Hij probeert de groep mee te krijgen en zo club Maddy en Wanda weg te kunnen stemmen met hun ideetjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is Manager 2e Klasse , of zit 'ie onder Maddie's duiven te schieten? Brullen in de oppositie is altijd makkelijk
Stoken is Sjeffie niet vreemdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij probeert de groep mee te krijgen en zo club Maddy en Wanda weg te kunnen stemmen met hun ideetjes
Omdat de meesten te dom zijn om te poepenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de lange termijn is het plan van Jeff veel slimmer .. maar zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Iedereen kiest voor de korte termijn.
Klopt, dat komt denk ik door het vooruitzicht op winnen/verliezen. Ze gaan er vanuit dat ze winnen en de rest er snel uitgaat. Dus met die rest hoef je geen rekening te houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de lange termijn is het plan van Jeff veel slimmer .. maar zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Iedereen kiest voor de korte termijn.
#zininquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:18 schreef itsme46 het volgende:
Als Maddy de voorstellen gaat doen, dan komt de oppositie .
Berg je dan maar.
Heerlijke pittige discussie
Ik verheug me er opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:18 schreef itsme46 het volgende:
Als Maddy de voorstellen gaat doen, dan komt de oppositie .
Berg je dan maar.
Heerlijke pittige discussie
Tere handjes en vergeten mee te nemen.quote:
Lief voor onsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil dus zondagavond al discussieren .. als iedereen kapot moe is van 48 uur dansen .. wordt episch
Goed planquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil dus zondagavond al discussieren .. als iedereen kapot moe is van 48 uur dansen .. wordt episch
Alle werkgevers, oh wat zou ik luxe etenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat het UWV werkte als de FEBO. Geld op? Aanvullen
Erik wil ook gereedschap waar je een jaar mee kan doen.. Erik denkt vooruit, alhoewel ik me afvraag wat er zoal nog gebouwd moet wordenquote:
Blufquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik kan er nu ook voor zorgen dat er helemaal geen geld verdiend wordt!
Een Martelehofke?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik wil ook gereedschap waar je een jaar mee kan doen.. Erik denkt vooruit, alhoewel ik me afvraag wat er zoal nog gebouwd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |