WIe heeft gewonnen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:06 schreef Paul het volgende:
Mn tweet wordt elke minuut nog gelikd of geretweet
[ twitter ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:09 schreef Paul het volgende:
zie mn tweet ook op sites
https://panorama.nl/artik(...)t-aan-einde-carriere
Je wordt nog beroemdquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:09 schreef Paul het volgende:
![]()
https://m.le360.ma/sport/(...)60.ma/combats/130230
ik zal hem veranderenquote:
Ze rijden toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:18 schreef Paul het volgende:
wat zeuren ze nou bij f1. zie helemaal geen regen meer vallen
Kijk jij ook?quote:
Ik dus ook, doet het nu niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
nee keek net ff maar die itllegale stream is nu stuk haha
boeit me ook niet zo heequote:
Das wel koud nu een korte broek, straks kan je kleine Paultje niet meer vinden als je moet plassenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
boeit me ook niet zo hee
FC utrecht belangrijker, maar ga denk ik ook niet kijken hee. Straks met korte broek naar buiten
Bijt dat niet uit in dat goudquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
MAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Heel apart ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien toch nog geen kampioen man man
Na het interview op de grid is er consternatie alom. Johnny Herbert feliciteert Verstappen met de wereldtitel, maar hij heeft nog niet genoeg punten. Hij had 8 punten uit moeten lopen op Leclerc en 6 op Perez. Hij loopt er 5 in op Leclerc en 3 op Perez.quote:
Eerst nog even de onterecht verkregen wereldtitel van vorig seizoen afnemenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
MAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |