Bezorgen zoietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Marciano een restaurant had buiten de loods.
Boter op z'n hoofd dat heeft ie.😉
Oh okay... Beter neemt hij eerst een chef in dienstquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Marciano wil wat opzetten, zoiets
Die heeft horeca ervaring. Dat geef ik meer kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Berend wil een Wurst und Schnitzelhaus.
Die intro`s zijn soms best hilarisch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]maar koopt worteltjes omdat hij dat het gemakkelijkste vindt
Sommigen hebben een mooi beeld van zichzelf en hun (onrealistische) dromen die niet passen bij de persoonlijkheid. Met zo'n negatieve houding krijg je niks van de grondquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die intro`s zijn soms best hilarisch.
Ik hoorde gisteren dat Mexx buiten een lingerielijn gaat opzetten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sommigen hebben een mooi beeld van zichzelf en hun (onrealistische) dromen die niet passen bij de persoonlijkheid. Met zo'n negatieve houding krijg je niks van de grond
Heeft ze al een model in gedachte?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat Mexx buiten een lingerielijn gaat opzetten.
Ook zo origineel.
Biedt je je nu aan?quote:
BUG / [BUG] mobiele site werkt niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:03 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb ook desktop beeld, ondanks mobielbeeld ingesteld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |