Toen ik Corona had was ik er met 3 dagen vanaf ( een beetje hoesten en kuchen, nachtelijk zweten en een slap gevoel) en mijn vrouw sliep gewoon langs mij. Het enige wat we niet deden was seks, zoenen en aanrakenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:38 schreef Marsenal het volgende:
Toen ik corona had was ik best een beetje ziek ervan maar heb mezelf echt niet geïsoleerd van mn eigen huishouden, dat vond ik wel zo'n onwerkbare onzin. Als je ouders het prima vinden zou ik niet zo moeilijk doen.
Het is 2022, genoeg volk dat met een positieve test gewoon lekker naar de Albert heijn gaan, je moet het niet te groot maken.
Ruttequote:Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Molang het volgende:
Ik ben er beroerd van maar ik heb verkoudheden en griep gehad die erger waren. Als het zo blijft dan vind ik het meevallen maar je weet gewoon niet hoe erg een ander het krijgt en of mijn klachten nog gaan verergeren. De een wordt goed beroerd of erger en de ander merkt er niks van.
Net weer even besproken hoe we het gaan doen de komende dagen. Ik houd zoveel mogelijk afstand en blijf dus zoveel mogelijk op mijn kamer maar het is okee als ik even iets kom pakken qua drinken of eten. Verder staat een keukenraampje open voor de extra ventilatie in huis. Ik heb het ventilatierooster op mijn kamer ook verder open gezet, want het raam zelf open zetten vind ik te koud nu. En heb het raampje in de badkamer ook open gezet. Zo staat er in iedere ruimte waar ik kom iets open. En zoals Rutte zei was je handen stuk.
Ik denk dat het je ook zo moet opvatten zoals hij het letterlijk zegt.quote:
En vragen we ons af, waarom de overheid allemaal waarschuwingen moet geven over de risico's. Of we zijn straks allemaal kwaad, dat er weer maatregelen genomen moeten worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:38 schreef Marsenal het volgende:
Het is 2022, genoeg volk dat met een positieve test gewoon lekker naar de Albert heijn gaan, je moet het niet te groot maken.
Ik denk dat er heel veel mensen juist goed inzien hoe ernstig covid voor mensen kan zijn, maar dat zij het gewoon niet belangrijk genoeg vinden, dat iedereen maar gezond is. Ik ben daar zelf ook makkelijker in geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:11 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
En vragen we ons af, waarom de overheid allemaal waarschuwingen moet geven over de risico's. Of we zijn straks allemaal kwaad, dat er weer maatregelen genomen moeten worden.
Sommige mensen zijn gewoon helaas "niet zo slim" en hebben echt geen idee hoe gevaarlijk Covid kan zijn voor mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |