Oh weird, dat heb ik niet gezien, maar zou natuurlijk kunnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Max kwam net voor de klok op nul stond over start/finish. Dus volgens mij wel, want plus 1 ronde.
Nou ja dat dus. Desnoods informeel tijdens de wedstrijd nog, je hebt niet voor niets honderdduizend communicatiemedewerkers. Dan mag dit niet gebeuren, het is niet het Drents kampioen voor voertuigen onder de 1500 euro.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, de regels zijn veranderd na Spa, dus op zich snap ik wel dat mensen er nog weinig ervaring mee hadden. Maar leg dan vanuit de FIA ook goed uit hoe het zit en informeer iedereen wat er gebeurt.
hij zou idd als je naar de klokjes keek nog een rondje gemoeten hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Max kwam net voor de klok op nul stond over start/finish. Dus volgens mij wel, want plus 1 ronde.
Ik had het idee dat het bij RB niet helemaal de bedoeling was dat VER vandaag wereldkampioen zou worden dat het hen eigenlijk tamelijk slecht uitkomt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:00 schreef mikieu het volgende:
Was Verstappen voor de FL gegaan als ze wisten van de volledige punten?
Nu je er op let staat het er op zich wel goed, echter in de lijn van de sport klopt het niet echt.quote:
bron?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooi alweer Britten op internet: Verstappen MOEST kampioen worden van de FIA in Japan.
volgens mij al als je ooit een EMA hebt gehad mag je al de VS niet in als je pech hebtquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je een speciaal Visum voor aanvragen, moet je zeggen dat je het spijt enzo, heb het om persoonlijke reden wel eens uitgezocht
nou ik denk dat als het droog was geweest ze het echt wel gedaan hadden want honda. maar zij zaten net als anderen ook op de 75% regelquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het bij RB niet helemaal de bedoeling was dat VER vandaag wereldkampioen zou worden dat het hen eigenlijk tamelijk slecht uitkomt.
nou ja als werkelijk niemand er van uit ging, zou ik het niet duidelijk noemenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu je er op let staat het er op zich wel goed, echter in de lijn van de sport klopt het niet echt.
Als men gewoon het woord "resumed" er uit haalt, en zich baseert hoeveel ronden er gereden zijn dan had je dit gedoe niet.
Gelukkig maar, dan blijft dat land tenminste veilig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij al als je ooit een EMA hebt gehad mag je al de VS niet in als je pech hebt
ja die kwam wel een 5 seconden later geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij stond er ook helemaal geen vlagger bij de Finish, iemand dat opgevallen?
Klopt. Ze zagen het alleen in de auto op het scherm. Er was geen fysieke vlag, pas later.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij stond er ook helemaal geen vlagger bij de Finish, iemand dat opgevallen?
Max ging ook vol doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
Die vlagger wist tenminste dat er nog een ronde moest komen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
Nou ja zoals besproken klopt de regel ook niet, want stel dat nu 2 rondes hadden gereden dan waren het dus ook volle punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja als werkelijk niemand er van uit ging, zou ik het niet duidelijk noemen
ja als hij ook op zn timertje keek en zag 0.02/0.03 dan moest hij nog een extra rondje dus jaquote:
Dagjesvolk gespot.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:06 schreef Elan het volgende:
MaxKan Viaplay er ook weer uit voor een half jaar
Echte fan van de sport hier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:06 schreef Elan het volgende:
MaxKan Viaplay er ook weer uit voor een half jaar
Max heeft geen vlag gehad, leclerc en perez wel, dus eigenlijk heeft leclerc gewonnen die kreeg als eerste de vlagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:05 schreef raptorix het volgende:
Jep. Max ging over de lijn met iets van 4 seconde te gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zou idd als je naar de klokjes keek nog een rondje gemoeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |