abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206275045
We doen allemaal ons best de mooiste dingen te maken, maar soms gaat dat gruwelijk mis. Heb je gewerkt aan een project en denk je verdorie! Helemaal mislukt! Kun je erom lachen? Post het hier! Van verfexplosies tot scheel kijkende knuffels!
pi_206275122
Hier enkele voorbeelden

Zelfs knippen en plakken kan mis gaan

Voor het eerst inbreien, beetje te strak, mijn hand past er niet eens in. Dit wordt nu een sok voor een Dobbie die ik haak, die heeft smalle beentjes

Rainbow loom. De foto zegt genoeg

Zo scheef als het maar kan, maar ik maak hem gewoon af

pi_206288949
Wat jammer dat die laatste scheef gaat. Ligt dat aan de naalddikte?

Ik heb gister ook een mislukking gemaakt. -O-

Het moest een hoofdband worden voor een volwassen vrouw. Natuurlijk had ik geen zin om na de boord van naalddikte te wisselen. Een proeflapje vond ik niet zo nodig en deze boord zou vast wel oké zijn. Gokje ook dat het patroontje wel hoog genoeg zou zijn.

Nu heb ik dus dat omkrullende ding. Veel te klein ook voor een volwassen hoofd. :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206289114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:47 schreef Sumppi het volgende:
Wat jammer dat die laatste scheef gaat. Ligt dat aan de naalddikte?

Ik heb gister ook een mislukking gemaakt. -O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het moest een hoofdband worden voor een volwassen vrouw. Natuurlijk had ik geen zin om na de boord van naalddikte te wisselen. Een proeflapje vond ik niet zo nodig en deze boord zou vast wel oké zijn. Gokje ook dat het patroontje wel hoog genoeg zou zijn.

Nu heb ik dus dat omkrullende ding. Veel te klein ook voor een volwassen hoofd. :|W
Niet goed het aantal steken bijhouden, maar eerlijk is eerlijk, ik ga die sjaal met trots dragen ;) Hij wordt gewoon mooi, kan je zien dat hij met de hand gemaakt is.

Wat balen van die hoofdband! Hij is zo mooi en zoveel werk!
Vraagje, zodat ik leer: Na de boord dikkere of dunnere naald?
pi_206289239
Na de boord een dikkere naald.

Ik zou die sjaal ook met trots dragen. :Y

M'n kleuter past de band wel en ik hoop dat het na blokken niet meer zo krult. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206289360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:59 schreef Sumppi het volgende:
Na de boord een dikkere naald.

Ik zou die sjaal ook met trots dragen. :Y

M'n kleuter past de band wel en ik hoop dat het na blokken niet meer zo krult. :+
Oké! Daar ging het mis met de sok dus! Met een dikkere naald zou die waarschijnlijk wel passen :Y Dank je wel

Ik hoop het wel van je band. Dat krullen komt wel goed als hij om een hoofd zit. Maar hij is wel flink kleiner als hij bij een kleuter past...
pi_206289869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké! Daar ging het mis met de sok dus! Met een dikkere naald zou die waarschijnlijk wel passen :Y Dank je wel

Ik hoop het wel van je band. Dat krullen komt wel goed als hij om een hoofd zit. Maar hij is wel flink kleiner als hij bij een kleuter past...
Wat je ook kunt doen is na de boord meerderen. Dan hoef je niet te wisselen van naalddikte, maar daar was ik ook te lui voor. :')
pi_206289915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat je ook kunt doen is na de boord meerderen. Dan hoef je niet te wisselen van naalddikte, maar daar was ik ook te lui voor. :')
Hahahahaha snap ik hoor! Een dikkere naald is voor mij gemakkelijker denk ik!
pi_206730094
Morguh allemaal.
Een belangrijk berichtje voor iedereen willen jullie dat aub lezen

CRE / HOB het nieuwe subforum
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 07:34:48 #10
388664 crew  Dotteke
pi_219795645
Ik ben benieuwd of er nog meer creatieve mislukkelingen zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219796429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog meer creatieve mislukkelingen zijn
Naja geen foto van
Alleen een haakpatroom compleet verkeerd gelezen waardoor iets letterlijk de helft kleiner werd _O-

Verder niet eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')