OKquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Marciano als enige man er tussen zit
Hap hap.quote:
Pff kan het zo al niet aanhoren.....en toch wil ik Wanda ook niet missenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
zou jij als man zijnde echt een uur lang tussen die roddelende wijven willen zitten
Bandana.quote:
Het leven als streamer is niet altijd even gemakkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Pff kan het zo al niet aanhoren.....en toch wil ik Wanda ook niet missen
Als ze nou een prettige stem zou hebben zou het al duizend schelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het leven als streamer is niet altijd even gemakkelijk.
Ze gaan ook echt iedereen afquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx helpt weer een roddel de wereld in over Ima die misschien wel of niet extra vla had gepakt.
Mexx en Ruben zouden een prima setje zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx helpt weer een roddel de wereld in over Ima die misschien wel of niet extra vla had gepakt.
Klopt wel,het hele pak ook uitgelikt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat past niet bij haar karakterquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze nou een prettige stem zou hebben zou het al duizend schelen
Ja, maar dat weet Mexx dus niet .. zij houdt vooral van speculerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel,het hele pak ook uitgelikt.
Hoorde Jeff eerder vanavond ook al over hem en eten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel,het hele pak ook uitgelikt.
Het gaat dus om het laatste beetje,wat een ophef.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet Mexx dus niet .. zij houdt vooral van speculeren
'Ik ben niet naar hem toegegaan met de vraag...'
beneden het nulpuntquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:51 schreef D. het volgende:
Weten ze inmiddels al hoe hoog een dartbord hoort te hangen?
En tegelijk Wanda klagen dat die restjes overblijven en 'verrotten', dat ze dat gewoon aan iemand moeten geven die zin heeft....quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat dus om het laatste beetje,wat een ophef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |