Vind het best stevig voor een minimale upgrade. Wel als CAM natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
POTM Messi is goed geprijst. Jammer dat er nog geen league sbc's zijn.
Schijnt wel een max 87 rating te zijn, dat is wel jammer. Mis je toch een hoop echt goede bruikbare heroes mee. Heb wel wat 85 rated gekocht voor wanneer die SBC uitkomt, die zullen wel wat omhoog gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind het best stevig voor een minimale upgrade. Wel als CAM natuurlijk.
Zelf wacht ik nog even op de Heroes sbc. Hopelijk zit het fortuin dan mee
Ja maar een IF Messi ga je ook niet kopen voor 8 ton denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind het best stevig voor een minimale upgrade. Wel als CAM natuurlijk.
Zelf wacht ik nog even op de Heroes sbc. Hopelijk zit het fortuin dan mee
Ik krijg geen fodder gegrind man, echt niet te doen. Zat een video te kijken tijdens de lunch daar deden ze 100x die 78+. 3 walkouts 😂quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
POTM Messi is goed geprijst. Jammer dat er nog geen league sbc's zijn.
Heb bijna elke sbc nog kunnen doen alleen voor alaba 100k uitgegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef LeeHarvey het volgende:
[..]
Ik krijg geen fodder gegrind man, echt niet te doen. Zat een video te kijken tijdens de lunch daar deden ze 100x die 78+. 3 walkouts 😂
Jawel, maar er zijn best wel een aantal goede heroes binnen die 87 capquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schijnt wel een max 87 rating te zijn, dat is wel jammer. Mis je toch een hoop echt goede bruikbare heroes mee. Heb wel wat 85 rated gekocht voor wanneer die SBC uitkomt, die zullen wel wat omhoog gaan.
Ik baal er trouwens wel van dat ik niet 2 of 3 van die IF Correa's heb gekocht. Waren op te pikken voor 38-40k en is nu al 75k op de markt.
Is dat ook weer in no rules? Want dan ga ik er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
EA is wel echt super vervelend he, nu moet je in 7 wedstrijden 2x scoren met een Nederlandse speler. Je kan er de klok op gelijk zetten dat mensen gaan leaven wanneer je er 1 scoort met Gakpo of Danjuma.
Geen idee, zou best kunnen, ga er morgen eens naar kijken. Ik wil sowieso Luuk hebben, dus ik zal me er doorheen moeten worstelen helaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat ook weer in no rules? Want dan ga ik er niet aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |