Neh, geloof er niets van. Melvin Manhoef is vrolijk doorgegaan tot z'n 46ste, Overeem is 42, Hari is 37quote:overweegt te stoppen als kickbokser.
Gelukkig geen toeter Marokkanen meerquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:10 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit nieuw ? Badr was toch altijd al een loser?
Ik weet niet hoe die financieel zit. Maar hij zou zomaar miljonair kunnen zijn. Dan zou je gek zijn om door te blijven gaan. Elke dag vroeg opstaan om te trainen en vervolgens hersenschade oplopen in de ring. Als je weet dat je piek voorbij is en je zakken vol. Zou ik het wel weten. Uiteindelijk is je gezondheid meer waard, zeker als je genoeg hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 01:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Neh, geloof er niets van. Melvin Manhoef is vrolijk doorgegaan tot z'n 46ste, Overeem is 42, Hari is 37
Hari kan makkelijk nog jaren doorgaan en 100k per partij vangen. Hij zou wel gek zijn om te stoppen.
De imposante loopbaan is dus eigenlijk maar 13 jaar geweest daarna heeft hij niets meer gepresteerd.quote:Na zijn nederlaag tegen Overeem pakte Hari de microfoon en vertelde hij het publiek in Arnhem dat hij erover nadenkt om na een imposante loopbaan van ruim twintig jaar te stoppen.
. Sinds 2015 bleef hij zonder overwinning
In het geval van Overeem geloof ik best dat die nog even door wil gaan. Maar bij Hari niet, die moet dan echt accepteren dat hij tweede viool speelt en dat zit niet in z'n karakter denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 01:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Neh, geloof er niets van. Melvin Manhoef is vrolijk doorgegaan tot z'n 46ste, Overeem is 42, Hari is 37
Hari kan makkelijk nog jaren doorgaan en 100k per partij vangen. Hij zou wel gek zijn om te stoppen.
Dat denk ik ook. Sommige mensen zijn genetic freaks en kunnen wat langer op niveau blijven, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Hoeveel je ook blijft trainen; je lichaam takelt gewoon af. Badr was vroeger prachtig om naar te kijken maar nu, nah, stop ermee. Ga topjeugd coachen ofzo. Kennis genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In het geval van Overeem geloof ik best dat die nog even door wil gaan. Maar bij Hari niet, die moet dan echt accepteren dat hij tweede viool speelt en dat zit niet in z'n karakter denk ik.
Ja jammer dat die dat gedaan heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef Farenji het volgende:
Als je al zeven jaar niks hebt gepresteerd en eigenlijk vooral negatief in de publiciteit bent gekomen wegens vechtpartijen buiten de ring dan ben je toch geen "kickboks-icoon"?
Helemaal eens, had wel al een tijdje geleden moeten stoppen maar zijn opkomst ten tijde van de K1 was ongekend. Was een explosief talent was hij. Ik had nog nooit zo'n combinatie van arrogantie en kunde gezien. Hij was zo agressief en explosief dat hij de grootste der aarde versloeg. Jammer dat zijn legacy nu zo moet eindigen maar goed, either die a hero...quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eigenlijk jammer, Badr heeft wel altijd de bad boy goed uitgevoerd. Maar zo correct hij tegen Overeem was denk ik dat hij er al voor het gevecht klaar mee was. Top vechter wel, met veel problemen om zich heen ook door de mensen die om hem heen hingen. Maar denk dat hij klaar is voor een normaal leven. Respect voor de vechter Badr!
Laat de man nu lekker vader zijn (als hij dat zelf ook wil).
Rico is wel een vechter met een hoog vecht iq. Ik gok dat hij Overeem verslaat, maar niet op een spectaculaire wijze.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:06 schreef christmastsunami het volgende:
Ohw nu daagt Overeem, Verhoeven uit.
Ook dat moet ik nog zien, Overeem is nou eenmaal een of ander natuurverschijnsel. Genetisch loopt ie ook op Verhoeven voor. Ook dat wordt een gok voor Verhoeven.
Welke mensen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
ook door de mensen die om hem heen hingen.
Dit ja. Hij zal 'm op conditie wel op punten pakken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Rico is wel een vechter met een hoog vecht iq. Ik gok dat hij Overeem verslaat, maar niet op een spectaculaire wijze.
Die legacy heeft hij zelf jaren geleden al verkloot. Hadr is een zeer getalenteerd vechter maar als mens een zwaar teleurstellend karakter. Een eerloze hond. En die verdienen geen shiny exit. Dat 'ie maar snel op mag tiefen to be never heard of again.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal eens, had wel al een tijdje geleden moeten stoppen maar zijn opkomst ten tijde van de K1 was ongekend. Was een explosief talent was hij. Ik had nog nooit zo'n combinatie van arrogantie en kunde gezien. Hij was zo agressief en explosief dat hij de grootste der aarde versloeg. Jammer dat zijn legacy nu zo moet eindigen maar goed, either die a hero...
Die troep die ie slikt zal ook niet lekker zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die legacy heeft hij zelf jaren geleden al verkloot. Hadr is een zeer getalenteerd vechter maar als mens een zwaar teleurstellend karakter. Een eerloze hond. En die verdienen geen shiny exit. Dat 'ie maar snel op mag tiefen to be never heard of again.
Voor zijn achterban is dat gedrag allemaal prima.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die legacy heeft hij zelf jaren geleden al verkloot. Hadr is een zeer getalenteerd vechter maar als mens een zwaar teleurstellend karakter. Een eerloze hond. En die verdienen geen shiny exit. Dat 'ie maar snel op mag tiefen to be never heard of again.
Dat is alles behalve 'gek'. Niet iedereen heeft de 'ik wil meer meer meer' mentaliteit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 01:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |