Thanksquote:
Je hoeft toch ook niet oud te zijn om een karakteristieke kop te hebben? Ik weet toch dat je 25 bent, hou op met me!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ThanksMaar ik ben nog niet zo oud als Jamie Lee hoor
Ik wilde vragen of je in mijn fobo had zitten loeren, maar nee dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet oud te zijn om een karakteristieke kop te hebben? Ik weet toch dat je 25 bent, hou op met me!
Ik zou niet durven! En je brengt me ook totaal niet op ideeën zo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je in mijn fobo had zitten loeren, maar nee dus
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! En je brengt me ook totaal niet op ideeën zo!
Nog zo'n prachtige vrouw!
Ik zag tot mijn schrik dat de mijne leeg was! Ik zou zweren dat ik er een hoop had staan ooit. Naja, meteen maar weer even geactualiseerd haha, het is inmiddels alweer een paar jaartjes later.quote:
Hé leukie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zag tot mijn schrik dat de mijne leeg was! Ik zou zweren dat ik er een hoop had staan ooit. Naja, meteen maar weer even geactualiseerd haha, het is inmiddels alweer een paar jaartjes later.
Dat klopt! En toen zag ik dat iedereen dat dus niet deed haha, maar ik doe niet zo moeilijk (meer) over mijn identiteit online.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé leukie!![]()
Dit was meteen een uitnodiging om te loeren natuurlijk. Jij had dus eerst je eigen foto als profielfoto hè?
Je hebt gelijk, je mag jezelf best laten zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat klopt! En toen zag ik dat iedereen dat dus niet deed haha, maar ik doe niet zo moeilijk (meer) over mijn identiteit online.
Verdorie, dus dan moet ik je RED blijven noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je mag jezelf best laten zien![]()
Ik doe daar ook niet zo moeilijk (meer) over, al ben ik wel voorzichtig met NAW gegevens.
Jouw beroep beroep maakt het lastig om mij Red te noemen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Verdorie, dus dan moet ik je RED blijven noemen... maar serieus, mijn beroep maakt het wat lastig soms.
Zo hahaha! Jij maakt er onbedoeld een paradox van! Ik ben componist (voornamelijk voor film en tv).quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw beroep beroep maakt het lastig om mij Red te noemen?
Wat doe je dan?
Wat leuk! Ik heb laatst wel die youtubes van jou langs zien en horen komen. Moet ik jouw muziek ergens van kennen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo hahaha! Jij maakt er onbedoeld een paradox van! Ik ben componist (voornamelijk voor film en tv).
Heb je van 'Gone with the wind' en 'Casablanca' gehoord toevallig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik heb laatst wel die youtubes van jou langs zien en horen komen. Moet ik jouw muziek ergens van kennen?
Ergens in de verte jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je van 'Gone with the wind' en 'Casablanca' gehoord toevallig?
Bummerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou daar ken je me in ieder geval niet van.
Héérlijk, ik ga ze vandaag eten. Hopelijk zit er een beetje smaak aan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind spruiten ook heerlijk, maar heel veel mensen niet
Meestal aan de kleintjes meer dan de groter.. misschien volgende week maar spruiten eten met spekjesquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Héérlijk, ik ga ze vandaag eten. Hopelijk zit er een beetje smaak aan.
Had er al een paar dagen zin in. Maar vaak zo vroeg in het jaar zijn ze nog niet zo lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal aan de kleintjes meer dan de groter.. misschien volgende week maar spruiten eten met spekjes
Laat maar weten of het lekker wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er al een paar dagen zin in. Maar vaak zo vroeg in het jaar zijn ze nog niet zo lekker.
Ik ga het proeven straks
Ga ik doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laat maar weten of het lekker was
Haal het even hier heenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger op de camping al dansmaratons, werd elk jaar opgehoogd, volgens mij was de laatste die ik meemaakte iets van 72 uur ofzo. Maar dan niet in groepen maar gewoon individueel. Om de 2 uur kregen we 10 minuten plas/poep/eet/drink pauze, maar verder contineu dansen...
En dan niet voor 1500 euro maar voor een medaille![]()
We waren gek...
Antwoord je wel even hierquote:Op maandag 10 oktober 2022 06:35 schreef Seattle het volgende:
Morning Dotteke. Lekker kunnen slapen?
Dat is echt raar inderdaad! Wel even lekker. Beter dan andersom.quote:Op maandag 10 oktober 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Antwoord je wel even hier![]()
Morguh Seattle,
Ja voor mijn doen heerlijk geslapen.
Ik ben altijd vroeg wakker, maar als ik de coronavaccinatie heb gehad slaap ik altijd twee nachten heel goed. Zo raar
Dat eerste is zeker zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 06:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is echt raar inderdaad! Wel even lekker. Beter dan andersom.
Moet me gaan aankleden. Zo naar kantoor. Altijd moeite mee deze tijd vh jaar. Donker, bah.
Jij moet gewoon om de paar dagen gevaccineerd wordenquote:Op maandag 10 oktober 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Antwoord je wel even hier![]()
Morguh Seattle,
Ja voor mijn doen heerlijk geslapen.
Ik ben altijd vroeg wakker, maar als ik de coronavaccinatie heb gehad slaap ik altijd twee nachten heel goed. Zo raar
Ja echt he, maar voel mij dan overdag ook moe echt moe en ik was al echt moe dus ben nu dubbel echt moequote:Op maandag 10 oktober 2022 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij moet gewoon om de paar dagen gevaccineerd worden
Dat is minder...quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, maar voel mij dan overdag ook moe echt moe en ik was al echt moe dus ben nu dubbel echt moe
Vast wel, maar je hoort veel mensen dat ze moe zijn momenteel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is minder...
Dikke knuffel. Er komen echt heus waar weer betere tijden voor je aan
Meld! Hier nog zo een. Alsof mijn hoofd een marathon looptquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, maar je hoort veel mensen dat ze moe zijn momenteel.
Vervelend hoor Childquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meld! Hier nog zo een. Alsof mijn hoofd een marathon loopt
Ja hopelijk snelquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach komt ook wel weer goed
Wat ga je doen vandaag?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Loopt wel los en vandaag een lekkere ontspannen dagje
Ik ben bezig met de projectenlijst geweest en nu lekker haken in mijn hobbykamer.quote:
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:37 schreef Seattle het volgende:
Heb ik het gesprek met jou Soury? Ben jij stiekem de peut hier?
Lekker op tijd naar bed ik lig er denk niet zo vroeg in als anders. Over een half uur Henk naar het ziekenhuis brengen. Wat een tijd ook zeg om 20 uur er zijn pas.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de projectenlijst geweest en nu lekker haken in mijn hobbykamer.
Eens zien hoelang het lukt
Ben erg moe. Al is het ook even doorzetten
Die tijd is echt geen doen... Sterkte meidquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed ik lig er denk niet zo vroeg in als anders. Over een half uur Henk naar het ziekenhuis brengen. Wat een tijd ook zeg om 20 uur er zijn pas.
Sterkte voor jou en Henk morgen Dotquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed ik lig er denk niet zo vroeg in als anders. Over een half uur Henk naar het ziekenhuis brengen. Wat een tijd ook zeg om 20 uur er zijn pas.
Thnxquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die tijd is echt geen doen... Sterkte meid
Thnx, net weer thuis. Wat een oud en vies ziekenhuis is dat zeg. Het ziet er echt niet uit die kamers.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en Henk morgen Dot
Gatver wat naar. Dikke knuffel. Ik hoop voor je dat je een beetje kunt slapen vannacht, morgen een zware dag voor julliequote:Op maandag 10 oktober 2022 22:10 schreef Dotteke het volgende:
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en Henk morgen Dot
Ja en dan twee spannende weken dan hire we pas of alles weg is en de snijvlakken schoon zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat naar. Dikke knuffel. Ik hoop voor je dat je een beetje kunt slapen vannacht, morgen een zware dag voor jullie
Dat is verstandig, anders maak je jezelf helemaal gek. Ik ga voor jullie duimen meid...quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan twee spannende weken dan hire we pas of alles weg is en de snijvlakken schoon zijn.
Maar ik ga van het positieve uit.
Geen idee hoe en wat er aan de hand is, hoeft ook niet, na wat ik lees wens ik je sterkte Dotquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan twee spannende weken dan hire we pas of alles weg is en de snijvlakken schoon zijn.
Maar ik ga van het positieve uit.
Dank je wel Floryquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wat er aan de hand is, hoeft ook niet, na wat ik lees wens ik je sterkte Dot
dat zeg ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Je zender mag niet meer in de kontzak.
Dan doe je een andere sportquote:
ik wilde het erbij zettenquote:
Ik wil wodka, ik denk dat ik kapot ga.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
De wodka is niet leverbaar meer!
Godver, net zin in wodka.
December ijshockey toernooiquote:
Logisch als gaat zitten, zit je op de zender en kan die stuk..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Je zender mag niet meer in de kontzak.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
Even wachten tot de COS weer open is...
Hij is open, allemaal weer verhuizen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
Even wachten tot de COS weer open is...
Zo blijven we wel bezig tjonge jongequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is open, allemaal weer verhuizen.
Het is maar goed dat we wel kunnen blijven zitten, we zouden er moe van worden anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo blijven we wel bezig tjonge jonge
Kan die niet meer zendenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Logisch als gaat zitten, zit je op de zender en kan die stuk..
Nou echt wel, en heb al genoeg gelopen vandaag..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we wel kunnen blijven zitten, we zouden er moe van worden anders.
Nou ennnnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is open, allemaal weer verhuizen.
Maar ik zit niet te cossenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet maar hier mag weer niet wat daar mag en andersom en zulke toestanden en zo.![]()
Oeh lekker, wat voor? En gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn vader is vandaag jarig, dus straks taart
Ik hoop appel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh lekker, wat voor? En gefeliciteerd
Nice, eetse alvast en veel plezier met de oude bok straks.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop appel.
Ja dank je, ouwe bok is het
Uiteraard. Papa maakt alles zelfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dan wel zelfgebakken appeltaart, dat is het lekkerst.
Ahw schattig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard. Papa maakt alles zelf
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dan wel zelfgebakken appeltaart, dat is het lekkerst.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard. Papa maakt alles zelf
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Idem BB. Teveel grijze muizen cq opvulling imo. Tot op heden bovendien nogal vlak. Vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe ze straks de kamers gaan inrichten. Laat de pleuris maar uitbreken door loodjes *padoem patsss* te moeten trekken. Zo'n zoemer gaat ook telkens rond dezelfde tijdstippen af en daarnaast nimmer in het weekend. Zo'n opdracht zoals vandaag vond ik werkelijk top en vergelijkbaar met de Alleskunner. Geef iedereen vervolgens een score met ranglijst en op basis daarvan speel je eliminaties waardoor natuurlijke afvloeiing het gevolg zal zijn. Zou ik ook voor opteren bij een ER.
Maaskantje.quote:
quote:
Even zelf veranderen in settings thema instellingenquote:
Klopt, kan je instellen, bij mij zijn ze geel. Kun je veranderen bij de instellingenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
de de opent heeft violette posts hoor
[ afbeelding ]
Settings=======Thema instellingen====Topic Starter. Kan je een ander kleurtje kiezenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je zelf doenquote:
Ga naar settings dan moet je even kijken bijquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ne hoorquote:
Even verder kijken, staat nog wel meer bij.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:35 schreef mario390 het volgende:
dat wählen van de kleur lukt maar
niet dat ankreuzen
Hoeft toch ook niet ik heb alleen voor TS een kleur. Handig vooral bv in bepaalde topics dat je kan zien wanneer TS reageert en ik heb voor mezelf een ander kleurtje. Meer nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even verder kijken, staat nog wel meer bij.
Ik kom daar eigenlijk nooit heb gewoon alles standaard staan. Wil geen bonte kermis van kleuren
Nou iig beter te lezen dan paarsquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef mario390 het volgende:
heb ik nu groen maar weet niet of ik zo laat
Gelukkig kan iedereen dat zelf invullen, dat is wel een voordeel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet ik heb alleen voor TS een kleur. Handig vooral bv in bepaalde topics dat je kan zien wanneer TS reageert en ik heb voor mezelf een ander kleurtje. Meer niet
Je kan wisselen zoveel je wil.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef mario390 het volgende:
heb ik nu groen maar weet niet of ik zo laat
Als ik een topic lees b.v. in R&P is het handig dat je de posts van TS eruit kan pakken. In de COS of een SC is het niet zo belangrijk. Ik vind het wel handig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan iedereen dat zelf invullen, dat is wel een voordeel.
Het is niet zo mijn ding al die kleurtjes.
Joh pak je een ander kleurtjequote:
Mooiquote:
Dan is het zeker handig, maar dat zijn dan ook hele andere onderwerpen of discussies. Die wil je dan graag volgens, snap dat welquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een topic lees b.v. in R&P is het handig dat je de posts van TS eruit kan pakken. In de COS of een SC is het niet zo belangrijk. Ik vind het wel handig.
maar hoezo zie ik nu je post violett?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat je een lief, jong, groen blaadje bent
Dat ligt aan jouw instellingen, niet aan de mijnequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hoezo zie ik nu je post violett?
is dat je kleur?
Heb je vast zo ingesteldquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
dat neongroen is hel mooi
geen idee hoezo ik op violett hadde
maar zwart op violett is echt kut
Bij mij is alles zwartquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik geändert dat je nu je in groen gezien heeft
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef mario390 het volgende:
nee even niet heb ik even geändert
child of.. misscchien check je je instellingen
Ik wil helemaal niets van je .. waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik ben de TS in dit topic. Dit zijn jouw instellingen, niet de mijne. Daarnaast als je iets van me wil dan vraag je het vriendelijk en commandeer je me niet, daar ben ik niet van gediend
Oh sorryquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets van je .. waar haal je dat vandaan
ik heb het verändert op groen hoor, je moet irgendwo in jequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry
Ik bedoelde voor MarioHet spijt me echt Verkeerde gequoted
Hier ook alles standaardquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even verder kijken, staat nog wel meer bij.
Ik kom daar eigenlijk nooit heb gewoon alles standaard staan. Wil geen bonte kermis van kleuren
Nee mario het staat in jouw instellingen .. jij bepaald of je kleur wilt zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb het verändert op groen hoor, je moet irgendwo in je
instellingen violett zitten hebben
Ik ben er mee begonnen toen ik last van mn ogen had...quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
en witte schrift ?
maar zwart is echt niet mooi
Mario, het ligt niet aan mijn instellingen, maar aan de jouwe.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke kleur zie je hier bij child of::?
nee ik het op groen geändertquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mario het staat in jouw instellingen .. jij bepaald of je kleur wilt zien
Dan ben ik gewoon lekker violet en heb je pech. Houd op met zeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik het op groen geändert
violett is heruit
Wit op mobiel blauw de standaard kleurenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke kleur zie je hier bij child of::?
dann zeg maar niet 10 keer neequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon lekker violet en heb je pech. Houd op met zeuren.
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voordat ik dingen ga zeggen waar ik enorm spijt van krijg, want ik heb vandaag geen lontje en genoeg echt gezeur aan mijn hoofd dat veel belangrijker is dan een violetkleurtje of wat dan ook, ga ik offline.
Maar 1 ding, als mensen wat van me willen, dan commandeer je me niet, want dan weet je zeker dat het niet gaat gebeuren. Zeker een man commandeert mij niet. Dat vind ik geheel onacceptabel en ik ben echt heel erg kwaad nu. En dat meen ik serieus. Dus ik ben weg
Fijne dag allemaal, misschien tot vanavond en anders later.
HAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!quote:
Als jij kleuren instelt zie jij ze alleen en andere niet.quote:
Wat fijn dat je je eigen fouten erkentquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:46 schreef mario390 het volgende:
ja maar violett heb ik niet meer erin
nee de fout was erderquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je eigen fouten erkent
Nee sukkel die instellingen komen niet vanzelf. Vraag het in de kerkquote:
Wat zeik je dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
ik zeg toch dat violett heb ik al vor
3 uren heruitgedaan
Ja nou nou je blijft aan de gang met die gozer.quote:
Soms is FoK! wat traag in het verwerken van een aanpassingquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
ik zeg toch dat violett heb ik al vor
3 uren heruitgedaan
Je lult uit je nek, iedereen wilde je helpen en nu trap je na. Naar welquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
ja erder zei zij dat zij violett niet heeft
dann zei zij of zij nu toch violett heeft
is egal en ik was de bose
OK ga maar naar muttie dan met je gezeikquote:
Child heeft niet gezegd dat ze violet heeft. Lees nog maar eens terug.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
ja erder zei zij dat zij violett niet heeft
dann zei zij of zij nu toch violett heeft
is egal en ik was de bose
nee had ruziequote:Op maandag 17 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
OK ga maar naar muttie dan met je gezeik
Okee, seksistisch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voordat ik dingen ga zeggen waar ik enorm spijt van krijg, want ik heb vandaag geen lontje en genoeg echt gezeur aan mijn hoofd dat veel belangrijker is dan een violetkleurtje of wat dan ook, ga ik offline.
Maar 1 ding, als mensen wat van me willen, dan commandeer je me niet, want dan weet je zeker dat het niet gaat gebeuren. Zeker een man commandeert mij niet. Dat vind ik geheel onacceptabel en ik ben echt heel erg kwaad nu. En dat meen ik serieus. Dus ik ben weg
Fijne dag allemaal, misschien tot vanavond en anders later.
Waar wil je naartoe dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef mario390 het volgende:
kom je me halen?? @:Ian_Nick ?
@:Soury
@:Chufi
Morguh Marioquote:
Alles goed?quote:
Mooi zo en met mutti?quote:
O jee, wats gebeurd?quote:
Gelukkig maar dat het niet erg wasquote:
De rest nog wel ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan. Mijn chrome laptop is verouderd. Ik kan niet updaten en geen streams meer kijken op videoland
Nee niks van videoland. M.a.w. ik moet aan een nieuwe.quote:
Oh op tv welquote:
Das kut ... heb je geen mobiel ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niks van videoland. M.a.w. ik moet aan een nieuwe.WTF
Ja maar ik niet streams kijken op mobiel DUHHH!!!quote:
Kan prima... mooi scherp beeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik niet streams kijken op mobiel DUHHH!!!
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
Of misschien proberen die oudere versie terug te zetten
Ik ga het eens proberen. Wacht ffquote:
Ja die app werkt op mijn tv. Mobiel nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Videoland heeft sinds kort een nieuwe versie ("v2") uitgebracht
Ah ook je hebt nog wel streams op tv .... .. Bij werkt ie nog overal .... zelfs op mn oude tablet met Android <10quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die app werkt op mijn tv. Mobiel nog niet
Ik heb chrome maar op de telefoon werkt het nu welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ook je hebt nog wel streams op tv .... .. Bij werkt ie nog overal .... zelfs op mn oude tablet met Android <10
Ik heb ook een chromebook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb chrome maar op de telefoon werkt het nu welDat is iets
Die van mij is 7 jaar oud ofzo. Updates kreeg ik al niet meer. En updaten via het menu werkt ook niet.quote:
OK .. de mijne iets van 2 jaar denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij is 7 jaar oud ofzo. Updates kreeg ik al niet meer. En updaten via het menu werkt ook niet.
Ik ben uiteraard even op zoek gegaan. Na 5 jaar staan de automatische updates uit. Je kan dat handmatig doen. OK.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. de mijne iets van 2 jaar denk ik
Ik gebruik de mijne vnl. als 2e scherm voor van alles en nog watquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard even op zoek gegaan. Na 5 jaar staan de automatische updates uit. Je kan dat handmatig doen. OK.
Maar mijn hardware is verouderd. M.a.w. koop een nieuwe. Ja dacht het niet
Het is heel raar. Op de laptop kan ik de aflevering van gisteren niet vinden maar als ik op m'n mobiel in de app kijk wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is de reden dat er op videoland geen TV uitzendingen terug is te bekijken?
Mijn vriendin volgt de tv uitzendingen alleen is die van gisteren niet online gekomen.
Hmm dat is zeker raar, misschien omdat V2 op een andere server draait dan die op de website en daarom daar niet tussen staat? Dan moeten ze dat dus gaan aanpassen. Mijn vriendin kan slecht tegen veranderingen dus ze is even in de war hiermee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Het is heel raar. Op de laptop kan ik de aflevering van gisteren niet vinden maar als ik op m'n mobiel in de app kijk wel.
Geen idee. Maar meer series zijn niet te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin volgt de tv uitzendingen alleen is die van gisteren niet online gekomen.
Wat is de melding?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Videoland heeft een nieuwe app. Je moet evn inloggen op V2 en dan de code invoerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmm dat is zeker raar, misschien omdat V2 op een andere server draait dan die op de website en daarom daar niet tussen staat? Dan moeten ze dat dus gaan aanpassen. Mijn vriendin kan slecht tegen veranderingen dus ze is even in de war hiermee.
Gelul DOTquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Maar meer series zijn niet te kijken.
Das niet waar kan gtst ook niet vooruit kijken en in dat topic is het ook te lezen. Misschien een storing daar.quote:
OKquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet waar kan gtst ook niet vooruit kijken en in dat topic is het ook te lezen. Misschien een storing daar.
Ze krijgt geen melding hiervan omdat ze altijd via de PC kijkt.quote:
Ik had V2 op tv en via laptop een code.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin volgt ook
[..]
Ze krijgt geen melding hiervan omdat ze altijd via de PC kijkt.
Ik lees inderdaad wel dat een hoop andere mensen lopen te klagen en dat is het niet alleen over JVJL.
Helaas krijgen hun geen response van videoland, maar als er een probleem met V2 is wordt er meteen actie ondernomen, erg rare gang van zaken.
Nee een nieuwe appppppppppppppppppppquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet waar kan gtst ook niet vooruit kijken en in dat topic is het ook te lezen. Misschien een storing daar.
Om te koppelen aan je account ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had V2 op tv en via laptop een code.
Ik heb de nieuwe apppppp al een paar wekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een nieuwe apppppppppppppppppppp
Jaquote:
Ik kan je vertellen dat het het niet werkt op verouderder brouwsersquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe apppppp al een paar weken
Ik heb een zo goed als nieuw tv en daar doet die het ook niet. Zowel boven als beneden niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het het niet werkt op verouderder brouwsers
Hangt af van het merk en wat er op de tv draaitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een zo goed als nieuw tv en daar doet die het ook niet. Zowel boven als beneden niet.
Tot eergisteren ging het prima daarna niet meer.
Exact. Je moet een nieuwe tv kopen of laptop. Het is werkelijk te debiel voor woordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een zo goed als nieuw tv en daar doet die het ook niet. Zowel boven als beneden niet.
Tot eergisteren ging het prima daarna niet meer.
Geen kdee het is een phillips maar geen idee waar ze op draaien. Maar mooie shit als dat zo is. Met de oude app nooit problemen gehad. Ip de iphone/ipad kan ik het ook niet kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt af van het merk en wat er op de tv draait
Ik weet het niet. Geloof niet dat het daar aan ligt. Heb het eerder bij expeditie robinson bijv. ook al gehad dat afleveringen niet op alle apparaten tegelijk beschikbaar waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmm dat is zeker raar, misschien omdat V2 op een andere server draait dan die op de website en daarom daar niet tussen staat? Dan moeten ze dat dus gaan aanpassen. Mijn vriendin kan slecht tegen veranderingen dus ze is even in de war hiermee.
Erg toch. Tv beneden is net 1 jaar oud. Tv boven is drie maanden oud. En op beide doet hij het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Exact. Je moet een nieuwe tv kopen of laptop. Het is werkelijk te debiel voor woorden
Videoland en googel zorgen er voor dat je na 5 jaar nieuwe shit kooptquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen kdee het is een phillips maar geen idee waar ze op draaien. Maar mooie shit als dat zo is. Met de oude app nooit problemen gehad. Ip de iphone/ipad kan ik het ook niet kijken.
Die oude app had hetzelfde probleem af en toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen kdee het is een phillips maar geen idee waar ze op draaien. Maar mooie shit als dat zo is. Met de oude app nooit problemen gehad. Ip de iphone/ipad kan ik het ook niet kijken.
Die heb ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Videoland en googel zorgen er voor dat je na 5 jaar nieuwe shit koopt
Wel toevallig dat Dot en ik het zelfde probleem hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die oude app had hetzelfde probleem af en toe.
Het ligt dus niet perse aan je oude shit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Dot en ik het zelfde probleem hebben
Lijkt me niet. Maar Videoland zegt dat mijn browser oud isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het ligt dus niet perse aan je oude shit.
Nooit geen last van gehad. Nu sinds twee dagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die oude app had hetzelfde probleem af en toe.
Ik heb 4 apparaten waar ik op kan kijken. Op geen een doet hij het. Of hij doet het wel alleen de niuewe afleveringen van gtst zijn niet te zien. Misschien wel van meer maar dat heb ik niet gekeken nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het ligt dus niet perse aan je oude shit.
Dat klopt wel. Ik kon ER de laatste niet zien. Op TV wel na een updatequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 apparaten waar ik op kan kijken. Op geen een doet hij het. Of hij doet het wel alleen de niuewe afleveringen van gtst zijn niet te zien. Misschien wel van meer maar dat heb ik niet gekeken nog.
Je moet je zooi weer koppelen. Dat is niet zo moeilijk rechts boven op het radar klikken dan krijg je een koppelcodequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 apparaten waar ik op kan kijken. Op geen een doet hij het. Of hij doet het wel alleen de niuewe afleveringen van gtst zijn niet te zien. Misschien wel van meer maar dat heb ik niet gekeken nog.
Allemaal al gedaan 😉quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je zooi weer koppelen. Dat is niet zo moeilijk rechts boven op het radar klikken dan krijg je een koppelcode
Wat een dramaquote:
Leuk is het niet maar lig er niet wakker van. Als het aanblijft zeg ik het abo opquote:
Dan is er iets dat een update heeft gehad ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar lig er niet wakker van. Als het aanblijft zeg ik het abo op
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar lig er niet wakker van. Als het aanblijft zeg ik het abo op
Ik ben niet de enige Lees het meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is er iets dat een update heeft gehad ....
Chrome gaat automatish. Maar na 5 jaar niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige Lees het meer.
Zover ik weet geen update. Heb niets op automatisch staan.
Die heb ik alleen op mijn laptopquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Chrome gaat automatish. Maar na 5 jaar niet meer
Kan ook de tv zijn ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige Lees het meer.
Zover ik weet geen update. Heb niets op automatisch staan.
Niet automatisch kreeg eerder op de avond de melding dat er een nieuwe OS klaar stondquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Chrome gaat automatish. Maar na 5 jaar niet meer
Hier ook de 15.7quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet automatisch kreeg eerder op de avond de melding dat er een nieuwe OS klaar stond
Sterkte en succesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:24 schreef engine het volgende:
Hartje geklikt![]()
![]()
![]()
Misschien gaan we daten
[ afbeelding ]
Dankuquote:
Videoland is het begin, de rest volgt later.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
Ik vertik het om een prima laptop weg te doen
Ja baas.quote:
Kan je niet met email en wachtwoord daar inloggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
@:engine ,help videoland schakelt altijd
om op de nieuwe maar vor dit heb ik geen
login
Is gewoon dezelfde login.quote:
Oh apart, ik krijg die nieuwe v2 ook..maar kan wel gewoon inloggenquote:
Heb er zelf geen problemen mee, ziet er alleen anders uitquote:
Niet echt maar gaat inderdaad automatisch naar die nieuwe dus weinig keus.quote:
Maak eens een screenshot van wat jij ziet..quote:
ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van wat jij ziet..
Misschien kan je die v2 nog niet gebruiken of omdat vpn gebruikt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit
Deze functie is op dit moment helaas niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
De afleveringen zijn geen probleem die kan ik kijken en opnemen. De live streams kan ik mobiel nog kijken. Uhhh..Nou ja dag Videolandquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Videoland is het begin, de rest volgt later.
Heb het vorig jaar ook gehad met een oudere chromebook. Eerst mtv, daarna Videoland wat het niet deed door een verouderde browser en als allerlaatste volgende Netflix.
Je kan wel proberen via Ziggo tv&replay te kijken, je kan met de afleveringen van 1+ dag later gewoon de reclame skippen.
Wat een gekloot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de login venster niet werkt niks meer
Verwijder eens je cookies en andere bende.quote:
staat je adblocker uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de login venster niet werkt niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |