lolol zorg wel even dat je hem niet auto laat renewen soesjequote:Op zondag 9 oktober 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ik kocht gift sub en dat ding deelt hem automatic zelf uit!
ja datquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Slapen en dan dan op het randje droomwereld/werkelijkheid
Ik vind die hele track niet zo, matige remakequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Niks mis mee nee, alleen vind ik de clip niet zo
Dat kanquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind die hele track niet zo, matige remake
En ga jij dat jezelf een avond aandoen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
vriendjes
https://www.avondjeoutsiders.nl
ik sta ervoor open. als ik weet wanneerquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
En ga jij dat jezelf een avond aandoen?
Dat is wel handig jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sta ervoor open. als ik weet wanneer
Ik wil ook zo'n kapster/kapperquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Poah wat heeft de kapster m'n hoofd lekker gemasseerd
het heet Thaise masseur en kies voor de optie happy endingquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n kapster/kapper
Je kapper vragen om te masseren danquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoef geen happy endingquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het heet Thaise masseur en kies voor de optie happy ending
Goed ideequote:Op maandag 10 oktober 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kapper vragen om te masseren dan
Bij Brainwash doen ze dat ook altijd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind dat ze propaganda liederen moeten draaien met een dergelijke naamquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Brainwash doen ze dat ook altijd.
Die zit hier niet..quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Brainwash doen ze dat ook altijd.
Betaal je daar ook meer voor zekerquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier wel maar dat doen ze daar ook niet
de cougar waar ik naar toe ga doet t wel
neuhquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Betaal je daar ook meer voor zeker
Knipt zeker meer dan je hoofdhaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier wel maar dat doen ze daar ook niet
de cougar waar ik naar toe ga doet t wel
ze doet ook schaamhaarpruikjes naar verluidtquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Knipt zeker meer dan je hoofdhaar
Wanneer ga je het uitproberenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze doet ook schaamhaarpruikjes naar verluidt
nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer ga je het uitproberen
Zet het in de agendaquote:
Ik zag het ook pas diep in de nacht. De stiekemerd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
beetje laat om achter te komen.. Dazzler's Monday Beats 10102022 part 1
Werkenquote:
o nee, dan moet ik zo even naar buiten kijken of gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je de maan gezien?
prachtig is ie!
u scoort 134% op de schaal van hemaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde basmi maken. toen ik neppe vlees had gewokt en de groente erbij gooide bedacht ik dat ik in de vriezer nog zou hebben
dus ik denk o dan bak ik dit en dan vries ik later wel in zonder de mienesten. had ik ook doosje met courgettesliertjes. dat was courgettespaghettie. zat inene heel de pan stampvol!
dus toen at ik dat maar, maar dat was me teveel van t groente hoor pfff
Ik las preimixquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit snoepjes te kanen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las preimix
Maar die zijn wel lekker
9 oktober was volle maanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
zo te zien paar dagen geleden volle maan, dus hij nog aardig groot
jawel maar helaas zeldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
komen ze tegenwoordig niet meer met een bakkie eten langs?
ja fluffy is weg natuurlijk, dat was een goede reden om even te komen buurtenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
ja ik ga ook liever aan de kassa. ook vanwege contant willen betalen. maar soms is t zo druk
en dan krijg je die verdomde controle en moet je nog lang wachten
Heb ook nog gestoomde groente ernaast dus dubbelquote:
soesje kan met jou meepraten, zij heb 135% op de schaal van hema aan groenten op vandaag!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ook nog gestoomde groente ernaast dus dubbel
Supertrots op Soesjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soesje kan met jou meepraten, zij heb 135% op de schaal van hema aan groenten op vandaag!
wat heerlijk voor fluffy!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:47 schreef suzi1 het volgende:
ik kreeg weer fluffy foto <3
ze is daar echt thuis!
Heel wat vezels iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:49 schreef suzi1 het volgende:
wokgroenten met courgettespaghettie en neppe vlees
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
gewoon aanbellen he, zat allang ander gezin in wat ik niet wist en toen met handgebaren duidelijk gemaakt dat ik bedden enzo voor ze had. die namen alles aan
heerlijk toch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
en dan kreeg ik bij hun koffie en sigretten en verder was het maar wat lachen want van een gesprek kwam weinig terecht
ja ik ga dan natuurlijk wel bij de buren eten en sigretjes bietsenquote:
Ah die zijn wel lekker ja, ook maar eens weer halenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
tonno![]()
maar zit nog zoute stokjes te eten
Dat wel ja hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
hapt lekker weg
maar je moet wel wat drinken erbij hebben, want wel beetje droog
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste aflevering van mijn faptop soap: Teruggezet naar laatste herstelpunt, want wrs was het de laatste update wat niet zo goed is gevallen. So far so good...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |