Met dat bedrijf zal wel wat gaan gebeuren lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Als er nou één kalkoenenboerderij weg gaat kan heel het land weer 130 kmh rijden
Vandaag liep ik door de supermarkt en ik liep langs iemand die stonk, naar oud zweet. Gadverdamme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:46 schreef Bocaj het volgende:
Koekkoek heeft een slechte lichamelijke hygiene aldus Nilüfer Gündogan...
Een vriendin van mij is vorige week woensdag op een teambuildinguitje gegaan, escape room. Hele team ziek, 7 man thuis met covid op bed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:05 schreef svann het volgende:
Zondag een verjaardag gehad waarbij iemand negatief getest, positief naar huis ging.
Er kriebelt nog geen kuchje bij mij, houden zo.
En opeens kent iedereen een huisgenoot ofzo die nu positief is. Klein Oktober-golfje.
Dat heet dan je basis-vaccinatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Zou ik een booster kunnen krijgen als nooit gevaccineerde?
Oeps.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Een vriendin van mij is vorige week woensdag op een teambuildinguitje gegaan, escape room. Hele team ziek, 7 man thuis met covid op bed.
quote:
Zouden dan eigenlijk samen op een teambuilings-ziekenzaal moeten liggen, misschien kan de werkgever dat regelen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is vorige week woensdag op een teambuildinguitje gegaan, escape room. Hele team ziek, 7 man thuis met covid op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |