abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:15:20 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206285511
Ik vind het schandalig. Hoe mensen die zelf niet de lasten van deze oorlog moeten dragen op zo’n wrede manier op de voorgrond willen treden.

Steun Oekraïne, maar blijf wel netjes op de achtergrond en wees niet wreed. Er is niets leuks aan oorlog, dit initiatief is ziek.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:15:35 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206285514
@Viv kan PR iets voor ons betekenen qua exposure? Stukje op de FP ( >:) ), aankondiging, weet ik 't, abootjes verloten onder deelnemers, etc.
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:17:42 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206285532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik vind het schandalig. Hoe mensen die zelf niet de lasten van deze oorlog moeten dragen op zo’n wrede manier op de voorgrond willen treden.

Steun Oekraïne, maar blijf wel netjes op de achtergrond en wees niet wreed. Er is niets leuks aan oorlog, dit initiatief is ziek.
Dankzij dit initiatief steun je de mensen die direct de lasten van deze oorlog dragen: de soldaten aan het front.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:23:36 #54
269689 crew  Viv
pi_206285594
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
@:Viv kan PR iets voor ons betekenen qua exposure? Stukje op de FP ( >:) ), aankondiging, weet ik 't, abootjes verloten onder deelnemers, etc.
Ze zeggen weleens "there is no such thing as bad publicity", maar dit komt wel aardig in de buurt denk ik. :')
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:24:33 #55
5428 crew  miss_sly
pi_206285608
Ik vind het een briljante strategie om geld te verdienen aan de verontwaardiging van andere mensen, maar voor mijzelf vind ik het een brug te ver.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:25:02 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206285613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:23 schreef Viv het volgende:

[..]
Ze zeggen weleens "there is no such thing as bad publicity", maar dit komt wel aardig in de buurt denk ik. :')
Serieuze vraag, waarom zou dit slechte publiciteit zijn? Het is toch juist heel positief als je Oekraïne steunt?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:25:06 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206285615
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dankzij dit initiatief steun je de mensen die direct de lasten van deze oorlog dragen: de soldaten aan het front.
Dat kan ook zonder wreed leedvermaak.

Je hoeft er geen kijk mij eens lekker grof zijn showtje van te maken. Je een hele vent (of vrouw) te voelen omdat je een stoer tekstje op een raket hebt laten plaatsen.
Leuk man als er wat mis gaat en er onschuldigen sterven, wat nog weleens gebeurd in een oorlog.
Leuk man voor de toekomst, zou het niet fijner zijn dat als dit opgelost is, Poetin weg is, er een regime verandering is we misschien een toekomst met Russen op kunnen bouwen? Ipv nog meer pijn en haat te kweken wat nog een generatie of meer zal doorklinken?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:26:21 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206285631
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het een briljante strategie om geld te verdienen aan de verontwaardiging van andere mensen, maar voor mijzelf vind ik het een brug te ver.
Er zijn genoeg andere goede doelen die geld inzamelen ;) :) Als jij je niet fijn voelt bij dit, dan kan je altijd daar wat storten als je steun wil geven :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:33:11 #59
269689 crew  Viv
pi_206285686
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het een briljante strategie om geld te verdienen aan de verontwaardiging van andere mensen, maar voor mijzelf vind ik het een brug te ver.
Ik vind het initiatief ook wel een eye-opener, een soort gedachte-experiment.

Nederland steunt Oekraïne o.a. met wapens, dus met belastinggeld van en namens ons allemaal, en de meeste mensen (waaronder ik) staan daar wel achter.

Maar als er "Groetjes, Viv" op zou staan, zou ik me ineens een soort van medeplichtig, of persoonlijk betrokken voelen omtrent het leed dat die specifieke raket zou aanrichten. :@ :?
pi_206285693
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er zijn genoeg andere goede doelen die geld inzamelen ;) :) Als jij je niet fijn voelt bij dit, dan kan je altijd daar wat storten als je steun wil geven :)
Ik sponser ook elke maand deze mensen:
https://www.patreon.com/uanimals
https://www.patreon.com/zoopatrul
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206285714
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee.

Doxing is het publiceren van persoonsgegevens van een individu of organisatie, doorgaans op het internet.
Ik weet wat doxing is. Ik ben hier op Fok! al een keer slachtoffer geweest. Uit die ervaring heb ik geleerd dat wat Shotty deed (Tobias19xx, RetepV, & Youngdriller als trol neerzetten en mensen voor een actie tegen ons op te roepen) de laatste stap is tot werkelijk doxing, en dus op de grens is. Het is geen doxing, maar dat was het vanzelf geworden als ik recht tegen Shotty in was gegaan.

Daarom schreef ik 'op het randje', want dat is het namelijk wel.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:35:54 #62
269689 crew  Viv
pi_206285715
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Serieuze vraag, waarom zou dit slechte publiciteit zijn? Het is toch juist heel positief als je Oekraïne steunt?
Ergens schuurt het, dat snap je zelf ook wel. ;) Zie ook mijn post hierboven, of mijn eerste in dit topic.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:41:35 #63
5428 crew  miss_sly
pi_206285775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:35 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik weet wat doxing is. Ik ben hier op Fok! al een keer slachtoffer geweest. Uit die ervaring heb ik geleerd dat wat Shotty deed (Tobias19xx, RetepV, & Youngdriller als trol neerzetten en mensen voor een actie tegen ons op te roepen) de laatste stap is tot werkelijk doxing, en dus op de grens is. Het is geen doxing, maar dat was het vanzelf geworden als ik recht tegen Shotty in was gegaan.

Daarom schreef ik 'op het randje', want dat is het namelijk wel.
Nee hoor, dat is het nog steeds niet.

Het zou erop kunnen volgen, maar dat maakt zoiets nog steeds geen doxing.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:50:30 #64
5428 crew  miss_sly
pi_206285869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat kan ook zonder wreed leedvermaak.

Je hoeft er geen kijk mij eens lekker grof zijn showtje van te maken. Je een hele vent (of vrouw) te voelen omdat je een stoer tekstje op een raket hebt laten plaatsen.
Leuk man als er wat mis gaat en er onschuldigen sterven, wat nog weleens gebeurd in een oorlog.
Leuk man voor de toekomst, zou het niet fijner zijn dat als dit opgelost is, Poetin weg is, er een regime verandering is we misschien een toekomst met Russen op kunnen bouwen? Ipv nog meer pijn en haat te kweken wat nog een generatie of meer zal doorklinken?
Ik denk dat dat laatste echt niet wordt beinvloed door dergelijke acties. Ik vind het zeker geen wreed leedvermaak, ik kan me er zelfs best iets bij voorstellen.

Zoals gezegd vind ik het voor mezelf een stap te ver. Ik weet heus wel dat er in oorlogen mensen sterven, maar zo lang ik me zelf niet in een rechtstreekse oorlogssituatie bevind, wil ik zelf niet bij acties betrokken zijn die mensenlevens kunnen kosten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:52:44 #65
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206285896
Lache man... :r :r :r
pi_206285908
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is het nog steeds niet.
Als iets 'op het randje' is, dan is het het niet, hoor. Maar het is het wel bijna. Ik snap de discussie niet helemaal, iedereen weet toch wel wat 'op het randje' betekent?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:54:10 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206285915
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat dat laatste echt niet wordt beinvloed door dergelijke acties. Ik vind het zeker geen wreed leedvermaak, ik kan me er zelfs best iets bij voorstellen.

Zoals gezegd vind ik het voor mezelf een stap te ver. Ik weet heus wel dat er in oorlogen mensen sterven, maar zo lang ik me zelf niet in een rechtstreekse oorlogssituatie bevind, wil ik zelf niet bij acties betrokken zijn die mensenlevens kunnen kosten.
De het westen haat ons kaart is toch echt een fikse van Poetin, dat wordt hiermee gewoon gevoed met bewijs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206285964
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat dat laatste echt niet wordt beinvloed door dergelijke acties. Ik vind het zeker geen wreed leedvermaak, ik kan me er zelfs best iets bij voorstellen.
Ook dit snap ik niet helemaal. Dat Oekraïners verwensingen op een bom zetten, dat kan ik begrijpen. Zij zijn het slachtoffer en hebben recht om hun tegenstander te haten.

Van Nederlanders en andere niet-Oekraïeners kan ik het niet begrijpen. Zij hebben geen enkel recht om de één of de ander te haten, want geen van beide vijanden heeft hen, hun familie, of hun land iets aangedaan.

Als je iemand haat en serieus doodwenst, er zelfs sarcastisch over bent, terwijl die jou helemaal niks heeft aangedaan, wat is dat dan? Waar komt je haat voor iemand die jou helemaal niets heeft aangedaan precies vandaan dan?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:00:27 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206285975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:59 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ook dit snap ik niet helemaal. Dat Oekraïners verwensingen op een bom zetten, dat kan ik begrijpen. Zij zijn het slachtoffer en hebben recht om hun tegenstander te haten.

Van Nederlanders en andere niet-Oekraïeners kan ik het niet begrijpen. Zij hebben geen enkel recht om de één of de ander te haten, want geen van beide vijanden heeft hen, hun familie, of hun land iets aangedaan.

Als je iemand haat en serieus doodwenst, er zelfs sarcastisch over bent, terwijl die jou helemaal niks heeft aangedaan, wat is dat dan? Waar komt je haat voor iemand die jou niets heeft aangedaan precies vandaan dan?
User zonder rechtvaardigheidsgevoel gespot.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:00:35 #70
5428 crew  miss_sly
pi_206285978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:53 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als iets 'op het randje' is, dan is het het niet, hoor. Maar het is het wel bijna. Ik snap de discussie niet helemaal, iedereen weet toch wel wat 'op het randje' betekent?
Dat weet vrijwel iedereen, inderdaad.

Jouw verder totaal onbekende FOK!-username op een raket laten plakken is nog niet eens bijna op het randje. Geen enkele idee wie wat waar RetepV verder is en dat is ook niet na te gaan. Geen persoonsgegevens worden dus publiekelijk gemaakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:01:45 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206285990
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:23 schreef Viv het volgende:

[..]
Ze zeggen weleens "there is no such thing as bad publicity", maar dit komt wel aardig in de buurt denk ik. :')
Weet niet hoor, denk niet dat FOK! er slechter van zou worden. Met een beetje mazzel raak je nog een hoop niets toevoegende kutusers kwijt ook. Win/win.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:01:51 #72
5428 crew  miss_sly
pi_206285992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
De het westen haat ons kaart is toch echt een fikse van Poetin, dat wordt hiermee gewoon gevoed met bewijs.
Ik zie het echt niet.

De enige reden waarom ik het echt niets vind, voor mezelf, is dat het echt mensenlevens kan kosten. Daar wil ik, vanuit mijn bevoorrechte positie dat ik dat op dit moment ook niet hoef, niet daadwerkelijk aan meewerken door aan zoiets te doneren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:03:29 #73
269689 crew  Viv
pi_206286006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:59 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ook dit snap ik niet helemaal. Dat Oekraïners verwensingen op een bom zetten, dat kan ik begrijpen. Zij zijn het slachtoffer en hebben recht om hun tegenstander te haten.

Van Nederlanders en andere niet-Oekraïeners kan ik het niet begrijpen. Zij hebben geen enkel recht om de één of de ander te haten, want geen van beide vijanden heeft hen, hun familie, of hun land iets aangedaan.

Als je iemand haat en serieus doodwenst, er zelfs sarcastisch over bent, terwijl die jou helemaal niks heeft aangedaan, wat is dat dan? Waar komt je haat voor iemand die jou helemaal niets heeft aangedaan precies vandaan dan?
Wie zegt dat de afnemers van deze dienst haatgevoelens hebben jegens de Russen? :?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:03:55 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206286012
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie het echt niet.

De enige reden waarom ik het echt niets vind, voor mezelf, is dat het echt mensenlevens kan kosten. Daar wil ik, vanuit mijn bevoorrechte positie dat ik dat op dit moment ook niet hoef, niet daadwerkelijk aan meewerken door aan zoiets te doneren.
Het is jammer dat er Russen voor moeten sneuvelen, maar Oekraïne helpen zichzelf verdedigen redt mensenlevens.
Huilen dan.
pi_206286020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 15:03 schreef Viv het volgende:

[..]
Wie zegt dat de afnemers van deze dienst haatgevoelens hebben jegens de Russen? :?
Echte Jedi's kennen geen haat inderdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')