abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206265521
Ik ben vandaag positief getest op Corona, balen natuurlijk. Ik zonder mij af van mijn ouders en blijf op mijn kamer maar ik merk dat we het allemaal wat lastig vinden. Net kwam mijn moeder vragen of ik beneden kwam eten of ik op mijn kamer wilde eten. Zij durft het risico wel te nemen dat ik haar besmet en mijn vader ook maar ik vind het een lastige. De kans is groot dat ik ze al besmet heb want gisteren zat ik nog naast ze op de bank, aan tafel etc maar toch. Zou het echt heel vervelend, zacht uitgedrukt, vinden als ze door mij ernstig ziek worden van corona.

Hoe hebben anderen dat gedaan?
pi_206265568
Toen ik corona had was ik best een beetje ziek ervan maar heb mezelf echt niet geïsoleerd van mn eigen huishouden, dat vond ik wel zo'n onwerkbare onzin. Als je ouders het prima vinden zou ik niet zo moeilijk doen.

Het is 2022, genoeg volk dat met een positieve test gewoon lekker naar de Albert heijn gaan, je moet het niet te groot maken.
-nee-
pi_206265671
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2022 17:38 schreef Marsenal het volgende:
Toen ik corona had was ik best een beetje ziek ervan maar heb mezelf echt niet geïsoleerd van mn eigen huishouden, dat vond ik wel zo'n onwerkbare onzin. Als je ouders het prima vinden zou ik niet zo moeilijk doen.

Het is 2022, genoeg volk dat met een positieve test gewoon lekker naar de Albert heijn gaan, je moet het niet te groot maken.
Toen ik Corona had was ik er met 3 dagen vanaf ( een beetje hoesten en kuchen, nachtelijk zweten en een slap gevoel) en mijn vrouw sliep gewoon langs mij. Het enige wat we niet deden was seks, zoenen en aanraken

De domste fout die wij ooit konden maken

Dat was 8 weken geleden, ze kreeg 1 week na mij Corona.. van mij dus

Nu is ze nog steeds bek af als ze een rondje heeft gelopen met de hond, in het begin was de trap op lopen al te veel, dan kwam ze hijgend en piepend boven.

Corona is nog steeds een dingetje alleen niet voor de grootste groep mensen, die komen het gemakkelijk weer te boven
pi_206266433
Ik ben er beroerd van maar ik heb verkoudheden en griep gehad die erger waren. Als het zo blijft dan vind ik het meevallen maar je weet gewoon niet hoe erg een ander het krijgt en of mijn klachten nog gaan verergeren. De een wordt goed beroerd of erger en de ander merkt er niks van.

Net weer even besproken hoe we het gaan doen de komende dagen. Ik houd zoveel mogelijk afstand en blijf dus zoveel mogelijk op mijn kamer maar het is okee als ik even iets kom pakken qua drinken of eten. Verder staat een keukenraampje open voor de extra ventilatie in huis. Ik heb het ventilatierooster op mijn kamer ook verder open gezet, want het raam zelf open zetten vind ik te koud nu. En heb het raampje in de badkamer ook open gezet. Zo staat er in iedere ruimte waar ik kom iets open. En zoals Rutte zei was je handen stuk.

Ik weet ook niet waar ik corona opgelopen heb. Ik vermoed op het werk of wellicht toch de trein. Op het werk zijn er nu best wat zieken en van 1 collega weet ik dat hij er deze week niet was ivm positief getest. Maar dan zou je denken dat je eerder klachten krijgt. Ik zag de afgelopen weken alweer vaker mensen met mondkapjes in de trein en zat er aan te denken dat ook te doen omdat de cijfers weer oplopen maar te laat dus :{

[ Bericht 24% gewijzigd door Molang op 09-10-2022 18:34:22 ]
pi_206266511
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef Molang het volgende:
Ik ben er beroerd van maar ik heb verkoudheden en griep gehad die erger waren. Als het zo blijft dan vind ik het meevallen maar je weet gewoon niet hoe erg een ander het krijgt en of mijn klachten nog gaan verergeren. De een wordt goed beroerd of erger en de ander merkt er niks van.

Net weer even besproken hoe we het gaan doen de komende dagen. Ik houd zoveel mogelijk afstand en blijf dus zoveel mogelijk op mijn kamer maar het is okee als ik even iets kom pakken qua drinken of eten. Verder staat een keukenraampje open voor de extra ventilatie in huis. Ik heb het ventilatierooster op mijn kamer ook verder open gezet, want het raam zelf open zetten vind ik te koud nu. En heb het raampje in de badkamer ook open gezet. Zo staat er in iedere ruimte waar ik kom iets open. En zoals Rutte zei was je handen stuk.
Rutte _O_
lol
pi_206270918
Dit bericht verplaatst naar ander topic. Paste het beter.

[ Bericht 48% gewijzigd door Mirre op 10-10-2022 02:11:25 (naar beter passend topic) ]
pi_206287175
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Rutte _O_
Ik denk dat het je ook zo moet opvatten zoals hij het letterlijk zegt.

Was je handen stuk

Geen grap
  donderdag 13 oktober 2022 @ 07:12:35 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_206305978
Of je je ouder snel kunt aansteken zal er mee te maken hebben wat hun vaccinatiestatus is en of ze zelf al corona gehad hebben.

Ik heb mijn infectie vermoedelijk opgelopen via mijn vrouw. Na vijf dagen slapen in hetzelfde bed en geen maatregelen en normaal verder leven incl kussen was ik ook positief, maar de eerste dagen niet. Omicron, dus eigenlijk snelle incubatie. Rest van het huishouden bleef negatief.

Daarna (6 maanden later) hielp ik iemand anders in mijn huishouden met een sneltest vanwege verkoudheid. Bij het testen hoest die persoon in mijn gezicht. Sowieso in de dagen daarvoor en daarna veel samen gedaan. Sneltest positief, maar het is niet gelukt mij aan te steken. Wel iemand anders in het huishouden. Maar ook hier niet iedereen en sowieso niemand een tweede keer.

Huishouden met 6 personen, eentje is nog altijd niet positief geweest.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_206307101
Zijn je ouders gevaccineerd?

Zijn ze kwetsbaar?
pi_206311261
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2022 17:38 schreef Marsenal het volgende:
En vragen we ons af, waarom de overheid allemaal waarschuwingen moet geven over de risico's. Of we zijn straks allemaal kwaad, dat er weer maatregelen genomen moeten worden.

Sommige mensen zijn gewoon helaas "niet zo slim" en hebben echt geen idee hoe gevaarlijk Covid kan zijn voor mensen.
pi_206311306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:11 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
En vragen we ons af, waarom de overheid allemaal waarschuwingen moet geven over de risico's. Of we zijn straks allemaal kwaad, dat er weer maatregelen genomen moeten worden.

Sommige mensen zijn gewoon helaas "niet zo slim" en hebben echt geen idee hoe gevaarlijk Covid kan zijn voor mensen.
Ik denk dat er heel veel mensen juist goed inzien hoe ernstig covid voor mensen kan zijn, maar dat zij het gewoon niet belangrijk genoeg vinden, dat iedereen maar gezond is. Ik ben daar zelf ook makkelijker in geworden.
-nee-
  donderdag 13 oktober 2022 @ 17:20:02 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206311338
Ik ben er eind augustus best ziek van geweest, wel in isolatie gegaan maar dat kan in ons huis ook makkelijk, toen mijn man 4 dagen later positief testte is hij gewoon onze badkamer weer gaan gebruiken ipv de grote badkamer.
Ben wel 10 dagen in isolatie gebleven verder, had behoorlijke klachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 02:08:06 #13
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206316973
Gisteren positief getest en zit nu thuis. Mijn man had week eerder klachten maar testte toen waarschijnlijk onterecht negatief.
Wij slapen gewoon samen en kunnen niet apart want we wonen in een caravan. Heb haast geen klachten maar blijf wel bij iedereen uit de buurt.

Je doet er vanalles aan om je ouders niet te besmetten maar mocht dit toch gebeuren hoef je je er niet schuldig over te voelen. Is dan niet eens zeker of het van jou komt want het gaat echt enorm rond.
To BG or not to BG!
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 04:44:14 #14
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206317038
Aan de reacties te zien snap ik eel dst de Zweedse methode never nooit hier zal werken :N
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206318154
Ik dacht dat ik vandaag klachtenvrij was totdat ik net een uur aan de pot gekluisterd heb gezeten en het rommelt nog steeds in m'n darmen. Geen idee of het corona was of dat ik echt iets verkeerd heb gegeten wie zal het zeggen. Ik ruik zo goed als niks en proeven is ook beperkt.

Mijn ouders zijn nog niet besmet, die hebben zich gisteren weer getest.

Vind corona maar een naar virus en ook behoorlijk onvoorspelbaar.

Mijn ouders zijn helemaal gevaccineerd en geboosterd volgens schema maar ik hoorde dat de vaccinaties/boosters van een paar maanden geleden niet goed werken bij de huidige omicron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')