Vond die swaps best meevallen, afgezien van de 3 softbans omdat ik teveel potjes speelde in een uurquote:Op maandag 14 november 2022 21:32 schreef Max23 het volgende:
Klaar met de wc swaps van deze week. Wat een ellende.
Base icon pack kon ik niet weerstaan.
Ronaldinho gekregen!
Tellen Dupes eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond die swaps best meevallen, afgezien van de 3 softbans omdat ik teveel potjes speelde in een uur
Ondertussen ook zo'n 530 WC spelers gespaard, die level 10 rewards komen er wel
Dankzij m'n 82x20 en 84x20 de Base Icon Pack kunnen doen, kreeg Kaka. Niet ontevreden
Yes, die tellen mee voor het totaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tellen Dupes eigenlijk mee?
Las wel zoiets...
Dat scheelt weerquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes, die tellen mee voor het totaal
Zal wel m'n hele team moeten ombouwen om Voller in te passen, zit hieraan te denken :quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wou dat ik ook zo'n pack luck had als vorig jaar of zoveel pack luck als @:Dopekoe
Kom op EA, tijd voor landen SBC's i.p.v. leagues!
Heeeeerlijk middenveld hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zal wel m'n hele team moeten ombouwen om Voller in te passen, zit hieraan te denken :
[ afbeelding ]
Ingame naar 41212 waarbij Dumfries op cdm komt
Is een beetje een light versie van m'n endgame team in 22.quote:
Was wel weer toe aan aan grote pull, laatste was RB Ramosquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk packed Dopekoe weer een speler van bijna een miljoen, gras is groen.
Kante is het net niet heb hem ook in de club speel gewoon nog steeds met Kessie en RB Sissokoquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is een beetje een light versie van m'n endgame team in 22.
Heb ook nog Kante maar die heeft het dit jaar niet echt...
Sissoko heb ik er nu ook nog in staan, maar daarvoor komt straks dus Danilo, maar moet eerst nog 4 tokens grinden...quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kante is het net niet heb hem ook in de club speel gewoon nog steeds met Kessie en RB Sissoko
Tis wat, toch al gauw 2-3 weken geen zieke speler gepacked.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was wel weer toe aan aan grote pull, laatste was RB Ramos
2 keer een 83 als beste uit WL rewards dat is pas nicequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tis wat, toch al gauw 2-3 weken geen zieke speler gepacked.
Een hero maakt het een stukje makkelijker, icons doen het wat minder qua linkenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:19 schreef Geluiden het volgende:
Ik kon het niet laten om de Ribery sbc te doen, maar dan merk ik wel hoe lastig het is om een hybride team van 3 competities op volledige chem te krijgen. Vorig jaar linkte je hem aan Hernandez en dan was je klaar. Geen liefhebber van dit systeem.
Grote kans ja, ach wel leuk, we hebben 2 maanden de Sule’s en Casemiro’s van deze wereld kunnen gebruiken. Al heb ik een beetje hoop dat het enkel een kleine balans tweak was en dat ze niet weer compleet de andere richting op zijn geslagen.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hoe is de nieuwe meta? Is het weer ren je rot met dembele en co?
Met alle respect maar dan speel je waarschijnlijk niet op een hoog level rivals en champs. Die trivela meta was bloed irritant maar wel een manier om dropback noobjes af te straffen.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:34 schreef Dopekoe het volgende:
Dat wordt dus weer Hunter en Shadow gebruiken ipv Architect
Snap niet helemaal waarom EA dit weer zomaar veranderd...
Maar goed, zal wel met pakketjes verkopen te maken hebben ofzo...
Zelf echter nog niet gespeeld sinds. Las ook dat ze de outside foot shots gaan aanpakken, heb daar tot nu toe nog niet veel last van gehad
Deze editie nog geen Champs gespeeld idd en pas op het einde van seizoen 1 divisie 4 gehaald.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met alle respect maar dan speel je waarschijnlijk niet op een hoog level rivals en champs. Die trivela meta was bloed irritant maar wel een manier om dropback noobjes af te straffen.
Kijk maar een keer iets van fifa esports dan weet je waarom het zo kapot was.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Deze editie nog geen Champs gespeeld idd en pas op het einde van seizoen 1 divisie 4 gehaald.
Speel vrij weinig rivals dus, hoewel ik er wel het team voor heb.
Speel deze editie sowieso een stuk minder dan de vorige...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |