SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het stond in de eerste 70 min in ieder geval voldoende, maar wat er daarna gebeurde
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Desalniettemin krijg je er vandeweek gewoon weer minimaal 4 om je oren van Napoli
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dan kan je de club echt beter failliet verklaren/opheffen. Mooie jaren gehad maar aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Het stond in de eerste 70 min in ieder geval voldoende, maar wat er daarna gebeurde
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordt![]()
Bosz zijn filosofie past natuurlijk perfect bij Ajax. Maar om met deze selectie blind op de aanval te gaan spelen, waarbij de verdediging nog hoger komt te staan dan nu, mwah, dat lijkt nu niet echt de meest verstandige beslissing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordt'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Welnee, trol reactie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaan die gebaartjes überhaupt wel over de Grote Servische Leider?Allemaal cabaretteketet!![]()
De eerste 70 minuten waren ook weer niet zo goed, zeker verdedigend stond het niet heel goed. Kudus en Bergwijn is ook geen koppel. De as was niet stabielquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordtKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dat weet je niet, beelden kunnen vertekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat hij wel over Tadic praat hoorAllemaal cabaretteketet!![]()
Kan kan, laten we dit door Albert Verlinde uitzoekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, beelden kunnen vertekenen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geef je team gewoon eens op zijn flikker man..Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Schreuder out is wat voorbarig. Maar wel verontrustend dat de organisatie en structuur van het team alleen maar minder en minder wordt.
Bij Ajax krijg je al weinig tijd om een team te smeden maar die tijd moet je wel gebruiken om te groeien, niet om af te breken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Kan toch even goed gaan om iets in het veld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat hij wel over Tadic praat hoor![]()
Ja ik trek totaaal niet de conclusie dat dit over Tadic gaat. Als dat wel zo is dan lekker naar jong ajaxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan toch even goed gaan om iets in het veld?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: