abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:05:43 #201
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_206444779
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 15:28 schreef Geluiden het volgende:
Doe jezelf een plezier en wissel Kimpembe en Ramos om, qua rechts/links-benigheid.
Nog niet eens naar gekeken, ga ik uiteraard doen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:18:20 #202
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_206444863
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit is toch een heel stuk beter dan Ramos in een SBC tyfen en Ronaldo op de bank laten? Lijkt me een uitstekende keuze zo. Zou persoonlijk alleen kijken of je je backs kan upgraden, Dodo lijkt mij te klein en Dest lijkt mij niet zo heel goed, maar daar kan ik helemaal naast zitten doordat ik die kaarten niet heb. Ben zelf erg tevreden over die RTTK Goosens bijv.
Cr7 zat al een flinke tijd niet meer op de bank, sinds ik Bruno packte.

Helaas kwam ik er net achter dat Faivre een SBC was, dus Faivre omgewisseld ingeruild voor RTTK Ikone, die geeft nog betere chem.
Dest doet het aardig, Gosens ook, maar die krijg ik niet op fullchem, Theo is bij voldoende coins m'n beoogde linksback.
Dodo is idd klein maar wel handig tegen snelle buitenspelers, zeker tov Carvajal die hem voor ging....

Pellegrini wissel ik af met Tonali , maar uiteindelijk moet daar Marchisio komen, of Nakata of Brolin op CAM.

Ingame gaat alles toch naar 41212 narrow :)
  Moderator dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:59:33 #203
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206445804
Thnx voor alle tips, ik ga het eens proberen. Mocht het nog kut zijn dan kan ie weer terug op de markt. Zat leuke spitsen voor ~60k te krijgen denk ik zo.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:18:43 #204
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_206446069
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 18:59 schreef Jimbo het volgende:
Thnx voor alle tips, ik ga het eens proberen. Mocht het nog kut zijn dan kan ie weer terug op de markt. Zat leuke spitsen voor ~60k te krijgen denk ik zo.
Die rttk Gerard Moreno schijnt erg goed te zijn of IF Sorloth :)
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:26:50 #205
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_206446179
Die 75-player picks zijn me goedgezint vandaag, heb er 5 gedaan: Rulebreaker Sissoko en Hakimi

Dat maakt Al Jabber uit m'n hero pack wel goed :)

Is Hakimi beter dan Dodo?
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:43:47 #206
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206446453
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Dopekoe het volgende:
Die 75-player picks zijn me goedgezint vandaag, heb er 5 gedaan: Rulebreaker Sissoko en Hakimi

Dat maakt Al Jabber uit m'n hero pack wel goed :)

Is Hakimi beter dan Dodo?
Lijkt me wel ja, er is meestal wel een goede reden waarom een 84 rated nu nog 45k is :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:08:25 #207
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206449266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 19:18 schreef Dopekoe het volgende:

[..]
Die rttk Gerard Moreno schijnt erg goed te zijn of IF Sorloth :)
Ook aan zitten denken ja, mocht benzema echt niet relaxter worden dan denk ik dat ik die RTTK kaart neem, scheelt ook weer 20+k
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 00:11:20 #208
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206449748
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ook aan zitten denken ja, mocht benzema echt niet relaxter worden dan denk ik dat ik die RTTK kaart neem, scheelt ook weer 20+k
Benzema is clear joh. Moreno gebruikt werkelijk helemaal niemand die kun je ook niet lengthy maken en heeft 3 WF. Speel je op PS4 dan is die gewoon simpelweg te sloom.
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 00:32:02 #209
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206449857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Benzema is clear joh. Moreno gebruikt werkelijk helemaal niemand die kun je ook niet lengthy maken en heeft 3 WF. Speel je op PS4 dan is die gewoon simpelweg te sloom.
Xbox SX hier.

Wat is dat lengthy? Is dat nieuw met die 3chem mode of iets?
zag het op futbin ok al maar geen idee wat het is/doet
  woensdag 26 oktober 2022 @ 00:38:18 #210
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206449878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Xbox SX hier.

Wat is dat lengthy? Is dat nieuw met die 3chem mode of iets?
zag het op futbin ok al maar geen idee wat het is/doet
Lenghty is een manier van sprinten waardoor langzame spelers moeilijk in te halen zijn. Benzema maak je met een architect dus lengthy en dan is hij niet te stoppen. Lijkt me handig om je daar eens goed in te verdiepen want het is op SX en PS5 cruciaal om hier mee aan de slag te gaan als je op een beetje niveau wil spelen.
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 00:46:53 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206449904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Lenghty is een manier van sprinten waardoor langzame spelers moeilijk in te halen zijn. Benzema maak je met een architect dus lengthy en dan is hij niet te stoppen. Lijkt me handig om je daar eens goed in te verdiepen want het is op SX en PS5 cruciaal om hier mee aan de slag te gaan als je op een beetje niveau wil spelen.
Ik ga er morgen eens naar kijken, zat er net toevallig over te lezen.

Ik dacht dat ik met hunter erop (dan heb je 90 pace) wel goed zou zitten, maar dit is dus dat ie langer snel is, wat super chill lijkt...
Maarja zolang zn positioning kut blijft is het wel jammer ;( Heb de dingen die hier stonden al geprobeerd maar het leek een beetje beter, niet een wereld van verschil ;(
  woensdag 26 oktober 2022 @ 00:50:28 #212
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206449915
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ik ga er morgen eens naar kijken, zat er net toevallig over te lezen.

Ik dacht dat ik met hunter erop (dan heb je 90 pace) wel goed zou zitten, maar dit is dus dat ie langer snel is, wat super chill lijkt...
Maarja zolang zn positioning kut blijft is het wel jammer ;( Heb de dingen die hier stonden al geprobeerd maar het leek een beetje beter, niet een wereld van verschil ;(
Maak hem Lengthy en zet hem stay central get in behind in een 2 spitsen systeem en hij doet het gewoon goed. Heb al 300 potten met hem gespeeld en hij loopt netjes 1 op 1 met contributies. Probeer ook veel met LT te schieten dan schiet je buitenkant voet.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:43:57 #213
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206451784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Maak hem Lengthy en zet hem stay central get in behind in een 2 spitsen systeem en hij doet het gewoon goed. Heb al 300 potten met hem gespeeld en hij loopt netjes 1 op 1 met contributies. Probeer ook veel met LT te schieten dan schiet je buitenkant voet.
Ik hoop wel dat die LT schoten heel snel gepatched gaan worden, slaat echt nergens op :')

Ik weet dat het lastig is om te scoren tegen 5atb en lage depth, maar de oplossing is niet om een heel zeldzame manier van schieten IRL zo OP te maken dat die er constant in vliegen imo.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:54:49 #214
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206451902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik hoop wel dat die LT schoten heel snel gepatched gaan worden, slaat echt nergens op :')

Ik weet dat het lastig is om te scoren tegen 5atb en lage depth, maar de oplossing is niet om een heel zeldzame manier van schieten IRL zo OP te maken dat die er constant in vliegen imo.
Als ze dat patchen is de game helemaal kapot.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 11:11:09 #215
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206452100
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Als ze dat patchen is de game helemaal kapot.
Ach, dat zeggen we ieder jaar. De timed finesse en de driven through pass patches hebben we ook overleefd.

EA mag wel eens aan het werk gaan en bepaalde dingen een buff geven terwijl de trivelas generfed worden. Dat is namelijk hoe je een game hoort te beheren, niet een bepaald wanproduct afleveren en vervolgens een middelvinger geven naar je player base.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 11:45:56 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206452534
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ach, dat zeggen we ieder jaar. De timed finesse en de driven through pass patches hebben we ook overleefd.

EA mag wel eens aan het werk gaan en bepaalde dingen een buff geven terwijl de trivelas generfed worden. Dat is namelijk hoe je een game hoort te beheren, niet een bepaald wanproduct afleveren en vervolgens een middelvinger geven naar je player base.
Maken ze finesses beter dan gaan we daar weer om klagen? Het is een manier om die saaie 5 atb 30 depth meta te kraken en dat is alleen maar goed.

Skillmoves worden al jaren generfed en nog klagen de meeste steen en been als iemand iets doet waar je "skill" voor moet hebben ipv op een knop te duwen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 12:34:33 #217
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206452955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Maken ze finesses beter dan gaan we daar weer om klagen? Het is een manier om die saaie 5 atb 30 depth meta te kraken en dat is alleen maar goed.

Skillmoves worden al jaren generfed en nog klagen de meeste steen en been als iemand iets doet waar je "skill" voor moet hebben ipv op een knop te duwen.
Ik denk dat we een andere kijk op Fifa hebben, en misschien is jouw visie de betere. Tenminste, ik heb het idee dat jij het echt ziet als videogame waarin het niet realistisch hoeft te zijn. Ik heb liever dat iets als de finesse of de low driven enigszins OP is dan de trivela bijvoorbeeld, omdat de trivela helemaal niets met 'realistisch' voetbal te maken heeft. Hoeveel trivela goals zie je nu daadwerkelijk per seizoen?

Zelfde met de skillmoves, ik was er echt gigantisch klaar mee dat in de vorige fifa's je mensen vanaf de verdediging tot aan de goal constant ballrolls, ballroll scoops, akka's, en fake shots ziet spammen. Dat slaat he-le-maal nergens op als je ook maar 2 wedstrijden voetbal per maand kijkt. Moet je ze compleet nerfen? Waarschijnlijk niet, maar er moet wel een cool-down of vergrote kans op een mislukte skillmove opzitten imo.

Waarschijnlijk is jouw visie dat het een game is en dat het niet uitmaakt welke optie tot een goal leidt de betere, het is en blijft een game natuurlijk. Maar ik erger me altijd kapot aan dit soort dingen, Fifa is een voetbalgame en zou in mijn ogen toch wel redelijk dichtbij de voetbalwereld moeten blijven, al die kaarten die 99 pace en agility krijgen aan het eind van het jaar vind ik ook vrij vervelend omdat alle spelers bijna een kloon worden van elkaar. Als ik onrealistisch voetbal wil ga ik wel Rocket League spelen oid :P
pi_206453158
Zolang spelers niet fatsoenlijk kunnen draaien en de bal amper is rond te spelen zal je mij niet snel next gen zien spelen. Vind de manier waarop mensen spelen echt verschrikkelijk. Hoe beter de tegenstander des te meer je het onderstaande ziet.

Allemaal achter de bal aan rennen met Haaland. Doorlopend through balls spammen vanuit het middenveld. Over de grond of via de lucht en dan maar hopen dat de bulky spits de verdediger opzij beukt. Als dat dan niet lukt dan maar travela schoten buiten de 16.

Next gen is wat dat betreft veel beperkter. AI moet echt naar beneden. Mensen moeten leren zelf te verdedigen ipv de computer. Passing moet beter en nauwkeurig, spelers moeten beter en sneller weg kunnen draaien. Dan hoeven we ook niet meer dat kansloze kick en rush spelen. Lijkt verdomme wel alsof je naar de kelder klasse zit te kijken als je next gen speelt.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 12:59:30 #219
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206453247
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:52 schreef Kiid het volgende:
Zolang spelers niet fatsoenlijk kunnen draaien en de bal amper is rond te spelen zal je mij niet snel next gen zien spelen. Vind de manier waarop mensen spelen echt verschrikkelijk. Hoe beter de tegenstander des te meer je het onderstaande ziet.

Allemaal achter de bal aan rennen met Haaland. Doorlopend through balls spammen vanuit het middenveld. Over de grond of via de lucht en dan maar hopen dat de bulky spits de verdediger opzij beukt. Als dat dan niet lukt dan maar travela schoten buiten de 16.

Next gen is wat dat betreft veel beperkter. AI moet echt naar beneden. Mensen moeten leren zelf te verdedigen ipv de computer. Passing moet beter en nauwkeurig, spelers moeten beter en sneller weg kunnen draaien. Dan hoeven we ook niet meer dat kansloze kick en rush spelen. Lijkt verdomme wel alsof je naar de kelder klasse zit te kijken als je next gen speelt.
De passing is echt verschrikkelijk deze versie, soms doe je 2 of 3 bars power om een pass te zien richting de middenvelder van je tegenstander die 4 meter verderop staat. Het lijkt ook wel alsof passing ieder jaar slechter aan het worden is :{
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:04:36 #220
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206453864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik denk dat we een andere kijk op Fifa hebben, en misschien is jouw visie de betere. Tenminste, ik heb het idee dat jij het echt ziet als videogame waarin het niet realistisch hoeft te zijn. Ik heb liever dat iets als de finesse of de low driven enigszins OP is dan de trivela bijvoorbeeld, omdat de trivela helemaal niets met 'realistisch' voetbal te maken heeft. Hoeveel trivela goals zie je nu daadwerkelijk per seizoen?

Zelfde met de skillmoves, ik was er echt gigantisch klaar mee dat in de vorige fifa's je mensen vanaf de verdediging tot aan de goal constant ballrolls, ballroll scoops, akka's, en fake shots ziet spammen. Dat slaat he-le-maal nergens op als je ook maar 2 wedstrijden voetbal per maand kijkt. Moet je ze compleet nerfen? Waarschijnlijk niet, maar er moet wel een cool-down of vergrote kans op een mislukte skillmove opzitten imo.

Waarschijnlijk is jouw visie dat het een game is en dat het niet uitmaakt welke optie tot een goal leidt de betere, het is en blijft een game natuurlijk. Maar ik erger me altijd kapot aan dit soort dingen, Fifa is een voetbalgame en zou in mijn ogen toch wel redelijk dichtbij de voetbalwereld moeten blijven, al die kaarten die 99 pace en agility krijgen aan het eind van het jaar vind ik ook vrij vervelend omdat alle spelers bijna een kloon worden van elkaar. Als ik onrealistisch voetbal wil ga ik wel Rocket League spelen oid :P
Daar heb je ook wel gelijk in hoor het is voor mij een game als ik cod speel ga ik ook niet hardcore spelen om met 1 kogel dood te zijn elke keer;)

Maar je ziet een Antony bijvoorbeeld vorig jaar heel vaak trivela schieten bijvoorbeeld door zijn slappe rechterbeen.

Ik wil gewoon wel graag een skillgap zien in games en dat wordt er steeds meer uitgehaald als je skills hebt geoefend jaren lang dan is dat imo een skill die je beheerst en dat wordt steeds minder gemaakt. Ben ook wel voor een cooldown op skills of dat ze bijvoorbeeld ook wel eens mislukken daar niet van.

Na tots is voor mij fifa altijd klaar zeker door wat jij zegt met al die debiele spelers. Scheelt ook wel dat het dan zomer is dan ga ik liever het terras op of RL spelen
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 17:14:42 #221
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206456028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

LT + Shot was de vorige jaren ook al stuk :+
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:33:20 #222
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_206456806
Dest kan er eindelijk uit, haal net Cancelo uit een 75+ sbc en daarna ook nog Bernardo Silva :)

Wel jammer dat ik door m'n packs flink richting de PL wordt geduwd lijkt het wel....

Nu heb ik het volgende team:

Donnarumma
Hakimi - RB Ramos - RB Kimpembe - Cancelo
RB Sissoko - Bruno F - B. Silva
Mahrez - CR7 - RB Rowe

Moet nog ff bedenken wat de beste formatie is met deze spelers..

=edit=

451 dus, Sissoko kan het wel in z'n eentje aan op cdm :)

[ Bericht 31% gewijzigd door Dopekoe op 26-10-2022 19:11:00 ]
pi_206462529
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:52 schreef Kiid het volgende:

Manueel verdedigen wordt niet echt beloont nee. Echt te dom voor woorden, passing is ook echt zo insane stupide. Loopacties aanvallers voor de goal man man man. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, de content is ook bizar dood, twijfel om mijn team te verkopen na WL en cod te gaan spelen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 00:04:47 #224
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206462590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef LeeHarvey het volgende:

[..]
Manueel verdedigen wordt niet echt beloont nee. Echt te dom voor woorden, passing is ook echt zo insane stupide. Loopacties aanvallers voor de goal man man man. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, de content is ook bizar dood, twijfel om mijn team te verkopen na WL en cod te gaan spelen.
Content dood ja? Dat kan ik dus niet zeggen die leaks van de nieuwe promo zijn ook bizar en we krijgen alweer bijna WC mode.
pi_206463291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Content dood ja? Dat kan ik dus niet zeggen die leaks van de nieuwe promo zijn ook bizar en we krijgen alweer bijna WC mode.
Afgelopen week amper sbc’s, aankomende promo ook saai met een salah naar spits, cancelo naar cm. Het had veel leuker kunnen zijn als je het mij vraagt. Bijv een Zlatan CB, eindelijk die Walker op doel waar de community al jaren om zeurt, Neuer CM en ik denk dat wij nog meer leuke varianten kunnen verzinnen dan deze opties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')