ja eerst zag ik echt niet dat ze was afgevallen maar vind het ook echt meer opvallen :-).quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:55 schreef itsme46 het volgende:
Ze ziet er goed uit, leuke bloes.
[ afbeelding ]
Nu die domme pruik nog afquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:55 schreef itsme46 het volgende:
Ze ziet er goed uit, leuke bloes.
[ afbeelding ]
ja die irritante stem van Maddy met haar gezeik er doorheen tetteren net!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
dom gezeik over pooltafel en dartbord
rot op met je spellen maddy
Vanuit hun standpunt begrijp ik het wel, maar laten ze het maar aanschaffen met geld van dat miljoentje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
dom gezeik over pooltafel en dartbord
rot op met je spellen maddy
beetje spelletjes spelend een miljoen winnen... t mag wel wat harder allemaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanuit hun standpunt begrijp ik het wel, maar laten ze het maar aanschaffen met geld van dat miljoentje.
Gewoon van het gewonnen geld en dan honger lijenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanuit hun standpunt begrijp ik het wel, maar laten ze het maar aanschaffen met geld van dat miljoentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |