abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206267505
Heb een eigen zaak met wat mensen in dienst. Veel gaat online, dus de noodzaak om elke dag met al die mensen bij elkaar te zitten is er niet zo.

Als ik in het buitenland ben, werk ik vaak vanuit het restaurant of de bar van het hotel. Da's me goed bevallen. In Nederland daar ook mee begonnen, omdat ik dan minder snel afgeleid ben dan thuis.

Hebben er mensen nog tips voor goede gelegenheden om achter je laptop te werken?

Een 'must' is in elk geval een fatsoenlijke tafel, fatsoenlijke stoel en 'n stopcontact. En dat je er eten en drinken kunt bestellen.

v/d Valk Eindhoven is het restaurant wat dat betreft klote. De bar is beter, maar maar 'n paar tafels met stopcontacten in de buurt. Je hebt tussen het restaurant en de receptie wel wat werkplekken, waar je ook wat kunt bestellen.

Beter is dan v/d Valk Nuland, het pop-up restaurant. Daar is 'n tafel met 'n stopcontact erin. Vlakbij de bar ook nog eens. Prima dus. Alleen jammer dat het een donker hol is.

Mensen nog tips in het zuiden van Nederland of in België?

Toevoeging:

Uiteraard consumeer ik en ga ik niet de hele dag als een pauper achter een glas water zitten.

Bij v/d Valk betaal ik gewoon de prijs voor het ontbijtbuffet. Ik eet 's middags een broodje. En voor ik wegga doe ik nog een voor- en hoofdgerecht.

Tussendoor drink ik koffie en Spa Rood.

Het is dus niet zo dat ze niks aan me verdienen. Integendeel.

[ Bericht 13% gewijzigd door Halcon op 09-10-2022 19:53:09 ]
pi_206267556
Nu snap ik waarom al die gasten aan die tafels zitten met laptops bij koffietenten. En consumeren ho maar! Ik dacht al, wat is dit????
Joh, ga gewoon lekker thuis werken.
pi_206267568
Ik snap je punt maar je kunt toch niet voor 3 koffie en een uitsmijter een hele dag een horecaplaats bezet houden?
pi_206267580
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:50 schreef -Sigaartje het volgende:
Nu snap ik waarom al die gasten aan die tafels zitten met laptops bij koffietenten. En consumeren ho maar! Ik dacht al, wat is dit????
Joh, ga gewoon lekker thuis werken.
Oh, ik consumeer wel hoor.

Bij v/d Valk betaal ik gewoon de prijs voor het ontbijtbuffet. Ik eet 's middags een broodje. En voor ik wegga doe ik nog een voor- en hoofdgerecht.

Tussendoor drink ik koffie en Spa Rood.

Het is dus niet zo dat ze niks aan me verdienen. Integendeel.

Het klopt wel dat sommigen dat niet doen. Ergste voorbeeld van een schraper heb ik ooit gezien in het Sheraton in Berlijn.

Die zat de hele dag achter een glas fris. Bediening gaf wel wat hints. Daarna vroeg 'ie om wat brood (wat je gratis bij het eten kreeg) en boter omdat 'ie eten ging bestellen.

Vreet 'ie al dat brood op en naait 'ie eruit zonder eten te bestellen. :')
pi_206267646
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:51 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik snap je punt maar je kunt toch niet voor 3 koffie en een uitsmijter een hele dag een horecaplaats bezet houden?
Bij v/d Valk pak ik dan het ontbijtbuffet tot 11:00 uur, 's middags een broodje, voor ik ga een voor- en hoofdgerecht plus 'n biertje. Tussendoor koffie en Spa Rood. Ga er eigenlijk zelden weg met een rekening van minder dan ¤ 100.

En het zit er zelden ramvol eigenlijk. Als ik in de weg zit, dan mogen ze dat ook wel zeggen. Heb zelf dat idee overigens totaal niet. Ook nooit indirecte hints van mensen in de bediening of zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Halcon op 09-10-2022 20:52:41 ]
pi_206267903
Ga beter gewoon in de bibliotheek werken dan. Meeste grote bibliotheken hebben tegenwoordig tenminste wel een koffiecorner.

Broodje haal je gewoon tussendoor ergens of je gaat ergens lunchen. De hele dag in een horecagelegenheid blijven plakken is ook zoiets.
blablablabla
pi_206272599
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef Elan het volgende:
Ga beter gewoon in de bibliotheek werken dan. Meeste grote bibliotheken hebben tegenwoordig tenminste wel een koffiecorner.

Broodje haal je gewoon tussendoor ergens of je gaat ergens lunchen. De hele dag in een horecagelegenheid blijven plakken is ook zoiets.
Die horecatenten zijn daar doorgaans toch gewoon op gebouwd. :')

Het is een concept. Als ze dat niet wilden, dan zouden die stopcontacten er niet zitten en zouden er geen hele tafels voor ingericht zijn om aan te kunnen werken.

Dat er een paar klaplopers tussen zitten is allemaal ingecalculeerd.
  maandag 10 oktober 2022 @ 10:39:07 #8
3542 Gia
User under construction
pi_206272681
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef Elan het volgende:

Dit inderdaad. Onze bibliotheek zit in het centrum. Ze hebben een prachtige werk/studieplek op de 2de etage. In de buurt zijn tal van lunchrooms en eetcafeetjes.
  maandag 10 oktober 2022 @ 10:41:34 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206272712
Ik vind dat altijd zo schijtirritant. Zit je lekker met je vrouw te genieten ergens in je vrije tijd. Zitten er van die gasten hun werkbespreking te houden achter je terwijl je ff zit te quality timen. Verpest toch een beetje de sfeer voor me.

Ook een keer meegemaakt zit je ergens op vrijdagmiddag weekendje weg. Kom je in die hotelbar terecht in een hele luidruchtige bedrijfsborrel terecht waar iedereen lekker gratiesj staat te zuipen en onbeperkt bitterballen. yugh

En dat zijn echt geen incident. Ook heb ik wel meegemaakt dat iemand in de hotelbar uitgebreid gaat zitten facetimen als vergadering. Waarom nou precies daar?

[ Bericht 15% gewijzigd door Gunner op 10-10-2022 13:54:03 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_206272754
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 10:29 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Die horecatenten zijn daar doorgaans toch gewoon op gebouwd. :')

Het is een concept. Als ze dat niet wilden, dan zouden die stopcontacten er niet zitten en zouden er geen hele tafels voor ingericht zijn om aan te kunnen werken.

Dat er een paar klaplopers tussen zitten is allemaal ingecalculeerd.
Ja, heb niet de indruk dat ze me wegkijken of zo. Eerder integendeel. Ze vinden het prima, zolang je daar niet tot overlast bent. Dus niet de hele tijd luidruchtig zit te Facetimen of echt de hele dag achter één cola te zitten.

Waar ik nu bv. zit, zijn gewoon stopcontacten bij tafels, tafels die geschikter zijn om aan te werken dan dat ze gezellig zijn om aan te eten...

Mensen die gezellig uit eten gaan of quality time doorbrengen, die gaan neem ik aan niet 's middags in de lobby van een hotel zitten. Da's tenminste niet wat ik versta onder een gezellige dag weg of quality time doorbrengen met iemand.

Het nadeel van een bibliotheek vind ik dat je er niet kunt eten, het toch minder gezellig oogt allemaal en vooral dat de openingstijden vaak ruk zijn. En ze hebben, integenstelling tot een hotel, vaak geen eigen parkeerplaats.
pi_206272809
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 10:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, heb niet de indruk dat ze me wegkijken of zo. Eerder integendeel. Ze vinden het prima, zolang je daar niet tot overlast bent. Dus niet de hele tijd luidruchtig zit te Facetimen of echt de hele dag achter één cola te zitten.

Waar ik nu bv. zit, zijn gewoon stopcontacten bij tafels, tafels die geschikter zijn om aan te werken dan dat ze gezellig zijn om aan te eten...

Mensen die gezellig uit eten gaan of quality time doorbrengen, die gaan neem ik aan niet 's middags in de lobby van een hotel zitten. Da's tenminste niet wat ik versta onder een gezellige dag weg of quality time doorbrengen met iemand.

Het nadeel van een bibliotheek vind ik dat je er niet kunt eten, het toch minder gezellig oogt allemaal en vooral dat de openingstijden vaak ruk zijn. En ze hebben, integenstelling tot een hotel, vaak geen eigen parkeerplaats.
Ja Valk is wel chill om te werken. Ik heb daar af en toe ook wel een kamer geboekt gewoon om te ontsnappen aan mijn bestaan :') niet perse om te werken. Maar als ik er dan toch was, deed ik direct de admin. Het eten is er best prima en het is precies naar mijn smaak ingericht allemaal. _O_
pi_206272836
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 10:54 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Ja Valk is wel chill om te werken. Ik heb daar af en toe ook wel een kamer geboekt gewoon om te ontsnappen aan mijn bestaan :') niet perse om te werken. Maar als ik er dan toch was, deed ik direct de admin. Het eten is er best prima en het is precies naar mijn smaak ingericht allemaal. _O_
Ja, vind ik ook. De ene Valk is de andere Valk niet, maar over het algemeen is het prima. Sommige van die hotels worden wel iets te loungy vind ik. Heb lieve die oude, suffe meuk van ze. :)

Eten is goed zat en de bediening is ook vlot. Ze zitten meestal ook wel langs snelwegen, dus dat is ook beter dan ergens door een stadscentrum te moeten rijden.

En ze zijn duidelijk ook wel ingericht op mensen die daar komen werken, vergaderen, etc.
  maandag 10 oktober 2022 @ 11:36:25 #13
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_206273269
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Halcon het volgende:
In Nederland daar ook mee begonnen, omdat ik dan minder snel afgeleid ben dan thuis.
Hoe dan? Ik ben wel erg benieuwd naar de thuissituatie als je zelfs niet rustig kunt werken. Kom je dan 's avonds ook niet tot rust? TS woont in een studentenhuis? Doorgaans vind ik het een beetje interessantdoenerij, mensen die het nodig vinden om in een horeca etablissement te 'werken'.

Antwoord op je vraag: Onlangs moest ik in Haarlem een paar uur overbruggen en moest ik noodgedwongen ergens aan het werk. Ik heb prima kunnen werken bij Vooges Centraal. Naast/onder het station.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cinemaniak op 10-10-2022 11:46:26 ]
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  maandag 10 oktober 2022 @ 11:39:15 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206273296
Weet niet hoe ver zuidelijk je gaat, maar deze in Maastricht is goed om te werken, hebben ook plaatsen die eigenlijk speciaal bedoeld zijn voor mensen die komen werken.
https://www.wijmakenkoffie.nl/
pi_206273383
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:36 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]
Hoe dan? Ik ben wel erg benieuwd naar de thuissituatie als je zelfs niet rustig kunt werken. Kom je dan 's avonds ook niet tot rust? TS woont in een studentenhuis? Doorgaans vind ik het een beetje interessantdoenerij, mensen die het nodig vinden om in een horeca etablissement te 'werken'.
Nee, woon niet in een studentenhuis. Ben gewoon snel afgeleid thuis. En vind het makkelijk dat ik hier maar in m'n vingers hoef te knippen en de koffie en het eten staat op tafel. Proefondervindelijk tot de conclusie gekomen dat ik elders productiever ben dan thuis.

's avonds kom ik wel tot rust, dan hoef ik verder ook niks te doen. Kan ik gewoon wat tv kijken, ergens naar toe gaan, bezoek, etc.

Los van bezoek en als de kinderen bij mij zijn, zou ik wel kunnen wennen aan wonen in een hotel. Vind dat leuker dan in m'n eentje in een (groot) huis zitten. En het gemak spreekt me ook wel aan. Je hoeft niks te regelen of te doen.
pi_206273513
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:39 schreef herverwijderd het volgende:
Weet niet hoe ver zuidelijk je gaat, maar deze in Maastricht is goed om te werken, hebben ook plaatsen die eigenlijk speciaal bedoeld zijn voor mensen die komen werken.
https://www.wijmakenkoffie.nl/
Maastricht is prima hoor. Dit wel een beetje te hipster qua inrichting. :)
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:01:08 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206273605
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Maastricht is prima hoor. Dit wel een beetje te hipster qua inrichting. :)
We hebben ook een Van der Valk, maar ik weet niet hoe die is qua inrichting en werkplek :P
pi_206273614
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
We hebben ook een Van der Valk, maar ik weet niet hoe die is qua inrichting en werkplek :P
Valk Maastricht geweest.

Qua werkplek is dit wel ok wat je noemde hoor. Tafeltjes, stopcontacten erbij. Dat is er duidelijk op gemaakt.
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:15:48 #19
3542 Gia
User under construction
pi_206273791
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:36 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Antwoord op je vraag: Onlangs moest ik in Haarlem een paar uur overbruggen en moest ik noodgedwongen ergens aan het werk. Ik heb prima kunnen werken bij Vooges Centraal. Naast/onder het station.
Tja, je hoeft niet thuis te stoken, dan.
  maandag 10 oktober 2022 @ 12:26:36 #20
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_206273914
je zoekt iets als HNK. ik weet niet of die in Eindhoven zitten, maar wellicht zit er iets soortgelijks.
pi_206274466
Blijf weg uit de horeca, blijf weg uit bibliotheken. Waarom zoveel mensen met een kutadvies hier?! Hekel aan mensen die werken vanuit een cafe, en ben ook blij dat mijn vaste koffiehuis een laptopverbod heeft

NHK, Spaces, Regus, student Hotel(heeft ook kantoorruimte), en zo nog tientallen nieuwe generatie shared offices en flexwerkplekken.

Voor flexibel Homeoffice/cowerkplek heb je al een 10dagen/maand abbo voor 120¤/maand incl gratis koffie, thee, goedkope lunches, gratis private hokjes voor je calls en meetings waar je niemand stoort, gebruik van meeting rooms voor die ene keer dat je het nodig mocht hebben. En je stoort niemand!
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_206275198
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:26 schreef Jan_Lul het volgende:
je zoekt iets als HNK. ik weet niet of die in Eindhoven zitten, maar wellicht zit er iets soortgelijks.
Wat is HNK?
  maandag 10 oktober 2022 @ 14:21:24 #23
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206275205
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 14:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat is HNK?
Google is je vriend :P

https://www.hnk.nl/ - Het nieuwe kantoor
pi_206275220
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2022 14:21 schreef Gunner het volgende:

[..]
Google is je vriend :P

https://www.hnk.nl/ - Het nieuwe kantoor
Dat ziet er eigenlijk nog wel ok uit. Beter dan die hipster tent in Maastricht.

Prijs valt ook nog wel mee voor een plek om te zitten en koffie. En als je er dan nog broodjes kunt kopen, dan kom ik de lunch ook wel door.
pi_206275244
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:09 schreef ikweetnietwat het volgende:
Blijf weg uit de horeca, blijf weg uit bibliotheken. Waarom zoveel mensen met een kutadvies hier?! Hekel aan mensen die werken vanuit een cafe, en ben ook blij dat mijn vaste koffiehuis een laptopverbod heeft

Werk niet vanuit een café, maar 'n hotel. Maar heb aan zoveel dingen een hekel. Heb ook een hekel aan mensen die zo hard tegen elkaar brullen dat iedereen het hoort. Of mensen die heel luidruchtig aan het bellen zijn.

HNK ziet er wel ok uit.
pi_206275568
De bibliotheek is de beste optie als je niet hoeft te bellen.

Moet je wel bellen, dan kan het in de zomer mooi op een rustig terras. Opladen doe je maar thuis, een beetje werklaptop kan toch wel 2/3 uur mee.

Je kan natuurlijk in de starbucks o.i.d. gaan zitten maar lijkt mij persoonlijk veel te druk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206275723
Een Starbucks vind ik ook veel te druk. Dat is er ook niet voor bedoeld. En die zitten meestal ook in het centrum, toch?
pi_206276134
quote:
Blijf weg uit de horeca, blijf weg uit bibliotheken. Waarom zoveel mensen met een kutadvies hier?! Hekel aan mensen die werken vanuit een cafe, en

NHK, Spaces, Regus, student Hotel(heeft ook kantoorruimte), en zo nog tientallen nieuwe generatie shared offices en flexwerkplekken.

incl gratis koffie, thee, goedkope lunches, gratis private hokjes voor je calls en meetings waar je niemand stoort, gebruik van meeting rooms voor die ene keer dat je het nodig mocht hebben. En je stoort niemand!
Waarom een kutadvies zeker de grote bibliotheken hebben gewoon die werk en studeerplekken, die zijn daar speciaal voor ingericht. Daar zit je niemand in de weg. Tenzij je de hele tijd moet bellen, maar dan kan je beter alle openbaar toegankelijke plekken vermijden want dat is evengoed schijt irritant.

quote:
Voor flexibel Homeoffice/cowerkplek heb je al een 10dagen/maand abbo voor 120¤/maand
Lol alsof het niks is.
blablablabla
pi_206276167
¤ 12 per keer is dat. Als je dan koffie en thee kunt drinken. Voor iemand die in de horeca waar 'ie zit ook consumeert, valt die ¤ 12 wel mee.

Voor iemand die de hele dag achter één en dezelfde cola zit, is het wel fors, ja.
  maandag 10 oktober 2022 @ 15:44:58 #30
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206276171
Ik snap het idee. Kan best lekker zijn voor een keertje om elders te werken maar als je 100 eur per keer uitgeeft minimaal lijkt me dat een beetje te veel voor een structurele uitstapje. Uiteraard op kosten van 'baas' maar...
pi_206276233
https://voordethuiswerkers.nl

Ben je bekend met dit concept TS ? Hier kun je een werkplek huren in een hotel voor de hele dag, wellicht is dat wat voor je.

Persoonlijk zou ik het zonde vinden van het geld (zeker als je tussendoor nog uitgebreid gaat lunchen) maar je zit in elk geval niemand in de weg :P
blablablabla
pi_206276281
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:49 schreef Elan het volgende:
https://voordethuiswerkers.nl

Ben je bekend met dit concept TS ? Hier kun je een werkplek huren in een hotel voor de hele dag, wellicht is dat wat voor je.

Persoonlijk zou ik het zonde vinden van het geld (zeker als je tussendoor nog uitgebreid gaat lunchen) maar je zit in elk geval niemand in de weg :P
Ja, dat concept ken ik wel. Dan spreekt HNK me meer aan. Dan zit je toch nog wat tussen de mensen.

Het is voor mij ook geen geldkwestie. Ik ga niet ergens zitten om thuis wat stookkosten of zo uit te sparen. Als ik thuis de verwarming laat loeien, koffie zet en wat broodjes smeer, ben ik goedkoper uit dan nu. Dus daar gaat het me niet om :)
pi_206276301
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat concept ken ik wel. Dan spreekt HNK me meer aan. Dan zit je toch nog wat tussen de mensen.

Het is voor mij ook geen geldkwestie. Ik ga niet ergens zitten om thuis wat stookkosten of zo uit te sparen. Als ik thuis de verwarming laat loeien, koffie zet en wat broodjes smeer, ben ik goedkoper uit dan nu. Dus daar gaat het me niet om :)
Raak je daardoor niet afgeleid dan?

Kwam dit nog tegen is een beetje hetzelfde concept, met een Bodega zit in Maastricht en Sittard.
https://www.de-werk-plaats.nl/maastricht
blablablabla
pi_206276897
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Raak je daardoor niet afgeleid dan?

Kwam dit nog tegen is een beetje hetzelfde concept, met een Bodega zit in Maastricht en Sittard.
https://www.de-werk-plaats.nl/maastricht
Nee, dat valt wel mee. Het is alleen vervelend als mensen heel luidruchtig zijn. Bv. als er een groep uit een vergaderzaal komt en luidruchtig met elkaar aan het praten zijn. Of oude mensen aan de taart die enorm hard praten.

Verder eigenlijk niet.
pi_206291916
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Bij v/d Valk pak ik dan het ontbijtbuffet tot 11:00 uur, 's middags een broodje, voor ik ga een voor- en hoofdgerecht plus 'n biertje. Tussendoor koffie en Spa Rood. Ga er eigenlijk zelden weg met een rekening van minder dan ¤ 100.

En het zit er zelden ramvol eigenlijk. Als ik in de weg zit, dan mogen ze dat ook wel zeggen. Heb zelf dat idee overigens totaal niet. Ook nooit indirecte hints van mensen in de bediening of zo.
Waarom ga je gewoon niet lekker thuis werken? Koop je bij de supermarkt een zak broodjes en wat kaas, pak koffie erbij en het kost veel minder ook. En zit je lekker rustig te werken, zonder al die appelgebaktantes om je heen.
pi_206294314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:39 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Waarom ga je gewoon niet lekker thuis werken? Koop je bij de supermarkt een zak broodjes en wat kaas, pak koffie erbij en het kost veel minder ook. En zit je lekker rustig te werken, zonder al die appelgebaktantes om je heen.
Gokje:

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Halcon het volgende:
omdat ik dan minder snel afgeleid ben dan thuis.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:46 schreef Halcon het volgende:
Ben gewoon snel afgeleid thuis. En vind het makkelijk dat ik hier maar in m'n vingers hoef te knippen en de koffie en het eten staat op tafel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_206294425
quote:

Voor flexibel Homeoffice/cowerkplek heb je al een 10dagen/maand abbo voor 120¤/maand incl gratis koffie, thee, goedkope lunches, gratis private hokjes voor je calls en meetings waar je niemand stoort, gebruik van meeting rooms voor die ene keer dat je het nodig mocht hebben. En je stoort niemand!
Wat een kolder, naar een koffietent gaan en niet gestoord willen worden. Misschien kun je dan beter zelf thuisblijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 10:33:11 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206294482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:17 schreef baskick het volgende:

[..]
Gokje:
[..]
[..]

Ik zou denken dat een afleiding van het zitten in een hotellobby(bar) groter is als er continu mensen heen en weer gaan.
pi_206294498
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:33 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik zou denken dat een afleiding van het zitten in een hotellobby(bar) groter is als er continu mensen heen en weer gaan.
Het lijkt mij ook volkomen kut om in een horecagelegenheid te werken. Een kantoortuin vind ik al vreselijk. Maar dat is niet wat hier ter discussie staat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206294625
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:33 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat stoort me op zich niet zo. Lobby waar ik weleens werk is wel niet in de gang van de ingang naar de receptie, maar daar een stukje voorbij.

Als er de hele tijd mensen met tassen en rolkoffers voorbijkomen en staan te wachten, dan is de afleiding inderdaad nabij.
pi_206295303
McDonalds
Facts don't care about your feelings
pi_206296485
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
McDonalds
:')
pi_206371093
Voor 100 euro een engerd in je zaak hebben zitten waar de medewerkers continue moet op letten die semi interessant doet op zijn laptop. Nee bedankt....Ook horeca gelegenheden denken dat je beter een flexplek kan zoeken als die jou meerdere dagen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')