Die tellen mee, en daardoor (b)lijkt een 'juist' percentage te zijn gehaald... ik ga er maar van uit dat dit echt klopt, anders is het echt een mega-blunder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef maan_man het volgende:
Tellen die ronden achter de safety car mee, misschien? Maar dan nog.
ah die moesten ze idd nog juist doen, zonder hempie op t podiumquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Schijnt trouwens om de wereldtitel 2021 te gaan die net officieel is bevestigd.
BNWquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ze maken hem nu WDC, om morgen puntenaftrek te geven vanwege de budget cap en dan wordt hij volgende race weer opnieuw WDC.
We worden gewoon beflikkerd.
Kap daarmeequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Vinden ze heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie Britse lewis al schuimbekken als de titel wordt afgenomen van Max
P3 12 punten, my badquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is voldoende met Charrel op P3
Dus dat zal het dan zijn
Zover ik het begrijp zit er in de reglementen een optie om na een red flag restart sowieso de punten uit te delenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef Zwoerd het volgende:
Ik snap het echt niet meer. Is er al iets bevestigd?
Ze gaan echt de coureur geen puntenaftrek geven voor een jodenfooi overschrijding van dat teambudget hoor.quote:
Waarom niet is een betere vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom twijfelen we aan de FIA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |