meer dan menig ander in de loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:50 schreef Cargamelk het volgende:
Heeft die Jeffrey wel eens wat gedaan in die loods behalve een grote mond geven ..wat een eikel is dat
Alsof dat nodig is. Niet iedereen is hetzelfde.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:51 schreef claire3500 het volgende:
Madeleine zegt: Jeffery heeft nog nooit lelijk tegen mij gedaan.
Ruben: ik blijf het raar vinden als mensen zeggen; tegen mij heeft ie nog nooit lelijk gedaan.
heel raar van Ruben
is lid van het klusteamquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:50 schreef Cargamelk het volgende:
Heeft die Jeffrey wel eens wat gedaan in die loods behalve een grote mond geven ..wat een eikel is dat
Het is ook zoooooow spannondquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een uurtje tot de verkiezing van LoodsBaas
nopequote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:52 schreef Gia het volgende:
Kan Wanda ook wat anders dan roddelen? Vreselijk mens!
Nee ze heeft nog nooit 10 minuten niet geroddeld...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:52 schreef Gia het volgende:
Kan Wanda ook wat anders dan roddelen? Vreselijk mens!
Het zegt idd wat over Maddy ,niet over Rubenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:51 schreef claire3500 het volgende:
Madeleine zegt: Jeffery heeft nog nooit lelijk tegen mij gedaan.
Ruben: ik blijf het raar vinden als mensen zeggen; tegen mij heeft ie nog nooit lelijk gedaan.
heel raar van Ruben
Precies vind jammer dat Ruben dan zo reageert.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt idd wat over Maddy ,niet over Ruben
Je snapt em overduidelijk niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies vind jammer dat Ruben dan zo reageert.
Ja naar mannetje, van mij mag hij er wel uitquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:50 schreef Cargamelk het volgende:
Oh excuses dan zien we het inderdaad anders :-). Omdat je: idd had dacht ik dat je hetzelfde bedoelde.quote:
Wie zei dat? Zet ze net aanquote:
Maddyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zei dat? Zet ze net aan
Zo te zien zijn ze zich aan het gereed maken voor de verkiezing
Ik verstond loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
JW: :" het blijft lood om oud ijzer."
Floortje.quote:
Ze wil er wat leuks van maken deze maand zegt zequote:
Ik ook ,maar zal wel Madeleine worden.quote:
Die jurk, hoe verzinnen ze hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |