een pussy.
Was het wel jouw eigen keus om munt niet in te zetten afgelopen eilandraad, of was dat ook advies van Ilias?
Verder inderdaad voor het eerst een spannende eilandraad. Dankzij Dennis en Harry was het tot nu toe steeds niet gelukt om iemand te naaien.
Wederom dank Eagles! Ik heb mijn best gedaan om tv te maken en volgens mij is dat wel aardig gelukt. Je hebt er niks aan natuurlijk en ik zelf ook niet, maar er lagen wel wat plannetjes klaar mocht ik de samensmelting halen, qua onrust zaaien. Ik had het een en ander gehoord, over wie wie zou willen wegspelen en niet geheel onverwacht stond ik niet al te hoog op beide lijstjes. Of ze me mee hadden genomen tot de halve finale, dat betwijfel ik. Maar als ik samen met Iliass en Niels samen de samensmelting had gehaald, zouden we waarschijnlijk vanaf dat moment al direct een meerderheid hebben in de groep. Ach ik had gewoon mijn grote mond moeten houden en juist superblij moeten zijn dat mijn tactiek zo goed werkte, want dan had ik er in ieder geval denk ik nog wel een week gezeten en misschien wat langer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist eindelijk kunnen terugkijken. De enigste deelnemer die dit seizoen voor de drama en sensatie zorgde is eruit, RIP Daslan:( erg jammer. Alle “Robinson” momenten dit seizoen kwamen van hem, en ook als je bedenkt wat voor mooie drama er allemaal nog had kunnen komen, met een gefrustreerde April op dat eiland nadat net Ferry is weggestemd, en dan D. met big smile en die munt in zn zak die April nog even lekker had ingepeperd..dat was mooie TV vol vuurwerk geweest. Die momenten zijn ons nu allemaal ontnomen helaas.
Wel bijzonder en leuk dat ik voor de zoveelste keer dit seizoen met open mond de eilandeaad uitslag bekeek. Dat is in voorgaande seizoen weleens anders geweest, dan wist je het eigenlijk altijd wel, nu al meerdere eiland raden dat ik totaal verbaasd was. Echt een + voor dit seizoen vrees wel dat de rest van het seizoen zonder Devrim echt oersaai gaat worden, er is niemand anders die voor ook maar iets van sensatie/drama heeft gezorgd tot nu, dus zie ook geen reden dat ze dat nu opeens wel zullen gaan doen. Het wordt echt als een clubje padvinders naar de finale vrees ik. Devrim was de enige die voor al mijn Robinson momenten dit seizoen heeft gezorgd, dus ik baal wel dat die eruit is. Ben benieuwd hoe Ilias zich nu gaat opstellen, ook tegen Niels, die hij blind zei te vertrouwen. Als ze weer verliezen gaat het wel spannend worden bij de eilandraad.
Wel prima seizoen toch, de proeven worden bijvoorbeeld echt fanatiek gespeeld, er was aardig wat drama dankzij D., maar ik hoop dat er nieuwe kandidaten op gaan staan die voor nieuwe drama kunnen zorgen, want daarvoor kijk ik vooral, maar ik heb wat dat betreft weinig hoop..
We keken elkaar thuis ook echt aan van wtf doe je nou?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:48 schreef Daslan het volgende:
Het was inderdaad oerdom om mijn tactiek te vertellen aan de rest
Dat is min of meer precies wat we hier ook al zeiden. Zet die immuniteit nu in en hoop dat je niet nog een keer een eliminatieronde krijgt en dan ga je fluitend met twee vingers in je reet de samensmelting in waar werkelijk niemand jou er als eerste uit zou willen gooien.quote:En dan gooi je dat zomaar weg. De timing was ook niet al te handig, want eenmaal bij de samensmelting zou ik waarschijnlijk ergens onderaan het lijstje bungelen omdat ik fysiek toch geen gevaar vorm voor types als April/Chatilla/Thijs/Vincent/Ferry. Dus wellicht had ik als ik het gewoon rustig aan had gepakt en was gebleven bij mijn oude bondje fluitend door kunnen gegaan.
quote:Ik moet nu even weg, maar mocht iemand nog ergens vragen over hebben; bijvoorbeeld waarom ik iets heb gedaan of hoe bepaalde dingen gaan hoor ik het graag. Als ik ze kan beantwoorden zal ik dat doen!
Ach ja, vanaf dat je eruit bent weet je natuurlijk zelf ook nog niet hoe het allemaal loopt (of stiekem wel?)quote:Ach ja het was eindelijk een keer een spannende eilandraad dit seizoen. Ben wel benieuwd wie mijn rol nu gaat overnemen. Ik heb een paar vermoedens.
Ik dacht oprecht dat niemand het doorhad hahaha. Ach de munt was omdat ik gewoon wilde zien of ik mijn bondje kon vertrouwen, want stel dat het onnodig was geweest, dan had ik aan het oude Paars laten zien dat ik ze niet vertrouw dus waarom zouden ze mij nog vertrouwen. Het oude Oranje had ik dan al tegen me en dan was het lastig geweest. De grotere fout is geweest om mijn tactiek te verraden dan om mijn munt niet in te zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:42 schreef Danny het volgende:
[..]
We keken elkaar thuis ook echt aan van wtf doe je nou?
En dan nog dommer om je immuniteit niet in te zetten
[..]
Dat is min of meer precies wat we hier ook al zeiden. Zet die immuniteit nu in en hoop dat je niet nog een keer een eliminatieronde krijgt en dan ga je fluitend met twee vingers in je reet de samensmelting in waar werkelijk niemand jou er als eerste uit zou willen gooien.
[..]
Leuk ook dat je er hier over mee komt lullen.
[..]
Ach ja, vanaf dat je eruit bent weet je natuurlijk zelf ook nog niet hoe het allemaal loopt (of stiekem wel?)
Zonder vooroordelen maar hij verdient 100% een plek in een nieuw seizoen Verraders en/of WIDM. Een van de zeer weinigen die totale maling heeft aan hoe hij over zou kunnen komen en gewoon keihard het spel speelt. Dat soort deelnemers zie je gewoon veel en veel te weinig, vroeger al, maar tegenwoordig nòg minder, dus volkomen terecht als hij voor een van die programma’s zou worden uitgenodigd. Hunted VIPS mag ook bij dat lijstje trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef Cirilico het volgende:
Verwacht maar een uitnodiging voor de Verraders op basis van je huidige spel. 🤣
En wie weet ooit nog in WIDM.
Wat heb je als eerst gegeten na je exit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:50 schreef Daslan het volgende:
Thanks Cirilico & Eagles! Beide programma's zou ik zonder twijfel meteen ja tegen zeggen, tegen Wie is de Mol? nog eerder omdat ik vrees dat als iemand van de andere kandidaten bij de verraders mijn spel in Expeditie heeft gezien ik zowel voor de getrouwen als verrader een easy eerste target ben. Sowieso zou ik tegen vrij veel programma's ja zeggen (zolang er een spelelement in zit), tenzij het een dansprogramma is. Daar heb ik té weinig talent voor haha.
Ik had er inderdaad maling aan, omdat ik wist dat ik niet 'mezelf' was daar. Je speelt gewoon een spel en daarin is wat mij betreft alles geoorloofd zolang je mensen niet fysiek aanraakt of echt aan het pesten/kwetsen bent. Maar een beetje onrust zaaien en een leugentje hier en daar is volgens mij nog volgens het boekje.
Wat ook een verschil met mij en de meeste acteurs/zangers/entertainers is; voor die mensen kan een deelname aan Expeditie een heropleving of een boost van hun carrière veroorzaken. Daarnaast zijn acteurs ook wat handiger met de camera's dan ik. Ik heb lekker roekeloos alles zitten vertellen wat ik van plan ben, wat ook uiteindelijk mijn ondergang is geworden.
Maar voor mij is er op dit moment niet iets mooiers wat ik qua quizzen kan doen dan wat ik nu al doe (Beat the Champions). Dus ergens snap ik wel dat een aantal andere deelnemers wel aan hun imago denken. En ik vond het wel grappig omdat ik bij dat quizprogramma (waar ik aanzienlijk meer mezelf ben dan bij Expeditie), zo'n rustige indruk heb, om nu bij Expeditie onrust te zaaien.
Vind het zonde dat ik mijn plannetjes voor na de samensmelting nooit heb kunnen uitvoeren.
Patat met mayo, een kippasta salade, nasi goreng met een colaatje en aardbeienmilkshake. Uiteraard van alles maar 4 happen naar binnen kunnen werken. Daarna de hele nacht ziek geweest, maar goed daar was ik voor gewaarschuwd door kandidatenbegeleider Marleen (finaliste in 2005). Wat overigens echt een schat van een vrouw is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat heb je als eerst gegeten na je exit?
Eens. En dat ene leuke yoga meisje, weet haar naam zo niet, wat een frisse positieve meid is dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:13 schreef Cirilico het volgende:
Dat graag ik mij altijd af van het samensmeltingsdiner, of de kandidaten nooit ziek worden.
Winnen, tsja ik hoop Vincent maar die wordt vast nog ergens eruit gewerkt. Harry mag ook wel.
Ergens wel jammer dat je al de winnaar weet. Had het niet spannender geweest als ze je dat niet hadden verteld? Ik zou echt jeuk krijgen van de suggestie van al die spoilersquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:11 schreef Daslan het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat niemand het doorhad hahaha. Ach de munt was omdat ik gewoon wilde zien of ik mijn bondje kon vertrouwen, want stel dat het onnodig was geweest, dan had ik aan het oude Paars laten zien dat ik ze niet vertrouw dus waarom zouden ze mij nog vertrouwen. Het oude Oranje had ik dan al tegen me en dan was het lastig geweest. De grotere fout is geweest om mijn tactiek te verraden dan om mijn munt niet in te zetten.
Ach, mocht ik ook nog zo iets gaan doen, dan weet ik dat lekker mijn grote mond moet houden tegen iedereen, inclusief de makers over mijn tactiek.
Ik weet wie er wanneer uitgaat en wie er heeft gewonnen, maar hoe alles is gegaan en wat de exacte proeven zijn weet ik niet! Dus dat is ook nieuw voor mij en zal daar ook over mee blijven posten hier.
smulpaap hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:54 schreef Daslan het volgende:
[..]
Patat met mayo, een kippasta salade, nasi goreng met een colaatje en aardbeienmilkshake. Uiteraard van alles maar 4 happen naar binnen kunnen werken. Daarna de hele nacht ziek geweest, maar goed daar was ik voor gewaarschuwd door kandidatenbegeleider Marleen (finaliste in 2005). Wat overigens echt een schat van een vrouw is.
Ik wist het pas toen ik op Lowlands toevallig een kandidaat was tegengekomen die verder in het spel was gekomen dan ik en die me vertelde wie er de halve finale hadden gehaald, wie er in de finale stonden en wie er won.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat je al de winnaar weet. Had het niet spannender geweest als ze je dat niet hadden verteld? Ik zou echt jeuk krijgen van de suggestie van al die spoilers
[..]
smulpaap haha
Ik denk dat Vincent wel veel kans maakt. Lijkt me ook een heel aardig iemandquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef Daslan het volgende:
Wie denken jullie trouwens op dit moment dat er gaat winnen of laten we zeggen welke kandidaten gaan er de finale halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:28 schreef freaky40 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:28 schreef freaky40 het volgende:Jeetje... Verder wel alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |