Staat er alquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mooie jankcap can @:Hendrik83 mag daar ook wel in
Daar ga ik naar kijken, ik ben dat hypocriete gejank inmiddels wel zatquote:
Lekker naar huis met dat gejankquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik naar kijken, ik ben dat hypocriete gejank inmiddels wel zat
Hij probeert te redden wat er nog te redden valtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom sluit ik niet uit dat het een groot toneelstuk is.
Hij was even vergeten dat de camera's meekijken, en is nu bang dat hij zo op tv wordt gebracht. (drop dief)
Hoop dat Kenzy dan de hulp van Wanda inroeptquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
GJ wil er bij zitten als Nadir het aan Kenzy verteld
Ja want ik moet zo wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:21 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoe lang moet Kenzy nog dansen? Nadir moet nu doorpakken voor ons.
Ben benieuwd wanneer hij het gaat opbiechtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat Kenzy dan de hulp van Wanda inroept
Waarvan aktequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Als Wanda er geen grote bek over open zet,neem ik mijn hummer en ga er persoonlijk naar toe
Ik zeg zet Jeff voor zijn neusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
Of een berechting voor de hele groep.
Wees blij dat het enkel de bovenlip isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil dansende mensen zien in plaats van de bovenlip van Wanda
Helaas hoor ik ook haar stem erbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wees blij dat het enkel de bovenlip is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |