zo droog ik ook afquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:12 schreef itsme46 het volgende:
Eric pakt elke keer 1 vork of 1 lepel om af te drogen.
[ afbeelding ]
Ik pak een hele rits en droog ze af, 1 voor 1. Dat wel. Ik vond het zo vreemd om naar te kijken.Net andersom zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:13 schreef Verida het volgende:
[..]
zo droog ik ook af![]()
hoe moet het dan?
Denk buma stemraquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:17 schreef Ireth het volgende:
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van die koptelefoons? We horen de muziek nu toch ook iets, het geeft niet echt een moeilijkheidsgraad extra?
Vroeg ik me ook af, zeker ook ivm de muziekrechten enzo, heeft zo niet echt nut toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:17 schreef Ireth het volgende:
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van die koptelefoons? We horen de muziek nu toch ook iets, het geeft niet echt een moeilijkheidsgraad extra?
In de loods horen ze het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:17 schreef Ireth het volgende:
Dat zou juist in de nacht irritaties kunnen geven!quote:
Denk dat de meesten nog wel ergens oordupjes hebben liggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou juist in de nacht irritaties kunnen geven!![]()
Gemiste kans
ze zijn gewoon niet wies die meidenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat om het wassen ging, maar drogen mag ook niet dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |