Dat is chantage... gevaarlijk spelletjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik kan er nu ook voor zorgen dat er helemaal geen geld verdiend wordt! Succes dan met je kookgroep.
Precies, dan kan er ook een appel of banaan bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat ze eens stoppen met warm eten tussen de middag. gewoon een boterham. Niets mis mee!
Met haar speech.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:24 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog zitten voor het raam
Met de mond kan hij alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:24 schreef Sestra666 het volgende:
dus janw kan wel praten.. hoor m voor t eerst (zo'n beetje)
Hij wilde 1000 euries voor 3 dagen, elke dag biefstuk? die is gekquote:
ligt er aan wat je wilt eten en wat je verstaat onder een goede maaltijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:25 schreef Harry het volgende:
Jan Willem doet het wel goed: vraag je af wat drie goede maaltijden per dag kost. Dan weet je wat je evt. over hebt.
Dat gejank weer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ondertussen wil Nadir naar huis misschien
'waarom zou ik nog blijven'
goed plan van Nadir, denk dat hij niet gemist wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
Scheelt weer een mond te voeden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
Het wordt tijd dat hij zijn zonde bij Kenzy op gaat biechtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:26 schreef itsme46 het volgende:
Ff wat anders: Nadir zit weer te piepen. Oftie weg moet gaan vanwege dropjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |