Misschien wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de EBU er nu wel alles aan gaat doen om bijvoorbeeld Kazachstan erbij te halen, anders glijden we toch wel af naar vrij karige halve finales.
Dat vond ik toen een heel rare bewoording. Zeker omdat de EBU eerder heeft gezegd Kazachstan niet toe te willen laten. Waarom zouden ze voor 2023 dan ineens wel "every chance" hebben? Nou, misschien omdat ze al in gesprek zijn met de EBU hierover?quote:🇰🇿 Kazakhstan: Khabar Believes It Has “Every Chance” To Compete in Eurovision 2023
Snap ik op zich wel dat je dat niet ziet zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd die hele hype/wens van veel fans om Kazachstan er bij te hebben niet zo.
Op het junior hoefde het voor mij al niet zo. De afgelopen jaren zijn ze daar goed bezig maar bij mij slaat het totaal niet aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd die hele hype/wens van veel fans om Kazachstan er bij te hebben niet zo.
Ja sorry maar het doet mij weinig. Leuk jochie maar tweede plek was echt te veel van het goedequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
Deze inzending was een van de betere in junior
Maar dat is persoonlijke smaak hquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja sorry maar het doet mij weinig. Leuk jochie maar tweede plek was echt te veel van het goede
Ik vind dit soort inzendingen veel te gelikt, geregisseerd, niks spontaans zit er aan, maar ik krijg sowieso al snel jeuk van kinderen die zingen alsof ze 30+ zijn. Ze zullen vast all out kunnen gaan in staging, de beste zangers sturen, flink wat geld tegen de muur gooien en hun stinkende best doen om hoog te scoren maar als dat net zo wordt als die Junior inzending vind ik dat weinig toevoegen. Dan is het een Azerbeidzjan 2.0. Dan liever de sympathieke pogingen van Montenegro en Noord-Macedoni en whatever de fuck er in het water zat van Team Bulgarije 2016-2018 (rip).quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
Deze inzending was een van de betere in junior
Ik zou dus graag Slowakije terugwillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het veel leuker vinden als Luxemburg of Bosni weer terugkomt. Maar dat zit er voorlopig niet in.
Eerder zei ik nog dat Liechenstein ook leuk zou zijn maar daar kom ik even op terug want die zie ik eigenlijk dezelfde kant op gaan als Andorra.
Maar het verschil tussen Kazachstan op het JESC en Azerbeidzjan op het ESC als "gelikt" land is wel dat Kazachstan in elk geval wel echt hun eigen cultuur toont etc. Azerbeidzjan stuurt afdankertjes uit andere landen, daarom vind ik Azerbeidzjan eigenlijk een slechte vergelijkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit soort inzendingen veel te gelikt, geregisseerd, niks spontaans zit er aan, maar ik krijg sowieso al snel jeuk van kinderen die zingen alsof ze 30+ zijn. Ze zullen vast all out kunnen gaan in staging, de beste zangers sturen, flink wat geld tegen de muur gooien en hun stinkende best doen om hoog te scoren maar als dat net zo wordt als die Junior inzending vind ik dat weinig toevoegen. Dan is het een Azerbeidzjan 2.0. Dan liever de sympathieke pogingen van Montenegro en Noord-Macedoni en whatever de fuck er in het water zat van Team Bulgarije 2016-2018 (rip).
Ja die hoeft van mij ook niet perse verlengd te worden. Sowieso heb ik een haat-liefde relatie met Australi op het ESFquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:39 schreef Cee het volgende:
Denk overigens dat Australi nu wel meer kans maakt om na dit jaar hun contract te verlengen.
Het is afwachten wat een ESF inzending zou worden. Maar die culturele invloed wordt voor mij door die volwassen maniertjes en staging compleet weggevaagd, heeft op mij geen impact. Maar we zullen zien. Ik denk dat het ook gewoon een gevoelskwestie is, Kazachstan lijkt me als land op veel punten best problematisch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen Kazachstan op het JESC en Azerbeidzjan op het ESC als "gelikt" land is wel dat Kazachstan in elk geval wel echt hun eigen cultuur toont etc. Azerbeidzjan stuurt afdankertjes uit andere landen, daarom vind ik Azerbeidzjan eigenlijk een slechte vergelijking
Laten we zeggen dat Benny Cristo hun Trijntje Oosterhuis moment wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Tsjechi ligt wel lekker op koers met alleen een kleine mismatch met Benny Cristo. ESCZ van dit jaar was bijzonder goed en veel belovend voor de toekomst.
Dat wilde ik dus ook zeggen maar vind Trijntje toch een stuk ergerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Benny Cristo hun Trijntje Oosterhuis moment was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |