quote:
Niet geklikt op verdenking van Rickrollquote:
Jajaquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet geklikt op verdenking van Rickroll
Toch geklikt.quote:
SPOILER: PLAY ALLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zitten leuke bij soms, net hoe je stemming is op dat momentquote:
Dat is met alle liedjes wel, het zou eerder moeten heten hoe voel je je nu met muziek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Zitten leuke bij soms, net hoe je stemming is op dat moment
Muziek altijd heerlijk met koptel op, hou van alle muziek dat is wel makkelijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is met alle liedjes wel, het zou eerder moeten heten hoe voel je je nu met muziek.
Ik zou echt gek worden als ik doof werd, muziek is zo'n beetje alles voor mij. Waar ik op terug val, zeg maar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Muziek altijd heerlijk met koptel op, hou van alle muziek dat is wel makkelijk
Ik idem hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ik doof werd, muziek is zo'n beetje alles voor mij. Waar ik op terug val, zeg maar.![]()
Zo mooi dat er projecten zijn dat dove mensen muziek kunnen beleven op een andere manier, met beweging/kleuren enzo. Ooit weleens gezien, superquote:
Ik heb een collega gehad die had gewoon een implantaat op zijn achterhoofd laten plaatsen, was stokdoof. Ongelooflijk dat dat kan allemaal iddquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo mooi dat er projecten zijn dat dove mensen muziek kunnen beleven op een andere manier, met beweging/kleuren enzo. Ooit weleens gezien, super
Mooi hoor, slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die had gewoon een implantaat op zijn achterhoofd laten plaatsen, was stokdoof. Ongelooflijk dat dat kan allemaal idd
Ik blijf nog evenquote:
Manowar blijft voor mij toch wel de ultieme epische power/battle metalquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Manowar blijft voor mij toch wel de ultieme epische power/battle metal
Nee. Ben wel ontwaaktquote:
ja ik wel, ook zin om muziek te luisterenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee. Ben wel ontwaaktjij wel?
Ik had behoefte aan muziek vandaag
dat zag ikquote:
oei, even de kwade geesten temperenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat zag ikkijken of ik dat kan matchen
tot nu toe nietik ben een beetje mad - kanaliseren met muziek
ja dat, lukt niet zo goed nogquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, even de kwade geesten temperen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat, lukt niet zo goed nog
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:15 schreef Viesdik het volgende:
Absoluut een van de beste popsongs ooit opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |