Even zelf veranderen in settings thema instellingenquote:
Klopt, kan je instellen, bij mij zijn ze geel. Kun je veranderen bij de instellingenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
de de opent heeft violette posts hoor
[ afbeelding ]
Settings=======Thema instellingen====Topic Starter. Kan je een ander kleurtje kiezenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je zelf doenquote:
Ga naar settings dan moet je even kijken bijquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ne hoorquote:
Even verder kijken, staat nog wel meer bij.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:35 schreef mario390 het volgende:
dat wählen van de kleur lukt maar
niet dat ankreuzen
Hoeft toch ook niet ik heb alleen voor TS een kleur. Handig vooral bv in bepaalde topics dat je kan zien wanneer TS reageert en ik heb voor mezelf een ander kleurtje. Meer nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even verder kijken, staat nog wel meer bij.
Ik kom daar eigenlijk nooit heb gewoon alles standaard staan. Wil geen bonte kermis van kleuren
Nou iig beter te lezen dan paarsquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef mario390 het volgende:
heb ik nu groen maar weet niet of ik zo laat
Gelukkig kan iedereen dat zelf invullen, dat is wel een voordeel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet ik heb alleen voor TS een kleur. Handig vooral bv in bepaalde topics dat je kan zien wanneer TS reageert en ik heb voor mezelf een ander kleurtje. Meer niet
Je kan wisselen zoveel je wil.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef mario390 het volgende:
heb ik nu groen maar weet niet of ik zo laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |