omdat er can in het regelement staat en iets verder op gesproken wordt 75% wordt minder punten, maar.... vreemdquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom leek niemand te weten dat er alsnog volle punten uit zouden worden gedeeld?
Nee, dan had hij het niet gehad, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef Zwoerd het volgende:
Maar ze hadden Verstappen dus eigenlijk nog moeten laten pitten voor fastest lap? Er vanuit gaande dat Lec gewoon 2de zou worden.
De teams zijn dus niet geïnformeerd dat er volle punten gegeven zou worden.
Ja, en het kampioenschap van volgend seizoen ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En morgen pakt de FIA beide kampioenschappen weer af vanwege de costcap.
Gek gemaakt door viaplay lijkt mequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En morgen pakt de FIA beide kampioenschappen weer af vanwege de costcap.
Dik binnen.quote:
Ik vind dat wel logisch.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!
Vooraf was gezegd als leclerc 2e wordt, dan moet Max 1e en snelste ronde hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dus omdat Leclerc een penalty krijgt van 5 seconde is Max kampioen?
Zhou had de snelste ronde....
Deed ie nu ook alquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef fietsie het volgende:
Ik mag toch voor Max zelf hopen dat ie in de komende races nog een paar keer laat zien dat dit gezeik niets te maken heeft met racen, maar dat ie de te kloppen man is.
Ook als LEC geen 2e werdquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dus omdat Leclerc een penalty krijgt van 5 seconde is Max kampioen?
Zhou had de snelste ronde....
Omdat de race hervat is na een rode vlag. Dat schijnt een regel te zijnquote:
De man heeft 12 races gewonnen, niks meer te bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef fietsie het volgende:
Ik mag toch voor Max zelf hopen dat ie in de komende races nog een paar keer laat zien dat dit gezeik niets te maken heeft met racen, maar dat ie de te kloppen man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |