het is niet gefilmd door de regiequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:47 schreef Nizno het volgende:
heb heel youtube gehad voor de finish van Vettel en Alonso maar kan alleen maar beelden vinden vanuit de boardcams en een filmpje vanuit het publiek genomen.
Geen idee waar het officiële beeld dan gebleven is van die finish. Ik weet echt zeker dat ik het gezien heb.
Ik ga nog even ziggo kijken want dat heb ik ook gekeken gisteren
hoe langer ze het uitstellen hoe groter de kans he... miss moesten ze eerst nog hun advocaatjes eroverheen laten pissenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat we groot nieuws gaan krijgen
Nee, maar waar ze nu last van hebben is teveel drag. Dat is nou bij uitstek iets dat niet zoveel uitmaakt wanneer je een sterkere motor dan de concurrent hebt. En andersom zijn ze bij Red Bull waarschijnlijk inmiddels enorm bedreven in het ontwerpen van een efficiënt aero-pakket, omdat ze jarenlang hun gebrek aan motorvermogen hebben willen compenseren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was het verschil ook absurd en dan is het inderdaad makkelijker ontwikkelen qua aero maar je hebt ook met banden te maken dus alleen op je snelle motor leunen kan niet.
ziggo race cafe kwam het inderdaad in, op een 34 minuten.quote:
Nee, als ze al iets berichten is het minor, het blijft sowieso een boekhoud verhaal, kijk naar de gewone cijfers van Mercedes, hun omzet is hoger in 2021 dan het ooit was, het gaat er meer om hoe je die kosten goed verdeeld tussen de diverse afdelingen om te zorgen dat je binnen het cap blijft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe langer ze het uitstellen hoe groter de kans he... miss moesten ze eerst nog hun advocaatjes eroverheen laten pissen
https://streamable.com/4070kyquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziggo race cafe kwam het inderdaad in, op een 34 minuten.
daar blijkt het ook beeld vanuit het publiek te zijn inderdaad
laat ik maar even een screenshotje doen danquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziggo race cafe kwam het inderdaad in, op een 34 minuten.
daar blijkt het ook beeld vanuit het publiek te zijn inderdaad
Er is geen verandering in het reglement.quote:Verstappen zou door het aantal ronden minder punten moeten krijgen volgens het reglement, namelijk 19. Echter door een verandering in het reglement kende de wedstrijdleiding plots volledige punten toe. Waarom? Dat weten alleen de regelmakers.
ja ik was al onderweg en heb de beelden hier boven al staanquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laat ik maar even een screenshotje doen dan
[ afbeelding ]
wat ook leuk was was dat niemand wist dat de race gefinisht was, blijkt als je de team radio's van het eind luistertquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik was al onderweg en heb de beelden hier boven al staan
Ik denk dat Max Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil rijden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij de motivatie kan opbrengen om jarenlang dominant te winnen terwijl er bij Ferrari een veel grotere uitdaging op hem wacht.
Ow ik zie dat in de eerste ook een stukje kant van Vettel zit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef Nizno het volgende:
vanuit de kant van Alonso
en de kant van Vettel
iedereen wil bij ferrari rijdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Max Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil rijden eerlijk gezegd.
Klopt alle teams gingen uit van het feit dat Max bij 0.04 over de finish kwam en er dus nog een ronde extra zou komen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ook leuk was was dat niemand wist dat de race gefinisht was, blijkt als je de team radio's van het eind luistert
Het schijnt dat de budgetcap-baas van de FIA vroeger een hoge piet was bij Toro Rosso.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe langer ze het uitstellen hoe groter de kans he... miss moesten ze eerst nog hun advocaatjes eroverheen laten pissen
Ik denk serieus van niet. Alles loopt nu op rolletjes bij Red Bull, dat is toch heerlijk? Wat heeft-ie te zoeken bij dat Italiaanse slangennest?quote:
na 2028 hequote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk serieus van niet. Alles loopt nu op rolletjes bij Red Bull, dat is toch heerlijk? Wat heeft-ie te zoeken bij dat Italiaanse slangennest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |