Braddie er nog bij vragen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:57 schreef Marsenal het volgende:
Leuk idee![]()
Zijn er wel nog 990 plekken over.
zijn het hier scatifetischisten?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:25 schreef Gibson88 het volgende:
In het verleden gedaan met een X aantal users die hier niet meer komen ( om wat voor reden dan ook ).
In het begin best grappig maar begon snel te escaleren en werd de bagger pure stront en poeppics.
Waren. Hoe dat nu gesteld is met deze Zolderkliek durf ik niet te zeggen.quote:
enkeltje pieter baan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waren. Hoe dat nu gesteld is met deze Zolderkliek durf ik niet te zeggen.
Zal ik niet van opkijken. Of een enkeltje Kliko hier, dat is ook een aannemelijke optie.quote:
Die liggen allemaal in je kruipruimte zeker Gacyquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:25 schreef Gibson88 het volgende:
In het verleden gedaan met een X aantal users die hier niet meer komen ( om wat voor reden dan ook ).
In het begin best grappig maar begon snel te escaleren en werd de bagger pure stront en poeppics.
SSSHHHTT ! Niet zo hard ! Straks willen er nog FOK!ker hier inbreken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die liggen allemaal in je kruipruimte zeker Gacy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |