Enige nieuwtje , het Febo meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niets hoor ,kijken naar mensen die staan de huppelen met een koptelefoon. ALs we nu de muziek zouden horen was het nog leuk.
Maar goed er zijn er die het wel leuk vinden.
O toen ik gisteren avond keek was het een man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enige nieuwtje , het Febo meisje![]()
[ afbeelding ]
Meiske keek wel op haar klokje, zou leuk zijn als ze iedereen moet loggen die stilgestaan heeft.. eindafrekening na de opdrachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toen ik gisteren avond keek was het een man.
Dat is wel het verschil met al die andere RLSsen, dat hier wel anderen in beeld gebracht worden en het niet sneaky gebeurd
Hebben er veel stil gestaan? Zit daar geen consequentie aan verbonden dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meiske keek wel op haar klokje, zou leuk zijn als ze iedereen moet loggen die stilgestaan heeft.. eindafrekening na de opdracht
Geen idee, ik verdenk Kimpukkel we wel van, dat ze soms moet nadenken wat voor pasjes ze weer verzinnen moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben er veel stil gestaan? Zit daar geen consequentie aan verbonden dan?
Je zal er maar twee uur moeten staan. Op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik verdenk Kimpukkel we wel van, dat ze soms moet nadenken wat voor pasjes ze weer verzinnen moet
Valt ook niet mee, maar rondjes lopen is geen dansen, dan moeten ze aflossing vragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal er maar twee uur moeten staan. Op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee lijkt mij.
Ik zat het net even te bekijken, Martin is de enige die een beetje danst, de rest is eigenlijk geen dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt ook niet mee, maar rondjes lopen is geen dansen, dan moeten ze aflossing vragen
Martin weet het slim te brengen, hij beweegt wel..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 1 wordt er gedanst, nou ja gedanst- en op stream 2 liggen ze nog heerlijk in dromenland
Martin maakt er een showtje vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Martin weet het slim te brengen, hij beweegt wel..![]()
[ afbeelding ]
Hij is bekaf, ik geef 'm nog 5 minquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft het er warm zijn, zijn tshirt is nat en hij veegt regelmatig zijn hoofd droog
Kan het mij voorstellen, hij is een van de weinige die echt danstquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is bekaf, ik geef 'm nog 5 min
Als ik het goed zie hebben deze op madeleine na nu de dansvloer verlatenquote:
Moira en Sjanetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik het goed zie hebben deze op madeleine na nu de dansvloer verlaten
Ik ken nog steeds de namen nietquote:
Verse Eunie doet het ook slim, mini Indianenpasjes .. ze heeft het doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds de namen nieterg he
O ik zet het geluid iets zachter, dat zingen van de dansers is niet om aan te horen
Ze zeggen er voorals nog niet niets van. Of zijn er al waarschuwingen geweest?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ben benieuwd hoelang in een hoekje staan wiebelen nog dansen is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |