Wel jammer van de BN'ers idd, maar leuk om ze te zien lijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik twijfel. Ik heb een hekel aan bner versies van programma's. Dus met tegenzin Van Koningsbrugge kijken of Louis.
Wadan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Avond luitjes![]()
Vanavond geen tv programma kijken,maar een serie op prime
Avond lieve Creme. Ik las een artikel over KvK en het zijn geen echte bn'ers. Wel iets bekendere die gewend zijn aan media en camera's. Hier een stukje uit het artikel. (Is premium dus mag niet het hele stuk plaatsen).quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik twijfel. Ik heb een hekel aan bner versies van programma's. Dus met tegenzin Van Koningsbrugge kijken of Louis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond Love, ook lekker. Geniet ervanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Avond luitjes![]()
Vanavond geen tv programma kijken,maar een serie op prime
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme. Ik las een artikel over KvK en het zijn geen echte bn'ers. Wel iets bekendere die gewend zijn aan media en camera's. Hier een stukje uit het artikel. (Is premium dus mag niet het hele stuk plaatsen).Oooooh dat valt het me meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme. Ik las een artikel over KvK en het zijn geen echte bn'ers. Wel iets bekendere die gewend zijn aan media en camera's. Hier een stukje uit het artikel. (Is premium dus mag niet het hele stuk plaatsen).Misschien toch maar een kans geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten Childquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga alles terugkijken. Na twee nachten amper slapen kan ik de ogen nu amper open houden. Ik kruip mijn holletje in. Fijne avond iedereen
Trustenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga alles terugkijken. Na twee nachten amper slapen kan ik de ogen nu amper open houden. Ik kruip mijn holletje in. Fijne avond iedereen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Tasjeeeee, dat is lang geleden. Alles goed? Kijk je morgenavond gezellig mee?
Ik vind het leuke deelnemers. Alleen Natasjaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien toch maar een kans geven.
Haar gekreun en gezeur trek ik slecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind het leuke deelnemers. Alleen NatasjaMaar dat komt omdat ik haar een irritante manier van praten vindt hebben.
Ja. Zo praat ze op de radio ook. Tenenkrommend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haar gekreun en gezeur trek ik slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |