niet alleen liggen.. zie ze ook aaien en kriebelen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch met die vrouwen
dat die allemaal in elkaars armen moeten liggen
ze zijn bi toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:51 schreef cheanny het volgende:
[..]
niet alleen liggen.. zie ze ook aaien en kriebelen..
ik dacht alleen Kenzi. Mirthe is hetero maar knuffelt gewoon graag geloof ik. Met iedereen.quote:
net een stel debielen.. ojee ik verneuk deze quotequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
Dat zingen is erger![]()
[ afbeelding ]
Slappe lach
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
Dat zingen is erger![]()
[ afbeelding ]
Slappe lach
Miithe vindt een vrouw ook fijn, maar ze moet mannelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik dacht alleen Kenzi. Mirthe is hetero maar knuffelt gewoon graag geloof ik. Met iedereen.
Ze zingen allemaal vals . Intrigerend welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:55 schreef cheanny het volgende:
Eunice kan zelfs Oi.. Oi... Oi.. vals zingen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:56 schreef puzziepie het volgende:
Ze zingen allemaal vals . Intrigerend wel
ik zou in ieder geval een beetje mee swingen met de leuke nummers, of krijgt hij dan een boete van de grote baas?quote:
Soms kan dat interessante dingen opleveren . vals kan soms in de juiste combinatie en juiste liedjes heel mooi worden.. ik hoorde een aantal ook hele grappige combinaties van stemmenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:58 schreef cheanny het volgende:
[..]ze horen zichzelf niet dus lekker vals meezingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |