Sorry lieverd als ik je verkeerd had begrepen maar eens :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik oordeel over hoe hij erover praat
Ja en dan heb je een Wanda in je nek hijgen: HOE je moet afwassenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er een vaste keuken groep komt, zouden ze van mij ook de afwas en alles mogen doen. Hun alles vies maken en jij mag afwassen? Na het eten de borden etc. prima
Ze willen niet meer zoveel mensen in de keuken, dan de koks ook hun kookgerei maar zelf afwassen en 2 man corvee voor na het eten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja en dan heb je een Wanda in je nek hijgen: HOE je moet afwassen
Gewoon Jeffrey style,de hele dag afwassen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja en dan heb je een Wanda in je nek hijgen: HOE je moet afwassen
Volledig mee eens. Doe dan alles met je 'team'quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen niet meer zoveel mensen in de keuken, dan de koks ook hun kookgerei maar zelf afwassen en 2 man corvee voor na het eten.
Beste regie,quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:47 schreef claire3500 het volgende:
Ben benieuwd of Ruben zo zijn gesprek heeft met regie.
Zo benieuwd waar die zenderkamer nu zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:47 schreef claire3500 het volgende:
Ben benieuwd of Ruben zo zijn gesprek heeft met regie.
Heb ik ook! Volgens mij is het achter en moeten ze via de tuin ofzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo benieuwd waar die zenderkamer nu zit.
Ik denk echt dat hij zich zo voelt, hij had namelijk paar keer gevraagd om gesprek zei hij tegen Djedi maar ze reageerde niet hahahahaquote:
Ja, achter is een breed begrip. Denk nog steeds daar links achterin, bij die pallets het hoekje om.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Volgens mij is het achter en moeten ze via de tuin ofzo..
Je bedoeld de febo?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo benieuwd waar die zenderkamer nu zit.
HAHAHAHAHHA ja waar, is het ook. Kan moeilijk uitleggen maar sowieso is het daar ergens op loop afstandquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, achter is een breed begrip. Denk nog steeds daar links achterin, bij die pallets het hoekje om.
Ja, maar aan welke kant.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bedoeld de febo?
In een pand naast de loods achter de heg.
Ja klopt. Echt? Heb je een foto van pand?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bedoeld de febo?
In een pand naast de loods achter de heg.
ja, al heel lang., maakt ze fijn voor de calcium was het geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bewaren ze nou zelfs de eierschalen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja klopt. Echt? Heb je een foto van pand?
Dat is dus aan de linkerkant er naast. Maar de febo zit denk ik niet zichtbaar onder de bomen achter, links denk ik.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is dus aan de linkerkant er naast. Maar de febo zit denk ik niet zichtbaar onder de bomen achter, links denk ik.
Hahahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:49 schreef itsme46 het volgende:
Ik moet wel lachen als de mannen in de keuken staan een vrouw doet iets verkeerds , is het"Sjonge jongejonge. SJONGE JONGE JONGE. SJONGE JONGE JONGE"
Sorry, moest het ff kwijt
Denk dat dit alleen productie en regie is, denk dat ze daar niet komen dus er zal ergens een hokje moeten zijn waar ze ook met de coach/psych praten.quote:
Oh... okequote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, al heel lang., maakt ze fijn voor de calcium was het geloof ik
oh oke, lijkt mij juist handigst in 1 pand alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit alleen productie en regie is, denk dat ze daar niet komen dus er zal ergens een hokje moeten zijn waar ze ook met de coach/psych praten.
Wel goed dat ze een psych voor ze hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit alleen productie en regie is, denk dat ze daar niet komen dus er zal ergens een hokje moeten zijn waar ze ook met de coach/psych praten.
Maar hoe het er nu bij staat op die foto, nog voor de verbouwing lijkt het me onhandig want ik zie nergens een doorgang nu aan die kant. Of het moet naast de houtvoorraad zitten, daar zag ik wel een soort minder begroeit hek. Dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oke, lijkt mij juist handigst in 1 pand alles.
Links van de loods, het is beter in zicht geweest, maar kan dat niet vinden, het is een echt bouwwerk.quote:
Dit is een goeie zeg! Alsof ze in een mini hokje ook zitten lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Links van de loods, het is beter in zicht geweest, maar kan dat niet vinden, het is een echt bouwwerk.
[ afbeelding ]
Er is een close up foto door spapaars :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar hoe het er nu bij staat op die foto, nog voor de verbouwing lijkt het me onhandig want ik zie nergens een doorgang nu aan die kant. Of het moet naast de houtvoorraad zitten, daar zag ik wel een soort minder begroeit hek. Dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.
Zie daar ook een groene container staan aan de rechterkant van de loods, kan zijn dat er daar nog een poort/deur zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Links van de loods, het is beter in zicht geweest, maar kan dat niet vinden, het is een echt bouwwerk.
[ afbeelding ]
Ja ik denk dat je aan die kant eruit kan lopen en dan zo naar die container volgens mij zit daar ook een crew of is dat die aparte ruimte als je wil praten met ''Jason'.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zie daar ook een groene container staan aan de rechterkant, kan zijn dat er daar nog een poort/deur zit.
Pablo.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je aan die kant eruit kan lopen en dan zo naar die container volgens mij zit daar ook een crew of is dat die aparte ruimte als je wil praten met ''Jason'.
Misschien een container van tijdens het bouwen,.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zie daar ook een groene container staan aan de rechterkant van de loods, kan zijn dat er daar nog een poort/deur zit.
Omdat ie in de evenementen werkt dus denk met kerst aan het werkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik behoud me altijd over commentaar op iemand zijn gezin/kinderen. Maar ik vind het wel bizar dat hij zei dat met corona 'zag hij het licht' had ie eindelijk kerst thuis gevierd en nu is hij in de loods. Vind dat beetje apart maar ja hoop dat ie vind wat ie zoekt.
Van welke kant kwam hij lopen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:02 schreef claire3500 het volgende:
Ruben is weer terug..doet zijn jas uit. Wellicht terug gekomen van een gesprek?
Ja denk ik ook. Of hij was even buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:02 schreef claire3500 het volgende:
Ruben is weer terug..doet zijn jas uit. Wellicht terug gekomen van een gesprek?
Dat zou ook goed kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien een container van tijdens het bouwen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |