Ik doe nooit aan topics openen op FOKquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ook niet? Bijna vol ook. Open jij nou eens met een leuke?
Vind je dat niks dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan topics openen op FOK![]()
Zit nu zo'n anderhalf jaar op FOK en heb echt nog nooit een topic geopendquote:
Welterusten PLYtje!!!quote:
Jij bent gevatter dan je denktquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit nu zo'n anderhalf jaar op FOK en heb echt nog nooit een topic geopendlijkt me zo'n gedoe en dan ook nog een beetje leuke/creatieve/gevatte TT verzinnen
nevermind, hahaha
![]()
Ik vond mezelf altijd meer die donkerequote:
Die rooie,ja ook welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik vond mezelf altijd meer die donkere
Heee, ik ben niet roodquote:
Nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:58 schreef PLY het volgende:
[..]
alleen maar goeds hoor, zat ook ooit in uto. Meer zeg ik niet
Kutter kan bijna niet en dan toch wiebelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Modern Talking: zo slecht dat het goed is.
quote:
Kutwijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:21 schreef Puntenjager het volgende:
Some people work for fun, girl, I just work for you
Stijve piemels?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jullie tieten hebben anders zwaaide er wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Waarom heb ik van 99% van jouw muziek nog nooit gehoord!?quote:
Leave Puzzie alonequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarom heb ik van 99% van jouw muziek nog nooit gehoord!?
quote:
Omdat jij hier niet zo vaak komt En ik een bredere muzieksmaak hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarom heb ik van 99% van jouw muziek nog nooit gehoord!?
I like Chopinquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat jij hier niet zo vaak komt En ik een bredere muzieksmaak heb![]()
quote:
All the hatred you harbour...quote:
quote:
quote:
Geil!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |