Ze hebben geen rode cent waarom zitten ze daarquote:
Rundvlees, volgens mij wil Janet stoofvlees makenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:26 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wat wat !???quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Maddie: Ik ga het in de groep gooien, ik weet natuurlijk niet wat zij ervan vinden.
Janet: Maar jij hebt de beslissende stem
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Maddie: Ik ga het in de groep gooien, ik weet natuurlijk niet wat zij ervan vinden.
Janet: Maar jij hebt de beslissende stem
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rundvlees, volgens mij wil Janet stoofvlees maken
Zodra er weer geld is denk ik danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ze hebben geen geld
Madeleine wil luxer eten.quote:
Weer het geld uitgeven voor de opdracht is geluktquote:
Ze willen ook een dartbord en pooltafel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer het geld uitgeven voor de opdracht is gelukt
Ik mag toch hopen dat de groep daar een (biljart) stokje voor steektquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen ook een dartbord en pooltafel.
Daar heeft ze haar pijlen op gerichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen ook een dartbord en pooltafel.
Hebben ze veel keus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de groep daar een (biljart) stokje voor steekt
ze rekenen zich vast rijk met de opdracht van het dansen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ze hebben geen geld
Waar moet je dat ding neerzetten, is helemaal geen plek voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan er geen (dart) pijl op trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de boel een beetje aan de kant schuiven. Ze konden van de week ook een badminton toernooi houden toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar moet je dat ding neerzetten, is helemaal geen plek voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |