Zo lijkt schumacher wel een enorme schlemielquote:
Bang dat Toto de hele tent komt verbouwen als blijkt dat er niks mis is met RBR.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Nog steeds geen bericht over Budgepafond schandaal RBR... ze wachten wel tot het laatste nippertje bij FIA
18.00 uurquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Nog steeds geen bericht over Budgepafond schandaal RBR... ze wachten wel tot het laatste nippertje bij FIA
oke zou fijn zijn als dat eindelijk eens uitgeesloten is.quote:
Zijn die borden ook niet van een soort piepschuim? Gasly nam tijdens de sprint op Monza vorig jaar een stuk of 15 borden mee in zijn glijtocht erlangs. Die leken nauwelijks impact te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:16 schreef Mano_ het volgende:
an me voorstellen dat zonder borden een auto 'gegrepen' kan worden door de banden, in plaats van langs de borden te schuiven. Dan krijg je een flinke verandering in richting, dus hoge G-krachten.
Maar misschien is dat helemaal niet aan de orde en zijn ze er alleen voor reclame, ik heb geen id
Why comparisons to Schumacher are inevitable after Verstappen’s imperious run to his second titlequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:19 schreef Gremen het volgende:
[..]
Zo lijkt schumacher wel een enorme schlemiel
Te pas en te onpas nog even vermelden dat we wel een asteriskje achter z'n eerste titel moeten plaatsen. Dat is echt zo'n Engels ding.quote:Max Verstappen’s first world title came with an asterisk.
He has, in this and so much more, a lot in common with Michael Schumacher. The man many will always regard as the greatest driver who ever graced Formula 1 was viewed with suspicion on his rapid ascent to Formula 1. Called out by the world champions of the day for his aggressive driving style, his first World Championship was won under the cloud of a car many believed to be running contrary to the regulations, and concluded in a final race which left a huge swathe of the fanbase disgusted.
Yet it was Michael’s follow-up season in 1995 that cemented him.
Vooral de ratio wins/poles is veelzeggend.quote:
En dan te bedenken dat 'ie een paar jaar in die Renault traktor heeft moeten slijten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vooral de ratio wins/poles is veelzeggen.
Ze vergeten even dat het kampioenschap over 22 races ging en niet over alleen de laatste. En dat Hamilton en Mercedes zelf ook genoeg fouten hebben gemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Why comparisons to Schumacher are inevitable after Verstappen’s imperious run to his second title
Moest wel lachen om dit stukje:
[..]
Te pas en te onpas nog even vermelden dat we wel een asteriskje achter z'n eerste titel moeten plaatsen. Dat is echt zo'n Engels ding.
Ik zit voor de grap oude F1 regulations te bekijken en het is altijd al zo geweest.quote:
In 2001 staat. Bronquote:Artikel 6.5: If a race is suspended under Article 41, and cannot be resumed, no points will be awarded if the leader has
completed less than two laps, half points will be awarded if the leader has completed more than two laps
but less than 75% of the original race distance and full points will be awarded if the leader has completed
more than 75% of the original race distance.
quote:Lid 23: If a race is stopped under Articles
155 and 156, and cannot be restarted, no
points will be awarded in case A, half points will
be awarded in case B and full points will be
awarded in case C
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:22 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik heb dat nog nergens gelezen.
De onverhulde bitterheid van Britse media en Britse fans zal nooit niet amusant zijn. Iedere keer als ik de term "plastic champion" voorbij zie komen moet ik grijnzen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Why comparisons to Schumacher are inevitable after Verstappen’s imperious run to his second title
Moest wel lachen om dit stukje:
[..]
Te pas en te onpas nog even vermelden dat we wel een asteriskje achter z'n eerste titel moeten plaatsen. Dat is echt zo'n Engels ding.
Zo zuur die mensen. Is Hamiltons titel uit 2008 dan ook van plastic omdat Timo Glock toevallig op de verkeerde banden stond in de laatste ronde in Brazilië?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
De onverhulde bitterheid van Britse media en Britse fans zal nooit niet amusant zijn. Iedere keer als ik de term "plastic champion" voorbij zie komen moet ik grijnzen.
Ik heb al een paar keer gezien dat er iemand op de tribune bij het rechte stuk een bordje "paper champ" had hangen. Die geeft dus duizenden euro's uit aan grand prix' om daar dan vervolgens met een kartonnen bordje z'n onvrede te tonen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
De onverhulde bitterheid van Britse media en Britse fans zal nooit niet amusant zijn. Iedere keer als ik de term "plastic champion" voorbij zie komen moet ik grijnzen.
thxquote:
Vettel heeft de verkeerde keus gemaakt door naar Ferrari te gaan, das wel duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vooral de ratio wins/poles is veelzeggend.
https://www.motorsportweek.com/author/rosario_giuliana/quote:
quote:Rosario Giuliana
Industrial Engineer, F1 Tech analyzer
Toen hij vertrok, was de RB ook niet meer de dominante auto die het daarvoor was en was die rol al overgenomen door Mercedes. De enige keus die hij destijds had kunnen maken waar hij nog kans had gehad op een wereldtitel, was een overstap naar Mercedes, maar de vraag is of die keus er ooit geweest is..quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vettel heeft de verkeerde keus gemaakt door naar Ferrari te gaan, das wel duidelijk
Ik denk dat Merc altijd wel een Duitser had willen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij vertrok, was de RB ook niet meer de dominante auto die het daarvoor was en was die rol al overgenomen door Mercedes. De enige keus die hij destijds had kunnen maken waar hij nog kans had gehad op een wereldtitel, is bij Mercedes, waarbij dan de vraag is of die keus er ooit geweest is..
RB deed na de kampioensjaren van Vettel pas vorig jaar voor het eerst weer mee om de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |