Niet goed het aantal steken bijhouden, maar eerlijk is eerlijk, ik ga die sjaal met trots dragenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:47 schreef Sumppi het volgende:
Wat jammer dat die laatste scheef gaat. Ligt dat aan de naalddikte?
Ik heb gister ook een mislukking gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moest een hoofdband worden voor een volwassen vrouw. Natuurlijk had ik geen zin om na de boord van naalddikte te wisselen. Een proeflapje vond ik niet zo nodig en deze boord zou vast wel oké zijn. Gokje ook dat het patroontje wel hoog genoeg zou zijn.
Nu heb ik dus dat omkrullende ding. Veel te klein ook voor een volwassen hoofd.
Oké! Daar ging het mis met de sok dus! Met een dikkere naald zou die waarschijnlijk wel passenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:59 schreef Sumppi het volgende:
Na de boord een dikkere naald.
Ik zou die sjaal ook met trots dragen.
M'n kleuter past de band wel en ik hoop dat het na blokken niet meer zo krult.![]()
Wat je ook kunt doen is na de boord meerderen. Dan hoef je niet te wisselen van naalddikte, maar daar was ik ook te lui voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké! Daar ging het mis met de sok dus! Met een dikkere naald zou die waarschijnlijk wel passenDank je wel
Ik hoop het wel van je band. Dat krullen komt wel goed als hij om een hoofd zit. Maar hij is wel flink kleiner als hij bij een kleuter past...
Hahahahaha snap ik hoor! Een dikkere naald is voor mij gemakkelijker denk ik!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is na de boord meerderen. Dan hoef je niet te wisselen van naalddikte, maar daar was ik ook te lui voor.
Naja geen foto vanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog meer creatieve mislukkelingen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |