nu hebben we volgend jaar 2 Nederlanders in e F1quote:
in hetzelfde "team" zogenaamd zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu hebben we volgend jaar 2 Nederlanders in e F1
Marko zet gewoon alvast in op een switch Perez <-> de Vriesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:44 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ja ik zag het ook net nu pas op NOS sport.
In elk geval heeft Nyck bij Alha Tauri wel een kans om zich te bewijzen. Max kon tenslotte na een goed jaar overstappen naar RedBull. Wellicht kan Nyck dat ook. Veel geld zou ik hier voorlopig nog niet op in zetten... want Nyck is al redelijk oud voor de F1.... maar hey! Ik wens hem verdomd veel succes als ook geluk!![]()
![]()
Misschien... maar ik ga er niet vanuit dat De Vries volgend jaar al Perez overbodig maakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marko zet gewoon alvast in op een switch Perez <-> de Vries
Valt me ook op. Het is een vlotte babbelaar met een snufje Lewis correctisme. En uiteraard je typische verwende rijkeluis zoon. Maar om hem dan direct te haten....quote:
Hij deed het goed in Italië.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Valt me ook op. Het is een vlotte babbelaar met een snufje Lewis correctisme. En uiteraard je typische verwende rijkeluis zoon. Maar om hem dan direct te haten....
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, veel succes Nyck!
Komt door Mercedes, Russell was ook prima te pruimen tot ie in beeld kwam voor dat stoeltje. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waar ik Max vanaf het begin sympathiek vond, heb ik dat bij Nick helemaal niet. We gaan het zien.
Het Toto-effect.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door Mercedes, Russell was ook prima te pruimen tot ie in beeld kwam voor dat stoeltje. Komt wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |