SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja hij ziet het echt goed. Gelukkig houd Jappie hem scherpquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
jeff ik snap niet dat Marciano er tegen is
Jappie
ik wel die zit onder de plak![]()
![]()
![]()
Marciano is de spreekbuis van Kim
leuk die 2 samenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja hij ziet het echt goed. Gelukkig houd Jappie hem scherp
Moet je wel daar ergens wonen, denk niet dat ze naar Limburg of Groningen rijden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt 'm voor 2,5 uur reserveren. Als we dat nog allemaal even doen![]()
Klopt. Goed alternatief als je eens cake wilt, zonder een calorieėnbom te eten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als het om kcal gaat, een gewone roombotercake heeft er meer
de psychiater die om de week er is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef claire3500 het volgende:
Ben beetje nieuwsgierig naar wie 'Jason' is, ik weet dat het een codenaam voor iemand is. Is dat dan Huub Ballegooy? Weet iemand dat?
Nee dat is iemand anders. Dit is hoofd van productie of regie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
de psychiater die om de week er is.
Febo heeft geen enkel reden bij diskwalificeren , Eetbeelden of hongerbeelden blijft om het even, konkelen en jatten ehh lenen blijven ook gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Ireth het volgende:
En nou het laatste half uur gezellig met zijn allen op de dansvloer en dan zijn ze daarom gediskwalificeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |